Kysymys 30-40-vuotiaille miehille (jos täällä on miehiä)

Varmasti voi nuori nainen houkutella ja seksikin tietysti onnistuisi.
Toinen asia on sitten, että vanhempi ja kokeneempi olisi todennäköisesti parempi kumppani sekä seksissä, että keskustelussa ja ajatusten vaihdossa.
 
Heh! 21-vuotias nainen on KAIKENIKÄISTEN miesten märkä päiväuni ja aivan erityisesti 30-40-vuotiaiden, joilla on jo hieman asiantuntemusta asiaan ja potenssi kohdillaan! Nuo kaksi edellistä mielipidettä on mielestäni suorastaan outoja? Keskustelussa ja ajatuksenvaihdossa on ikää huomattavasti tärkeämpi asia kemia ja sisäinen kypsyys kuin fyysinen ikä!

Kaksikymppiset naiset ja nelikymppiset miehet ovat aivan erinomaisia "temmellyspareja, sillä molemmilla ryhmillä on tarve kokeilla ja rikkoa rajojaan! Minä itse olen harrastanut parasta seksiä ikinä juurikin tuolla ikäerolla.
 
Juu varmaan näin. Ero syntyy siitä kumman kannalta asiaa tarkastelee.
Olen itsekin saanut omia kicksejä ikä-eroista, ehkä useammin nuorena olennaisesti vanhemmasta naisseurasta muta toki joskus myös päinvastoin. Suosittelen lämpimästi kaikille leikkimielisille sukupuolesta riippumatta!
Hessu
 
Voisitko pitää 21-vuotiasta nuorta naista seksikkäänä ja haluttavana? Entä harrastaa seksiä? Vai olisiko ikä turn off?
Seksikkäänä ja haluttavana? Ehdottomasti. Seksiä? Koskaan en ole yrittänyt noin paljon itseäni nuorempaa naista iskeä tai muutenkaan käynyt tuon ikäisten kanssa treffeillä, mutta jos kyseinen nuori nainen olisi henkisesti ikäistään vanhemman oloinen ja fiksu, en tuota mahdottomana pitäisi. Mutta seurustelusuhteeseen en noin nuoren kanssa pystyisi.
 

Yhteistyössä