Kympin hoidot

Isis: Ei vielä kannata huolestua ollenkaan, pikku vuoto on täysin normaalia, ja joskus jopa isokin vuoto :) Toivotaan että vuoto lakkaa justiinsa ja kaikki on kunnossa. Niin, vai voisiko tuo olla vielä kiinnittymisvuotoa, mitä luulet? Sehän voi tulla kuulemma päivän pari oikean kiinnittymisen jälkeenkin.

risis: :hug: Kaikkea kamalaa sä joudutkin kokemaan... todella epäreilua :(

).( Mulla kanssa vuoto jatkuu jokapäiväisenä tiputteluna ja mainitsin siitä eilen kun soitin TAYSiin. Mulle kanssa sanottiin, että ei kannata huolestua, vuoto on ihan normaalia ja voi olla myös Lugejen aiheuttamaa, ja kun mulle siirrettiin kaks alkiota, voi olla että toinen vuotaa pois. No, totta kai mä olen huolesta soikeana, mutta ei kai tässä muutakaan voi kuin odotella... hcg-arvoista ei mitään hajua... pitäisi kai etsiä yksityinen labra.
 
Risis: Voi itku, mihin juttuihin olet joutunut törmäämään... :hug: Toivottavasti olet jo paranemaan päin. :heart:

Isis, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, tuo ei välttämättä todellakaan merkitse tädin tuloa, vaan voi olla ihan harmitonta tuhrua. Vaikka eihän se toki tuossa vaiheessa miltään harmittomalta tunnu, tiedän... :hug: Toivottavasti tuo loppuu pian, ja saisit "rauhallisia" piinapäiviä... :saint: Koskas meinaat testata? (testifriikki ei voi olla utelematta...)

Ragdoll: Halit sinulle :hug Tiedän oikein hyvin, mitä käyt läpi... Mulla eka raskaus oli ihan kamala noiden vuotojen kanssa, vuosin monta kertaa ihan kirkasta verta n rv15 saakka. Se oli ihan kamalaa. Ultrissa ramppasin kuin mielipuoli, takana kun oli km, ja pelotti hurjasti. Multa kuitenkin löydettiin hematooma, joka sieltä vuoteli pois. Helpottihan se, että vuotoon löytyi syy, mutta kyllä se oli kamalaa. Suuret myötätuntohalit vielä sinulle, ja kovasti tsemppiä ja uskoa, että kaikki on hyvin! :hug: :heart: (niin ja mullekin siirrettiin silloin kaksi, ja yksi lapsi syntyi)
 
Voi risis miten huonoa onnea! :( Isikselle tsempit ja Ragdollille ja Sallille kans!
Kävin tänään Tampereella ultrassa, jotta saisin sieltä tarvittaessa Puregonia lisää. Ja sitähän tarvittiin! Hyviä muniksia oli 5kpl ja pienempiä 9kpl, jotka eivät varmaankaan ehdi isompien mukaan. Annostusta nostettiin taas, että ehtii ensi keskiviikoksi kun Ovumia menee tosiaan kiinni perjantaina 2 viikoksi. Nyt siis vielä 3pv Puregon 250 IU + Orgalutran ja vielä ma aamuna 150 IU, ja sitten ma iltana 19.30 Pregnyl ja ke 7.7. punktio klo 7.30 ja 9.7. siirto 12.30. Joudumme näin ollen yöpymään Tampereella ennen punktiota kun ei junat kulje niin aikaisin täältä. Luojan lykky että tätini asuu siellä ja voimme olla hänen luonaan! Lapsenhoitojärjestelyt vaan nyt stressaa ja huolettaa kovasti.

