Kysymys miehille... Lähtisitkö risteilylle jos

Sunnuntaina olisi esikoisesi ristiäiset ja takaisin risteilyltä olisit la iltana myöhään? Mun mies on lähdössä risteilylle ja en oikein tykkää siitä ajatuksesta.... Eli lähtö on perjantainan takas lauantai iltana myöhään ja sunnuntaina on ristiäiset.... Mutta kun kyseessä on myöhästynyt firman pikkujoulu niin on pakko lähteä.... tekis mieli sanoon jotain mutta en oo "nalkuttava akka" :(
 
Ei tulisi mieleenikään. Ilman muuta tuleva tapahtuma ajaisi kaiken edelle. Itsestäni tulee isä hetkenä minä hyvänsä (laskettu 24.2) ja jo nyt käy ajatukset muksun mukaan. Moni asia tulee muuttumaan ja KAIKKI menot suunnitellaan lapsen ehdoilla. Mikään firman pikkujoulu ei ole niin tärkeä. Miettinyt jopa ensi pikkujoulua jos sellaset tulee, että lähdenkö vai en. Todennäköisesti en, vaikka ei perinteenä olekaan mikään ryyppyjuhla. Viime jouluna karting ajoa ja ravintolassa syöminen, jonne lähdin, mutta tiedä sitte vielä ensi joulusta. Mukavammalta tuntus viettää aikaa rakkaiden kanssa kun vaihtoehtona muutamakin tunti poissa pienen luota.
 
vastaan vaikken ookkaan mies. Mun mies oli aikanaan työmatkalla viikon ennen ristiäisiä ja palasi edellisenä iltana. Huvimatka on tietysti vähän eri... Pääasia ettet jää yksin järjestelyiden kanssa, onhan sulla apua? Meidän lapsi oli kova yöhuutelija vauvana ja onneksi mieheni otti valvomisvuoron ristiäisiä edeltäväksi yöksi matkalta palattuaan. Äitini oli myös sopivasti lomalla silloin ja oli meillä auttamassa valmisteluissa kun mies matkusti. Teehän ukolles selväksi että kotiin ei tulla sitten krapulaa parantelemaan juuri juhlien alla vaan voi joutua hommiin ;)
 
täh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2005 klo 09:40 jokala kirjoitti:
Sunnuntaina olisi esikoisesi ristiäiset ja takaisin risteilyltä olisit la iltana myöhään? Mun mies on lähdössä risteilylle ja en oikein tykkää siitä ajatuksesta.... Eli lähtö on perjantainan takas lauantai iltana myöhään ja sunnuntaina on ristiäiset.... Mutta kun kyseessä on myöhästynyt firman pikkujoulu niin on pakko lähteä.... tekis mieli sanoon jotain mutta en oo "nalkuttava akka" :(
Myöhästynyt firman pikkujoulu.. nyt mä repeen!!!!!!
 
sepi
Niin kyse on siitä priorisoinnista. Tärkeät asiat ensin. Totta kai lähtisin jos risteily on tärkeämpi kuin ristiäiset mutta jos ristiäiset ovat tärkeämmät niin en lähtisi. Päättele siitä miehesi isyyskelpoisuus :LOL:
 
jokala harmaana
Mies on kyllä ihan kelvollinen isäksi vaikka ei kakkavaippaa vaihdakkaan =) ja katui että lähti risteilylle... Olivat vissiin työkaverit vähän antaneet noottia et mitä sä täällä teet et eikö sun pitäis olla kotona :whistle:
Selvis reissultaan mutta myöhään meni ja katumus oli suuri et eiköhän oppinu jotain :whistle:
Viel kun mä saisin tän iskän ymmärtämään et myös äiti tarvitseis vaippavapaata aikaa joskus eikä vain iskä joka on käy pelaamas lentopalloo 2-4 krt vkossa :/ Kun tarvitsee rentoutusta töiden päälle minkä ymmärrän ihan hyvin mut kyllä mäkin haluaisin joskus kavereiden kanssa kahville tms ilman poikaa
:/ Poika on kyllä niin rakas et en mä vielä malta sitä jättää kun pariksi tunniksi isälleen tms :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä