Kysy muslimilta islamista.

  • Viestiketjun aloittaja Muslimitar
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22905719:
Yritin pistää linkiä mutta menee filtteriin.

Kirjoita YouTubeen

Sexual Perversion In Islam: Kinky Mohammad (Mirror)

Löytyy heti ekana filmi jonka pituus on 10:09, se on se.

Siinä mies kertoo sivunumeroita myöten ne kohdat ja mistä löytyy ja lukee ne arabiaksi ja englanniksi. Seitsemän minuutin kohdalta eteenpäin on nekrofiliasta. Ensin on kieltenimennästä ym.
Kiitos, mutta niinhän siinä kävi, etten saanut mitään vastausta. Alkoi haastamaan riitaa ja syyttämään minua juutalaiseksi huoraksi, kun tällaista kehtaan kysyä. :LOL:

Ja kaikkea tällaista, alkoi oikeaksi marttyyriksi ja kuollut mummokin nostettiin mukaan, että miten kehtaan väittää, että hänen mummonsa olisi mitään raiskauskirjaa lukenut.
Yritin vain pyytää häntä tarkistamaan arabiankielisestä Koraanista nuo kohdat, mutta ei sitten. Liikaa oli pyydetty.

Sain kuitenkin tällaisen sivun, josta käski minun itse tarkistaa. :LOL:
Read Arabic Quran, English Koran, Muslim Qur'an, online coran, Allah, Islam, Muhammed

Tuolla on arabiankielinen Koraani käännetty englanniksi ja siinä on ne suurien (vai mitä jakeita ovatkaan) numerot ja nimet. Mutta ei mitään sivunumeroita, joita tuossa videossa oli.

Tällainen lopputulos tällä kertaa. =)
 
"mmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22905847:
Eikä se ole mikään lieventävä asianhaara että suomalaisissa kodeissa on perheväkivaltaa. Vaikka suomalainen mies hakkaisi kuinka vaimoaan niin se ei poista sitä tosiasiaa että Muhammed oli perverssi ruumiin- ja lastennussija.
Lapsennussijoita voi olla vaikka sun kotinurkilla että pidähän huolta niistä sun afrikan lapsistas.
 
Muslimitar
[QUOTE="Iltainen";22895096]En ole jaksanut lukea koko ketjua, sillä täällä näytetään käyvän varsinaista vääntöä monista asioista. Tässä olisi kuitenkin muutama kysymys, joihin toivoisin saavani sinulta vastaukset. :)

1. Kuinka islamissa suhtaudutaan avioeroihin? Tiedän, että toki muslimitkin eroavat - mutta mikä on yleinen suhtautumistapa siihen? Kuinka suhtaudutaan eronneisiin henkilöihin?

2. Entäpä mikä on suhtautumistapa tällaiseen? --> Jos esimerkiksi tavallinen suomalainen nainen palaisi islamiin, ja hän olisi vaikkapa yhden lapsen yksinhuoltaja syystä tai toisesta, kuinka nainen lapsineen otettaisiin vastaan? Siis yleisesti ottaen?

3. Voivatko muslimilapset kaveerata kristittyjen tai toisiin uskontokuntiin kuuluvien lasten kanssa?

4. Mitä huomioonotettavaa on muslimilasten koulunkäynnissä? Ymmärrän, että esim. ruokailuun liittyviä asioita on, mutta jos ajatellaan varsinaisille oppitunneille osallistumista. Esim. terveystiedon, musiikin ja liikunnan tunnit - miltä osin he voivat/eivät voi yleisimmin osallistua, tai mitä muuta olisi otettava huomioon?[/QUOTE]

1. Se on sallittua. Kumpikin voi ottaa eron. Koska ero on hyväksytty, niin eronneita henkilöitä kohdellaan kuten ketä tahansa muuta muslimia.

2. Tästä on paljon esimerkkejä Suomen musliminaisissa. He ovat tervetulleita ja hyväksyttyjä kaikkien mielestä. Jumala antaa anteeksi edellisen elämän virheet, kun kääntyy Hänen puoleensa ja pyytää Hänen armoaan.

3. Toki voi olla, kaikilla tuntemillani muslimilapsilla on eriuskoisia kavereita.

4. Tästä on tehty ohjeistuskin. Pitäisi löytyä edu.fi-sivustolta. Yritin jo liittää suoran linkin, mutta ei jostain syystä mennyt läpi.
 
"mummi"
Muslimitar että olet ihana sisko aloitaessasi tälläisen mahtavan ketjun tässä uskonnonvapaus maassa. Mummu44v on ihan tohkeissaan kun löytää niin paljon youtubesta tietoa islamista. Taitaa olla vanhapiika jota ei edes lapsennussija muslimit halunneet naida. No kukapa olisi joka ei edes alapäätän pese wc käynnin jälkeen.
 
