Kysymys teitä paljon nuoremmista naisista 5kymppisille, ja reilustikin sen yli oleville miehille

  • Viestiketjun aloittaja M50++
  • Ensimmäinen viesti
M50++
En tiedä mitään tänne kirjoittelevien miesten ikähaarukoista. Vauvalla yritin kysyä tätä samaa, mutta kun siellä parissa minuutissa avaukset häviävät pois, niin vastaukset jäivät saamatta. Niin kovin on suosittu, jostain kumman syystä.

Olen iältäni 50++ ja häkeltynyt tänä talvena niin monen monta kertaa, kun tuollaiset jopa yli 30 v nuoremmat, kauniit naiset katsovat kauniisti silmiin ja hymyilevät. Ihan joskus jopa teinitytötkin, heistä minä en todellakaan ole kiinnostunut, mutta kyllähän se tuntuu kivalta, kun teiniprinsessat hymyilevät iloisesti ja hyväksyvästi, silmäilevätkin. Samaa mukavaa olen kyllä kokenut varttuneemmassakin ikäryhmässä.

Luulen että se johtuu siitä kun pukeudun aikalailla eri tavalla kuin ikäiseni, monethan ovat ihan pappoja ulkoisestikin, minä kaukana siitä. Minua myös aina luullaan 10-15 v nuoremmaksi, kuin olenkaan.

Nyt talvella minulla on miehekäs grafiitinhamaa mokkatakki, jossa on valkoinen lampaanvillakaulus. Sitten on tyköistuvat, kauhtuneet farkut, joista näkyy lihaksikkaat reidet. Jalassa sellaiset rannikkojääkärin maiharit farkkujen lahkeiden päällä.

Kuljen iloisena ja positiivisena, katson kiinnostavia naisia ujosti hymyillen. Olemukseni on jäntevän urheilullinen, sopusuhtaisen hoikka. En ole mikään bodari, enkä kookaskaan. Komeana en ole itseäni koskaan pitänyt. No eiväthän tietenkään kaikki edes välitä minusta mitään, olen monille pelkkää ilmaa, varatuilla ei ole hakututka yleensä päällä, hyvä niin.

Muutenkin ajanhammas on ollut suosiollinen, kaikki hiukset ovat tallella päälakea myöten, aavistus harmautta on ohimoilla, se kai on charmanttia se? Liikakilot eivät minua myöskään ole koskaan piinanneet. Yleiskuvani on rennon siisti ja suihkunraikas.

Elelen nyt huonossa parisuhteessa, ja olen tosiaan hieman romanssinkipeä, ja naisenkipeäkin kieltämättä. Läheisyyttä kun ei enää ole ollut aikoihin, viime vuoden kesällä viimeksi.

Ongelmani on se ujouteni, vaikka niin monet naiset ovat reagoineet niin positiivisesti, en silti ole kehdannut iskeä jutunjuurta. Kai ne nuorena miehenä saadut pakit suurilta ihastuksiltani on jättänyt tämän pakkipelon alitajuntaani.

Kertokaahan miehet omista kokemuksistanne asian tiimoilta. Niitäkin naisia kyllä on, jotka haluavat ikäistään selvästi kokeneempaa miesseuraa. Miksei naisetkin kertoisi, jos tämän eksyitte lukemaan. Enköhän minäkin tässä rohkaistu, olisihan se kiva kokea vielä joku kiihkeä romanssi.

Ja huom! Tämä ei todellakaan ole mitään trollausta, jos joku sitä epäilisi. Olen aidosti ihmettelevä, tätä varsin miellyttävää asiaa.
 
vierailija
Elelen nyt huonossa parisuhteessa, ja olen tosiaan hieman romanssinkipeä, ja naisenkipeäkin kieltämättä. Läheisyyttä kun ei enää ole ollut aikoihin, viime vuoden kesällä viimeksi.