Rankkoja päiviä nää.. ihan työpäivän pituinen keikka kun käväisee ultrassa :/ Kymmeneltä aamulla lähdin kotoa ja viideltä olin takaisin. Ei noi juna- ja bussiaikataulut aina oikein natsaa.. :( Kävellytkin taas kilometritolkulla. Oireita ei edelleenkään juurikaan ole, mitä nyt vähän kivistelee. Sitä oisin kysynyt että oletteko siis pistäneet Orgalutranin myös illalla samaan aikaan Puregonin kanssa? Huomenna tuleeki peräti kolme piikkiä läskiin, kun pitää vaihtaa Puregon-ampulli kesken kaiken ja sitten vielä se jarru siihen. HYI yäk! En vieläkään kykene katsomaan toimitusta..
 
Meg


Täällähän on plussia tullut lisää, onnea Ragdoll73 ja Beelia :flower: :heart: Toivotaan että kaikki menee hyvin. Saa nähä milloin sitä itse on raskaana, tuskin koskaan, huonoa tuuria :'( Tuntuu vaan niin toivottomalta oma tilanne kun kaikki pitäisi olla melkein hyvin, sperma kuulemma tosi hyvä laatuista, limakalvon paksuus aina ollut hyvä, tosin mulla pieni endo kasvain, (silleen että sitä ei kuulemma tarvi leikata) mut ei kuulemma paha, joten mikä tässä mättää?! Ja onhan noita juttuja kuullut, että on jollakin tosi paha endo ja on tullut raskaaksi. Alkaako ne tutkimaan tarkemmin julkisella että mikä mättää? Näitäkö hoitoja jatketaan loputtomasti että ei tehdä mitään uutta, esim disperiiniä mukaan tms.. Jännä että mulle ei mitään ole ehdotettu..
 
Nyt vaan törkeästi omaa kurjuutta.
pp9 ja aamulla kirkkaanpunaista vuotoa ilman mitään tuntemuksia. Siinäpä istuin ja konkreettisesti tunsin, miten unelmat ja toiveet menivät huuhteluveden mukana teille tietymättömille.
Mietin vain, että laitanko nyt niitä lugeja, ym. muita lääkkeitä vielä tiistaihin asti vai onko se nyt sitten tässä. Huokaus, miten tämä voikin olla niin kovin raskasta.
Ja soittipa lääkäri, että virtsanäytteestä oli löytynyt bakteereja ja saan aloittaa vielä antibioottikuurin tähän päälle.
Nyt tunnelma on todellakin tämä :headwall:
Isis
 
Isis Testaa nyt ainakin ensin ennenkun lopetat lääkkeet!! Ja varsinkin jollei oo edes mitään menkkatuntemuksiakaan (?).. ja kun kaks on kuitenkin laitettu niin....jos se ois "vaan" se toinen mikä tulee pois :hug: toivottavasti pääset pian eroon tulehduksesta!
 
Isis: Voi kurjuus :( Älä vaan vielä lopeta Lugeja. Niin kuin risis sanoi, niin se voi olla se toinen alkio joka vuotaa pois, eli kannattaa ihmeessä odottaa ja testata.

Miimii: Hyvä että teillä on yöpaikka tiedossa Tampereella kun ovat aikataulut kerta noin huonot. Muutenkin punktion jälkeen ei varmaan ole ihan parhain fiilis matkustella. On kyllä aikaa vievää tämä homma... Toivotaan että tuottaa tulosta :heart:


Meg: :hug: Nää on kyllä niin henkimaailman hommia, ettei koskaan tiedä, mistä se on kiinni. Miksi toisilla onnistaa, miksi toisilla ei... Kovasti tsemppiä ja voimia sulle, toivotaan että sun vuoro tulee heti seuraavassa hoidossa :heart:

Kiitos Sallille tosi paljon lohdutuksesta ja Miimiille ja Megille kiitos tsempeistä ja onnitteluista! Vuoto on taas tänään ollut hiukkasen runsaampaa, mutta mitään supisteluja ei ole ollut. Voi kun mä toivon että tää on harmitonta. En edes uskalla enää tehdä mitään raskaustestejä. Hirmu voimaton olo varsinkin aamuisin, ja olen yrittänyt napsia energiaa vaikka mistä. Suoraan sanottuna mua huolettaa hirmuisesti mun alipaino, kun paino ei nouse millään vaikka mitä tekisin! Ei tällä painolla mikään raskaus voi onnistua ikinä :( En uskalla edes mennä "Piinailijoista ekaan ultraan..."-pinoon, kun jotenkin kaikki on niin epävarmalla pohjalla. Toisaalta häiritsen vaan vielä plussaamattomia täällä, pahoitteluni
:ashamed:
 
Isis, toivotaan sydämen pohjasta että testissä näkyisi kuitenkin plussa.
Ja Ragdoll, et sinä ketään täällä häiritse! <3
Me kyllä joudutaan ihan suoraan punktiosta lähtemään junalle ja kotiin.. Mut sanoivat klinikalla että siellä on silloin perjantaina hiljaista, kun Tayskin hiljenee, niin saadaan lepäillä siellä ihan niin kauan kun tuntuu.
Olo on täällä ihan hyvä toistaiseksi. Eka Orgalutran eilisiltana ei tuntunut missään ja miehellä ei ongelmia pistämisessä. Löydettiin mun navan oikealta puolelta melko tunnoton kohta (leikkausten jäljiltä ) niin siihen sihdataan kaikki piikit :)
 
Miimii, teillähän saalis näyttää oikein hyvältä! Mulla on useammallakin kerralla noita pienempiäkin ehtinyt kypsymään, vaikka vikassa ultrassa sanottiin, että "tuskin ehtii". Toivotaan oikein hyvää saalista! :heart: Ja on tää kyllä tosiaan touhua, kun yhteen ultraan saa kuluttaa aikaa vaikka kuinka, saati sit punktioon.. Ja sympatiseeraan sua lastenhoito-ongelman kanssa, meillä on kans ollut ihan uskomatonta taiteilua saman probleeman kanssa. Toivottavasti kaikki järjestyy hyvin, ja matkanne on erittäin tuottoisa! =) Hyvä, että piikittelyt sujuu ilman ongelmia!

Meg, voimia sinulle... :hug: Toivotaan, että teidän vuoronne olisi seuraavassa hoidossa!

Isis: Voi kurjuus sitä vuotoa... Mikä tilanne on nyt? Komppaan muita, älä kuitenkaan lopeta vielä lugeja. Tosin tietysti jos vuoto yltyy todella, niin tulevathan ne sieltä samantien pois.. Mutta toivottavasti tilanne ei siihen mene, vaan vuoto lakkaisi. Oletko testannut? Voimahalit sinulle tuohon tilanteeseen :hug:

Ragdoll, suuret halaukset myös sinulle! :hug: Etkä tosiaan täällä ketään häiritse, aidosti eletään sun mukana, ja toivotaan parasta! :heart:

ON: Pp3 lopuillaan, eikä tietystikään tunnu mitään. Kovasti odotan, että seuraavina päivinä jotain tuntuisi, mutta toisaalta taas olen ihan varma, että nuo sulatuksesta kärsineet alkiomme eivät ole edes lähteneet jakaantumaan, vaan odottelevat tuolla malttamattomina pääsyä pois... :headwall:
 
Ihanaa, että täällä on kaltaisianne naiset! Kiitos tuesta.
Vuoto on runsasta, kuukautismaista. Lugeja olen silti laittanut ja laitan kun näyttävät sisällä pysyvän. Menen siihen veritestiin, kun ehdin sen jo viime viikolla varata. Näkeepä sitten oliko edes yritystä.
Koomista tässä on se, että luulisi zumejen, lugejen ym pitävän vuodon poissa, mutta ei. Ja vieläpä sekin, että mitään kipua ei ole. Jos olisikin edes menkat sitten muuttaneet olomuotoaan kivuttomiksi, niin olisi jotain positiivista tässä p**kassa.
Meidän katon alla on nyt kyllä aika ikävät fiilikset. Mieskin vetäytyi itsekseen töitä tekemään. Kai sitä ottaa päähän, että lopulta jäi maho akka käsiin. Ääneen lausumattomia sanoja, mutta silloin kun vika on itsessä ne kuulee oman päänsä sisällä, vaikka toinen ei niin tarkoittaisikaan.
Sallille kovasti liimaa ja Miimii, on niistä leikkauksista siis hyötyäkin! Reipas olet ollut, jatka samaan malliin!
Raggis, tietenkin voit olla täällä, missä muualla? Tämä on meidän ketju.
Risikselle lämmin ajatus!
Isis
 
KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************4.7.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Miimii-75................1.IVF....................ly..........vko 27.............
heidh.....................2.ICSI:n 1.PAS............................vko 32..AVATku
Lumipuu................3.ICSI...............................vko 34............TAYS
Sannuli-81................4.IVF..................pi............vko 34............
Marjainen..............2.IVF.....................pi..........vko 35............TAYS
Vadelmaunelma....2.IVF/ICSI..........................elokuu........AVATre
Shenda81..............3.IVF.................................elokuu............FEL
Zax........................2.IVF.................................elokuu.........
Sanasa..................2.ICSI................................elokuu.........
Nainen83...............1.IVF:n 2.PAS.............................elokuu
Milli-81...................1.IVF:n 1.PAS.............................elokuu.........
Maitoparta-80........4.ICSI:n 1.PAS...........................elokuu...TYKS
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.............................elokuu...TAYS
Mansikkainen-79...1.ICSI:n 2.PAS............................elokuu...FEL
Linnia....................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu...NKL
Mandalay..............1.IVF:n 1.PAS.......lu....................elokuu....OYS
Meg.......................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu.....
onni ja toivo.........1. IVF:n 1.PAS..............................elokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Peppiina78............2.IVF:n 1.PAS...............................elokuu....
SaaraX.............................................................elokuu...........
Myyrä2..................2.IVF...........................................................
Meikku...................2.IVF........................................................NKL
toivorikas-72.........4.ICSI....................pi...........vko 38..........NKL
Katjuska-79...........1.IVF...................................vko 40..........OYS
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS........lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS.......lä...........................AVATre
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS........................................
Miiru82..................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena..2IVF.....................pi................................OYS
Munkkiniemi...........2. IVF.....................pi................................
wabisabi................3.IVF......................ly.................................FER
fiia 69.....................................................................................
hugsy.....................2.IVF........................................................
Cris.......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS...................lu.................................
Faith83..................................................................................
Minska...................................................................................
Mollamaija82.......1.IVF:n 2.PAS.............................................
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS............................................OYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv

Isis....................AVATre............:heart::heart:.....................8...........
Salli72.....................................:heart::heart:.....................2...........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5............kt/13............2.IVF.................:heart:
Mimosah76 ........8.6............143/13.........1.IVF:n 1.PAS.....:heart:
Amelie80............9.6.............225/13.........3.ICSI............:heart::heart:
Hanuu................14.6............413/14........1.IVF:n 2.PAS.....:heart:
Nonna78............21.6............344/12..........2.IVF.............:heart::heart:
Beelia................30.6............228/14..........1.IVF.................:heart:
Ragdoll73..........1.7...............kt/13...........1.IVF..............:heart::heart: [/quote]

 
Aurinkoista kesäiltaa! :) Pitkästä aikaa täällä. Syynä se, että kone meni rikki enkä päässyt siis nettiin missään. Pikaisesti lueskelin teidän kuulumiset läpi.
Kiitokset vielä kaikille onnitteluista :flower: Kyllä tässä on vielä pitkä matka edessä mutta toivottavasti se päättyis sit hyvin :heart:

Miimiille haluan toivottaa vielä onnea hoitoon ja ens viikon punktioon!! Toivotaan parasta ja hengessä ollaan täällä mukana :)

Ragdoll Voi ihanaa!!! Onnea plussasta! :heart: Kyllä se niin on että plussa on aina plussa! Toivottavasti pääset johonkin veritestiin ni saisit mielenrauhan myös ;)

Isikselle :hug: ja Megille ja Risupesälle myös! Ja Sallille piinailuhermoja kovasti!

Halua kiittää teitä naiset aivan korvaamattomasta tuesta! Teistä on ollut kyllä ihan uskomaton apu, ei voi sanoin kuvata :heart: Toivon niin että jokainen teistä saisi sen niin toivotun pienen paketin. Jaksamista hoitojen keskellä ja aurinkoista kesää kaikille! Tämä nainen poistuu nyt kuvioista ja toivoo mielessään, että kaikki menis hyvin. Päätin tossa että nyt oon onnellinen ja uskon tulevaan, surraan sitten jos tulee surtavaa. Käyn kyllä kurkkimassa teidän kuulumisia ihan varmasti, mut nyt on sellanen olo että pitää keskittyä tähän hetkeen ja alkaa todella pitää huolta itsestäni ja perheestä. Kyllä se on kuitenkin myönnettävä, että kaikki tämä; hoidot ym ovat monen monta kertaa vieneet mielen matalaksi ja ajatukset muualle siitä kuitenkin kaikkein tärkeimmästä, omasta perheestä . Positiivisia ajatuksia lähettelen täältä vielä kaikille :heart: :heart:
Teitä ajatellen,
Beelia
 
Kiitos Beelia, ja nauti raskaudestasi ja kesästä! :heart:

Tekis mieli piikittää vähän yliannosta Puregonia kun ei tunnu oikein missään mut ei kai sitä viitti lääkärin ohjeita uhmata.. Nyt sit enää huomisaamuna vielä yks 'ylimääräinen' Puregon ja illalla Pregnyl, apua! Mies saa tulla ennen töihin lähtöänsä aamulla tuikkaamaan. Miten me pärjätäänkään kun ollaan oltu 3 vkoa yhdessä koko perhe ja nyt lähtee äijä töihin, oon ihan paniikissa. Lisäksi mulla on tullut joku pinne niskaan etten saa päätä käännettyä oikealle ja olo melko tukala ja kipeä ollut nyt jo 5 pv :/

Lugesteronista.. lääkäri kirjoitti että alkionsiirron jälkeen seuraavana päivänä alkaa 300+300 aamuin illoin ja hoitajan lapussa lukee että Luget alkaa punktion jälkeisenä päivänä.. siis hä. Kumpaa mä uskon? Ja miten mä laitan 200mg Lugeja 300+300? Puolitanko mä yhden? Vai voinko laittaa aamulla, päivällä ja illalla.. siitähän tulee 600mg? Tyhmiä kysymyksiä jälleen, jotka voisin kysyä klinikaltakin mutta minä haluan kysyä täältä ja nyt heti :)
 
Ok, niin mäkin vähän ajattelin. Ja tuskin siitä nyt vahinkoa ainakaan on jos aloittaa pari päivää aiemmin. Muutenkin vähän sellanen olo että oon joku ikävä velvollisuus sille lääkärille kun joutuu tulemaan töihin ihan mua varten vaan sinä päivänä aamulla seittemältä, Ovumian viimeisenä aukiolopäivänä, niille tuli siinäkin joku katkos vissiin.. Huokaili ja oli kovin rasittuneen oloinen tämä TR siinä kun huomasi tämän.

Lisäksi tuntuu vahvasti että ei mulla edes ehdi kypsiä munasoluja tulla kun ei muuta oirettakaan ole ku hirveet ilmavaivat ja pieni kivistely silloin tällöin harvakseltaan. Näin jo untakin että pieleen meni eikä punktiota tehty, tai siis ei saatu mitään saalista, ja itkin kauheasti ja klinikan ovet vaan suljettiin ja toivotettiin tervetulleeksi kesän jälkeen ja sanottiin että eka kerta on vaan semmosta kokeilua lähinnä. Tekeekö niillä epäkypsillä muniksilla mitään, ei kai ne voi hedelmöittyä? Hirvee tunne että tämän klinikan kesäloman takia mulla menee nyt pieleen tää juttu, kun ei voi tarpeeksi kauaa kasvatella nyt niitä soluja :(

Tänään illalla Pregnyl ja sit se ois siinä..
 
KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************4.7.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Miimii-75................1.IVF....................ly..........vko 27.............
heidh.....................2.ICSI:n 1.PAS............................vko 32..AVATku
Lumipuu................3.ICSI...............................vko 34............TAYS
Sannuli-81................4.IVF..................pi............vko 34............
Marjainen..............2.IVF.....................pi..........vko 35............TAYS
Vadelmaunelma....2.IVF/ICSI..........................elokuu........AVATre
Shenda81..............3.IVF.................................elokuu............FEL
Zax........................2.IVF.................................elokuu.........
Sanasa..................2.ICSI................................elokuu.........
Nainen83...............1.IVF:n 2.PAS.............................elokuu
Milli-81...................1.IVF:n 1.PAS.............................elokuu.........
Maitoparta-80........4.ICSI:n 1.PAS...........................elokuu...TYKS
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.............................elokuu...TAYS
Mansikkainen-79...1.ICSI:n 2.PAS............................elokuu...FEL
Linnia....................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu...NKL
Mandalay..............1.IVF:n 1.PAS.......lu....................elokuu....OYS
Meg.......................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu.....
onni ja toivo.........1. IVF:n 1.PAS..............................elokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Peppiina78............2.IVF:n 1.PAS...............................elokuu....
SaaraX.............................................................elokuu...........
Myyrä2..................2.IVF...........................................................
Meikku...................2.IVF........................................................NKL
toivorikas-72.........4.ICSI....................pi...........vko 38..........NKL
Katjuska-79...........1.IVF...................................vko 40..........OYS
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS........lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS.......lä...........................AVATre
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS........................................
Miiru82..................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena..2IVF.....................pi................................OYS
Munkkiniemi...........2. IVF.....................pi................................
wabisabi................3.IVF......................ly.................................FER
fiia 69.....................................................................................
hugsy.....................2.IVF........................................................
Cris.......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS...................lu.................................
Faith83..................................................................................
Minska...................................................................................
Mollamaija82.......1.IVF:n 2.PAS.............................................
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS............................................OYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv


Salli72.....................................:heart::heart:.....................2...........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5............kt/13............2.IVF.................:heart:
Mimosah76 ........8.6............143/13.........1.IVF:n 1.PAS.....:heart:
Amelie80............9.6.............225/13.........3.ICSI............:heart::heart:
Hanuu................14.6............413/14........1.IVF:n 2.PAS.....:heart:
Nonna78............21.6............344/12..........2.IVF.............:heart::heart:
Beelia................30.6............228/14..........1.IVF.................:heart:
Ragdoll73..........1.7...............kt/13...........1.IVF..............:heart::heart: [/quote]



 
Huomenet! Poistin itseni tuolta piinailijoista ja jään taustailemaan. Joskus on vuorossa kaksi pakkassoturia jos selviävät. Nyt on niin takki tyhjä, että pitääpi keskittyä johonkin muuhun. Varmasti tulee lueskeltua kuulumisianne, mutta nyt vaan toivotan parempaa onnea kympin naisille!
Vuoto on runsasta ja kipua ei edelleenkään. Se on hyvä asia. Haen tänään testin ja lopetan lääkkeet. Mitäpä sinne veritestiin, kun merkit on niin selvät. Lääkärille voin sitten sanoa, että testasin kotona.
Olkoon tuulet teille suotuisia vahvat kympin naiset!
Isis
 
~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************5.7.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Miimii-75................1.IVF....................ly..........7.7.....9.7........
heidh.....................2.ICSI:n 1.PAS............................vko 32..AVATku
Lumipuu................3.ICSI...............................vko 34............TAYS
Sannuli-81.............4.IVF....................pi..........vko 34............
Marjainen..............2.IVF.....................pi..........vko 35............TAYS
Vadelmaunelma....2.IVF/ICSI..........................elokuu........AVATre
Shenda81..............3.IVF.................................elokuu............FEL
Zax........................2.IVF.................................elokuu.........
Sanasa..................2.ICSI................................elokuu.........
Nainen83...............1.IVF:n 2.PAS.............................elokuu
Milli-81...................1.IVF:n 1.PAS.............................elokuu.........
Maitoparta-80........4.ICSI:n 1.PAS...........................elokuu...TYKS
Raitapaitainen.......3.IVF:n 1.PAS.............................elokuu...TAYS
Mansikkainen-79...1.ICSI:n 2.PAS............................elokuu...FEL
Linnia....................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu...NKL
Mandalay..............1.IVF:n 1.PAS.......lu....................elokuu....OYS
Meg.......................1.IVF:n 2.PAS..............................elokuu.....
onni ja toivo.........1. IVF:n 1.PAS..............................elokuu
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Punahilkka-75......1.IVF:n 1.PAS................................elokuu
Peppiina78............2.IVF:n 1.PAS...............................elokuu....
SaaraX.............................................................elokuu...........
Myyrä2..................2.IVF...........................................................
Meikku...................2.IVF........................................................NKL
toivorikas-72.........4.ICSI....................pi...........vko 38..........NKL
Katjuska-79...........1.IVF...................................vko 40..........OYS
Marjaane...............2.IVF:n 3.PAS........lä...............................
Hopping.................2.ICSI:n 2.PAS.......lä...........................AVATre
Doris79.................1.IVF:n 3.PAS........................................
Miiru82..................................................................................TAYS
UnelmaSirpaLeena..2IVF.....................pi................................OYS
Munkkiniemi...........2. IVF.....................pi................................
wabisabi................3.IVF......................ly.................................FER
fiia 69.....................................................................................
hugsy.....................2.IVF........................................................
Cris.......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS...................lu.................................
Faith83..................................................................................
Minska...................................................................................
Mollamaija82.......1.IVF:n 2.PAS.............................................
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS............................................OYS


:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop.............alk.määrä................PP.........testipv

Salli72.....................................:heart::heart:.....................5...........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15........2.ICSI................:heart:
Duffy..................4.2...............kt/10..........2.ICSI................:heart:
Kirma................11.2.............866/14........3.IVF..............:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12........1.ICSI................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............kt/11..........1.ICSI...............:heart:
Maricce..............24.2.............86/14..........3.IVF.............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Sannis-75..........5.3..................................luomu................:heart:
Plasebo............11.3..................................3.IVF.............:heart::heart:
AaVee...............26.3...............kt/16..........1.IVF.................:heart:
Nipsu74............26.3...............kt/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
Ovis..................31.3............300/14..........2.IVF/ICSI.........:heart:
pa-mi................4.4..............922/17..........4.IVF.............:heart::heart:
stigu123...........7.4..............250/14..........2.IVF.................:heart:
Salvia...............23.4............100/12..........2.ICSI................:heart:
Heni.................28.4.............258/13.........2.ICSI:n 1.PAS...:heart:
Katjuzka...........30.4..................................luomu...............:heart:
Firefox..............5.5.................kt/14..........3.IVF..................:heart:
Paiju.................12.5..............kt/14...........2.IVF..................:heart:
Nemi77.............13.5..............kt/15...........1.IVF.............:heart::heart:
riksu82..............13.5.............kt/15............2.IVF................:heart:
karmilla.............13.5...........8674/23.........1.IVF.................:heart:
Pikkuperho........13.5..............kt/10...........2.IVF.............:heart::heart:
milona................24.5..........2122/19.........5.ICSI...............:heart:
Klivia..................27.5............kt/13............2.IVF.................:heart:
Mimosah76 ........8.6............143/13.........1.IVF:n 1.PAS.....:heart:
Amelie80............9.6.............225/13.........3.ICSI............:heart::heart:
Hanuu................14.6............413/14........1.IVF:n 2.PAS.....:heart:
Nonna78............21.6............344/12..........2.IVF.............:heart::heart:
Beelia................30.6............228/14..........1.IVF.................:heart:
Ragdoll73..........1.7...............kt/13...........1.IVF..............:heart::heart:
 
Noniin,..kirjotin jo aiemmin mutta lähetyksessä tuli joku virheilmotus ja koko viesti katos tietenkin hukkaan!

Voi Isis :hug: ois jo niiin teidänkin vuoro saada se plussa tikkuun!! Yritä nauttia nyt kesän lämmöstä kaikesta huolimatta ja sitten pas:iin uusin voimin!


Miimii, ei mullakaan mitään järisyttäviä tuntemuksia oo ollu soluja kasvattaessa mutta silti niitä on tullu ihan hyvin. Jostain syystä luonnollisissa kierroissa tuntuu olevan melkeinpä enemmän kaikenlaisia näiverryksiä munasarjoissa ovulaatioaikoihin.. Varmaankin on ihan tavallista että aina joku osa soluista jää epäkypsiks. Pregnyl on sitä varten että se kypsyttää soluja hedelmöityskuntoon ;)
Ja eihän klinikalle menoo mitenkään tarvi häpeillä, tehän maksatte niille isot rahat että ne tulee sinne ja palvelee teitä! Sillon on oikeus vaatia se hoito mitä tarvitaan B)
 
No ihan totta niin! Miks sitä pitääkin aina olla niin nöyrä ja kiltti! :kieh: Nyt on sitten Pregnylkin pistetty ja n. 35h kuluttua olisi edessä sitten punktio! Kamalaa. Hyvä olo edelleen on ja juuri tultiinkin pyöräilemästä.

Isis :( huonolta tuntuu toisten huonot uutiset.
 
Isis: Voi itku... :hug: Olen todella pahoillani, ettei sitä kauan kaivattua plussaa vieläkään tullut. Toivottavasti lämpimät kesäpäivät saavat jossain vaiheessa teidänkin mielenne valoisammiksi, ja pystyisitte nauttimaan tästä kesästä. Uusilla, ladatuilla akuilla sitten kesän jälkeen pas:iin! :heart:

Miimii, mulla ei ole ollut koskaan juuri mitään tuntemuksia piikittelyjen aikana - ja sun ultranäkymät ovat olleet lähes samanlaisia kuin mun. Eiköhän se Pregnyl hoida tehtävänsä, ja kerättyä saadaan hyvä saalis! Mutta kieltämättä nuo päivät ennen punktiota on aika kamalat... Päässä liikkuu vaikka mitä ajatuksia.. Mutta nyt hus, hus, kaikki ikävät ja epäilevät ajatukset, ja lähettelet vaan lempeitä ajatuksia muniksillesi
:) Kovasti onnea punktioon!!
 
Isis: Voi ei, :hug: mä niin toivoin että olisi vihdoinkin tullut se plussa sulle :( Kovasti voimia ja hyvää kesää!

Miten Sallin piinailut sujuu?

Nonna: Kiitos onnitteluista! Veritestiä ei valitettavasti ole tiedossa vaikka yritin sitä TAYSistä vängätä. Pitää vielä miettiä jos löytäisi yksityisen labran. Musta tuntuu, että jos siellä jotain on kiinni, niin yksi alkio vaan, koska testit on olleet niin haaleita ja on ollut sitä vuotoakin. Toivottavasti olisi se yksi edes...

).( Tää sitten sekoili illalla kunnolla ja pisti väsyneenä vahingossa 2X200mg Lugeja, mitä ihmettä mä ajattelin? Yöllä heräsin ja tajusin tilanteen. Yritin googlailla että onko yliannoksesta mitään haittaa, mutten oikein löytänyt mitään kunnollista, mutta jotenkin ymmärsin, että ei siitä ole haittaa. Miten ihminen voi sekoilla näin? Pitäisiköhän soittaa ja varmistaa vielä jostain...
 

Yhteistyössä