Muslimitar
[QUOTE="Uskis";22904936]Kiireessä kun kirjoittaa niin saa korjailla jälkeenpäin.:)

Siis tuosta Bacasta. Oletetaan että se on ollut Mekka; mikään ei silti kerro siitä että VT:n juutalaiset olisivat käyneet ylistelemässä silloisen Kaaban pääjumalaa eli KUUNjumala Hubalia siellä temppelissä. Juutalaisuudessa erittäin voimakkaasti kielletään auringon, kuun ja tähtien palvonta.

Jumalasta nyt voi ylistää vaikka millä paikkakunnalla, kyllähän juutalaiset ylistivät Jumalaa pakkosiirtolaisuudessa Persiassa, ym. Mutta epäjumalanpaikoille eivät varmasti ängenneet.[/QUOTE]

Et ilmeisesti lukenut, että Jumala on se Jumala, joka on myös Jeesuksen Jumala ja Aabrahamin Jumala. Abraham rakensi Kaaban, luuletko hänen palvoneen Hubalia? Ja Ismaelin, joka oli Abrahamin poika? Mekan arabithan polveutuivat Abrahamista.

On oikeasti noloa väittää Jumalaa Hubaliksi, Hubal ei ole mitään. Jumala taas on kaikkivaltias ja ainoa oikea Jumala. Me muslimit uskomme siis Jumalaan, jota Abraham, Nooa, Joona, Jeesus, Iisak, Ismael ja Aatami palvoivat. Jos tämä on sinun mielestäsi Hubal, siinä tapauksessa itsekin palvot Hubalia.
 
"vieras"
Muutenki lähinnä nolottaa näitten muslimien puolesta jotka sitä jihadia niin huutelee.

Ei menisi kuin muutama päivä ja koko lähi-itä olisi yhtä kraateria tai pirunmoista reikäjuustoa.
 
äiti 44 v
Kiitos, mutta niinhän siinä kävi, etten saanut mitään vastausta. Alkoi haastamaan riitaa ja syyttämään minua juutalaiseksi huoraksi, kun tällaista kehtaan kysyä. :LOL:

Ja kaikkea tällaista, alkoi oikeaksi marttyyriksi ja kuollut mummokin nostettiin mukaan, että miten kehtaan väittää, että hänen mummonsa olisi mitään raiskauskirjaa lukenut.
Yritin vain pyytää häntä tarkistamaan arabiankielisestä Koraanista nuo kohdat, mutta ei sitten. Liikaa oli pyydetty.

Sain kuitenkin tällaisen sivun, josta käski minun itse tarkistaa. :LOL:
Read Arabic Quran, English Koran, Muslim Qur'an, online coran, Allah, Islam, Muhammed

Tuolla on arabiankielinen Koraani käännetty englanniksi ja siinä on ne suurien (vai mitä jakeita ovatkaan) numerot ja nimet. Mutta ei mitään sivunumeroita, joita tuossa videossa oli.

Tällainen lopputulos tällä kertaa. =)
Oletko tosissasi? Vai provoilet?

No jos sä tuon sivun SILTÄ sait niin siinä ei tietenkään ole mitään alkuperäistä tekstiä sillä "eihän hänen mummonsakaan mitään lapsennussintakirjaa lukenut". Ja käännöksiinhän näitä ei ole laitettukaan näitä "parhaita paloja", niinhän tuossa videollakin sanotaan.

Eli vesiperä!

Ja se jätkä lukee Haditheja siinä videolla, eli Muhammedin elämänhistoriaa joka on myös heidän "pyhiä kirjoituksiaan" siinä kuin koraanikin. Eli ei ne sivunumerot filmillä ole koraanin sivunumeroita.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mmmm";22905942]Lapsennussijoita voi olla vaikka sun kotinurkilla että pidähän huolta niistä sun afrikan lapsistas.[/QUOTE]

Mistä afrikan lapsista? Oletko sä joku rasisti?
 
"mummi"
[QUOTE="vieras";22906106]South parkissa on muuten parhaillaan menossa muslimi jakso. MTV[/QUOTE]

Kiva kun kerroit. Nyt pikaisesti äiti44v katsoon niin saat uutta tietoa islamista.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mummi";22905973]Muslimitar että olet ihana sisko aloitaessasi tälläisen mahtavan ketjun tässä uskonnonvapaus maassa. Mummu44v on ihan tohkeissaan kun löytää niin paljon youtubesta tietoa islamista. Taitaa olla vanhapiika jota ei edes lapsennussija muslimit halunneet naida. No kukapa olisi joka ei edes alapäätän pese wc käynnin jälkeen.[/QUOTE]

Kuulehan aivokääpiö, nuo sun herjasi ei ole yhtikäs mitään sen rinnalla mitä Haditheissa kerrotaan profeetta Muhammadin seksuaaliperversioista :D

Olet onneton!

Ja lisäksi, islam on pedofiliasuuntautunut uskonto. Muslimimies nai mieluiten alle kymmenvuotiasta. Näinollen on itsestään selvää, ettei äiti 44v:lle muslimikyrpää ole tarjolla. Äiti ei tosin ole asiasta pahoillansa.
 
"vieras"
[QUOTE="mummi";22906141]Kiva kun kerroit. Nyt pikaisesti äiti44v katsoon niin saat uutta tietoa islamista.[/QUOTE]

Onko muslimit noin takakireää porukkaa? kai olet muslimi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906118:
Oletko tosissasi? Vai provoilet?

No jos sä tuon sivun SILTÄ sait niin siinä ei tietenkään ole mitään alkuperäistä tekstiä sillä "eihän hänen mummonsakaan mitään lapsennussintakirjaa lukenut". Ja käännöksiinhän näitä ei ole laitettukaan näitä "parhaita paloja", niinhän tuossa videollakin sanotaan.

Eli vesiperä!

Ja se jätkä lukee Haditheja siinä videolla, eli Muhammedin elämänhistoriaa joka on myös heidän "pyhiä kirjoituksiaan" siinä kuin koraanikin. Eli ei ne sivunumerot filmillä ole koraanin sivunumeroita.
Kyllä ihan tosissani olen. Nyt suostui kuitenkin katsomaan videon, mutta sanoi, ettei ymmärrä niitä kohtia missä sanotaan, että mistä tietoa löytyisi ja sen jälkeen alkoi taas paasaamaan koko uskonnosta. Ei ollut valitettavasti tästä apua.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mummi";22906141]Kiva kun kerroit. Nyt pikaisesti äiti44v katsoon niin saat uutta tietoa islamista.[/QUOTE]

Sori mummi, te muslimit kun ette huumorin päälle mitään ymmärrä. Elämänne on yhtä "pahaa sotaa", jihadia.
 
"joku vaan"
[QUOTE="vieras";22906015]Jos muslimitar tulisi se pyhä sota, ja sinun tulisi siihen osallistua.
Kumpia tappaisit kristittyjä suomalaisia vai afghanistanilaisia muslimeja?[/QUOTE]

Jos se sota tulis suomessa niin varmaan kukaan nyt afgaaneja alkais etsiä? Itse ainakin muslimina puolustan maata jossa asun ja olen sen kansalainen. Mutta tuo äiti 44v vois olla mun tähtäimessä ekana jos ei suutaan ja päätään pese saippualla.
 
äiti 44 v
[QUOTE="mmm";22906146]Joo sinulle.[/QUOTE]

Minä en ole afrikan lapsi, olen suomalainen aikuinen. En lapsi ollenkaan. Lapsiko sulle olla pitäis? Oletko sinäkin pedofiilimuslimi?

Tulitko sinä Suomeen ankkurilapsena aikomuksena täydentää maailmanlaajuista kalifaattia pohjoisella maankolkalla?
 
"vieras"
[QUOTE="joku vaan";22906183]Jos se sota tulis suomessa niin varmaan kukaan nyt afgaaneja alkais etsiä? Itse ainakin muslimina puolustan maata jossa asun ja olen sen kansalainen. Mutta tuo äiti 44v vois olla mun tähtäimessä ekana jos ei suutaan ja päätään pese saippualla.[/QUOTE]

Puolustat pyhässä sodassa Suomea.
Ketä vastaan? Muslimeja? Vai käännytkö kristityksi?

Oletko vähän tyhmä?
 
äiti 44 v
[QUOTE="vieras";22906161]Onko muslimit noin takakireää porukkaa? kai olet muslimi?[/QUOTE]

On tuo mummi muslimi, sotahuutoa jo huutelee. Varmaan Kalashnikovitkin jo rätisee taivasta kohti! Ei kuulu tänne, on ilmeisesti senverran kaukana. Kuuluuko sulle?
 
"mummi"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22906193:
Minä en ole afrikan lapsi, olen suomalainen aikuinen. En lapsi ollenkaan. Lapsiko sulle olla pitäis? Oletko sinäkin pedofiilimuslimi?

Tulitko sinä Suomeen ankkurilapsena aikomuksena täydentää maailmanlaajuista kalifaattia pohjoisella maankolkalla?
Soudin tuolta suomen pohojolasta tänne pk-seudulle ja täällä kannan muslimiuttani ylpeänä muista paskaakaan välittämättä. Ostin asunnon teidän verorahoilla. Riittääkö? 100% yhtä valkolainen kuin sinä mutta ylpeä omasta uskosta sanoitpa sinä tai kuka muu mitä vain. Kyllä se vaan on niin että ALLAH on suuri ja te voimattomia sen rinnalla. Haluan jauhaa tätä paskaa niinkuin sinäkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä