kysymys miehille!

  • Viestiketjun aloittaja lillamyy
  • Ensimmäinen viesti
lillamyy
vastatkaapa mulle joku, että mitä miehen päässä liikkuu tai mitä mahtaa muuten touhuta, kun yhdessä ollaan raskautta suunniteltu ja nyt raskaana viikoilla 13+4. mies kertoi viikon katoamistempun jälkeen että ei lasta halua, ja jatkaa vain jos teen abortin. Nyt edelleen raskaana ja mies ei asiasta puhu mitään, mutta juo joka päivä. kertokaapa että mitä pitää tehdä että saan haluamani lapsen ja rakastamani miehen. olis niin kiva kun kaikki olis taas niin kuin ennenkin. Mies muuttui aivan toiseksi vain yhdessä päivässä. T:epätoivoinen :'(
 
Jätä mies. Mitä nopeammin sitä parempi. Juominen vain lisääntyy jatkossa ja jos uhkaa että jatkaa vain jos teet abortin, niin silloin mies ei ole jatkamisen arvoinen. Usko mua, näin on!
 
Mies-75
Siirrä se miehes ulos ryyppäämään.. jos tarvitset apua niin tulen mielelläni..
Naurettavia vaatimuksia. Tuollainen ei ole mies eikä mikään. =)
Voimia sinulle ja hyvää raskauden jatkoa. :hug:
 
lillamyy
siirtäisin mieheni pihalle jos se olisikin niin helppoa, mutta kun rakastan miestäni niin paljon, että se ei ole niin yksinkertaista. No ainakin nyt tiedän että sillä oli ollut/on toinen nainen, mutta sanoi että se kaikki on sen kanssa ohi ja haluaa jatkaa minun kanssani. Nyt on vain saatava vielä luottamus mieheeni takaisin, mikä on kovin vaikeaa, kun ei ollut ensimmäinen kerta kun hän minua petti.Rakkaus itselläni kuitenkin on niin voimakas, että pakko jaksaa yrittää. Kiitos vain kaikille teidän omista mielipiteistä. niitä on ihana lukea kaiken tämän masennuksen keskellä. :'(
 
Et sinä mistään muusta kärsi kuin huonosta itsetunnosta! Lukisitpa vain nuo omat tekstisi, kuinka järjettömältä kuulostaa... Rakastan miestäni, vaikka hän taasen käväisi vieraissa... blaa blaa, se mitään rakkautta ole, vaan läheisriippuvuutta!!!!!!!! Kerää hyvä nainen ylpeytesi ja laita mies kävelemään!!!

Tsemppiä nyt kuitenkin.. :wave:
 
Mies-75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 19:31 Akkeli kirjoitti:
Et sinä mistään muusta kärsi kuin huonosta itsetunnosta! Lukisitpa vain nuo omat tekstisi, kuinka järjettömältä kuulostaa... Rakastan miestäni, vaikka hän taasen käväisi vieraissa... blaa blaa, se mitään rakkautta ole, vaan läheisriippuvuutta!!!!!!!! Kerää hyvä nainen ylpeytesi ja laita mies kävelemään!!!

Tsemppiä nyt kuitenkin.. :wave:
Täysin samaa mieltä !!!!
 
sml-81
Yhdyn edelliseen!!!
Tosta ei paluuta ole.Itse jatkoin samanlaisessa suhteessa 7 vuotta,jossa oli ainakin 5 liikaa.
Onneksi pääsin suhteesta irti ja toisen avulla sain itseluottamukseni ja itsekunnioitukseni takaisin.Mieskin muuttu sitten kun huomas mitä menetti,eli liian myöhään.
Nyt itseä niskasta kiinni ja äijä ulkoruokintaan.Niin vaikeata kun se onkin.Mutta se on sun ja lapses parhaaksi.
 
yx vaan
Onks joku jauhanu paskaa sun selän takana sille?Jos se luulee et lapsi ei ookkaa sen?Kysy siltä.Nimittäin mulla kävi sellanen tilanne et mun miehelle ruettiin jauhamaan paskaa koska eräs ihminen oli kateellinen mun onnelle ni sit mun mies vain vaikeni ja joi.Lopulta monen inttämisen jälkeen hän kertoi mikä sitä vaivasi.Mut sit asiat selvis kun ehdotin isyystestiä ja se tehtiin.
 

Yhteistyössä