Enköhän minäkin tässä rohkaistu, olisihan se kiva kokea vielä joku kiihkeä romanssi.
Suosittelen eroamaan ennen kuin alat uusia romansseja hakemaan. Älä satuta ketään.
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Elena777
Vierailija876
Nyt talvella minulla on miehekäs grafiitinhamaa mokkatakki, jossa on valkoinen lampaanvillakaulus. Sitten on tyköistuvat, kauhtuneet farkut, joista näkyy lihaksikkaat reidet. Jalassa sellaiset rannikkojääkärin maiharit farkkujen lahkeiden päällä.
Jos näkisin noin pukeutuneen miehen, niin lähinnä tulisi mieleen, että tuo reppana yrittää näyttää nuoremmalta kuin on. Saattaisin myös hymyillä reppanalle hyväntahtoisesti. Varsinkin tuo maiharit farkkujen lahkeiden päällä saisi hymyn irti koska se nyt vain näyttää typerältä.

Olen sua reilusti nuorempi ja aviomieheni on myös 50+. Onneksi mieheni osaa kuitenkin pukeutua.
 
M50++
No jos olet idiootti niin nuole sitä hunajaa sitte
Ihankuin olisin ainoa mies maailmassa, jota ajatus kiehtoo. Et tiedä elämästäni mitään, minulle se olisi kyllä laastaria haavoihin. Vaimoni ei tienaa käytännössä mitään, hän elää kyllä ihan puhtaasti siivelläni. Eikä osoita kiitollisuuttaan seksin avulla, vaikka tarkkaan tietää, että minä kaipaan sitä. Kotona asuvat lapset pitävät perheen koossa, ei ole vaikeaa olla kuitenkaan yhdessä. Ei riidellä, välitetään toisistamme kuitenkin, ollaan oikeastaan kuin sisarukset saman katon alla.

Filosofi Tuomas Nevanlinna sanoi kerran syrjähypyistä, että sehän on kuin vain kävisi tupakalla toisen naisen kanssa. Miehelle se onkin helpompaa, kuin naiselle. Heillä kun se on niin tunnepohjaista.
 
vierailija
Jos näkisin noin pukeutuneen miehen, niin lähinnä tulisi mieleen, että tuo reppana yrittää näyttää nuoremmalta kuin on. Saattaisin myös hymyillä reppanalle hyväntahtoisesti. Varsinkin tuo maiharit farkkujen lahkeiden päällä saisi hymyn irti koska se nyt vain näyttää typerältä.

Olen sua reilusti nuorempi ja aviomieheni on myös 50+. Onneksi mieheni osaa kuitenkin pukeutua.
Näinkö? :LOL:

 
vierailija
Oikeasti ne nuoret naiset katsovat sinua ystävällisesti siksi, että olet heidän silmissään niin vanha, että sinulle voi olla lämmin ja ystävällinen eikä se johda mihinkään. Heille on selvää, että koska he eivät näe sinua seksuaalisena olentona vaan ihan vaan vanhana miehenä, et sinäkään ala haluamaan sen enempää. Suhde reilusti itseä nuorempiin ja itseä vanhempiin on aina vapaa seksuaalisesta jännitteestä, ja siksi rento ja hauska.
 
vierailija
Aloitus melkein kuin mun suusta.
Mulla vain on musta hupullinen canvas chore pusakka, terva ja piki läikkineen,maiharot myös, mutta punaraitaset sukat canvas housujen lahkeitten päällä
Naiset eivät myöskään hymyile mulle, siirtyvät jopa kadun toiselle puolelle nähdessään mun saapatelevan, vai pitäiskö sanoa maihailevan, heitä vastaan.

Yksiin ei käy onnen lahjat.
Voi surku.
 
M50++
No jos olet idiootti niin nuole sitä hunajaa sitte
No ollaanpa täällä Plussalla kovin aggressiivisia, en ole edes tehnyt vielä mitään, hormonit vaan hyrräilee kevään korvalla viriilillä ja terveellä miehellä.

ps. mikä nuoleskelija tämä epek oikein on, nro 14?

SEKSI

Syrjähypyt


KIRJOITTANUT

Toimitus




Liki kolmasosa suomalaisista näyttäisi tutkimusten mukaan teoriassa sallivan itselleen syrjähypyn. Kaikki eivät kuitenkaan käy vieraissa, vaikka tilaisuus tulisikin. Sukupuolten välinen ero on kuitenkin huomattava. Miehistä syrjähypyn hyväksyisi itselleen 37 prosenttia, mutta naisista vain 20 prosenttia.

Tärkeimmiksi syrjähyppyjä selittäviksi syiksi nousevat läheisyyden tarve ja emotionaalinen riippumattomuus sekä voimakkaat seksuaaliset halut. Syrjähyppy voi olla yhdenillan juttuja, joiden tarkoitus useimmiten on todistaa seksuaalinen kyky. Vakavat, pitkäaikaiset, ulkopuoliset suhteet ovat usein merkki suuresta oman elämän ristiriidasta tai esimerkiksi seurausta epätyydyttävästä suhteesta omaan kumppaniin.


Uskottomuus parisuhteessa on stressaavaa ja kiinnijäämisen pelko ahdistaa. Toisinaan kiinnijääminen on helpotus. Epätyydyttävä suhde joko päättyy, tai suhteen merkitystä joudutaan tarkastelemaan rakentavasti aivan uudesta, tuoreesta näkökulmasta. Varmaa on, että luottamuksen palauttaminen on kova urakka ja loukkaantumiselta ei voi välttyä. Mahdotonta se ei kuitenkaan ole. Tällaisessa tilanteessa tarvitaan useimmiten ulkopuolista apua. Auttavia tahoja kannattaa kysyä vaikkapa oman asuinalueen terveysasemalta.
 
M50++
Aloitus melkein kuin mun suusta.
Mulla vain on musta hupullinen canvas chore pusakka, terva ja piki läikkineen,maiharot myös, mutta punaraitaset sukat canvas housujen lahkeitten päällä
Naiset eivät myöskään hymyile mulle, siirtyvät jopa kadun toiselle puolelle nähdessään mun saapatelevan, vai pitäiskö sanoa maihailevan, heitä vastaan.

Yksiin ei käy onnen lahjat.
Voi surku.
Myöskään!?

Minulle kyllä kts

"niin monen monta kertaa, kun tuollaiset jopa yli 30 v nuoremmat, kauniit naiset katsovat kauniisti silmiin ja hymyilevät."
 
vierailija
Aloitus melkein kuin mun suusta.
Mulla vain on musta hupullinen canvas chore pusakka, terva ja piki läikkineen,maiharot myös, mutta punaraitaset sukat canvas housujen lahkeitten päällä
Naiset eivät myöskään hymyile mulle, siirtyvät jopa kadun toiselle puolelle nähdessään mun saapatelevan, vai pitäiskö sanoa maihailevan, heitä vastaan.

Yksiin ei käy onnen lahjat.
Voi surku.
Unohda ne sukat. Aika coolit housut jos on näin

 
vierailija
Hyi helvetti! Olet kyllä melkoisen kusipäinen mies enkä yhtään ihmettele ettei vaimoasi kiinnosta seksi sun kanssa. Ei seksi ole mikään keino jolla osoitetaan kiitollisuutta toiselle ja maksetaan takaisin. Hyi oksetus mikä ajattelutapa!
tuo nainenhan vaikuttaa loiselta , tiedän vastaavia ,kyllä sen verran pitäisi joustaa että pitää huolta elättäjänsä hyvinvoinnista, sinä noita-akka
 
vierailija
Taas näitä romanssin/seksinkipeitä ukkomiehiä joiden mielestä kaupan kassaneiti on rakastunut heihin kun hymyilee. huoh.
Kassaneidillä nyt on todennäköisemmin ns maksettu hymy, ja koulutuksessa päntätty hymy. Sattumalta vastaantuleva, vilpittömästi hymyilevä on ihan eri. Onhan niitä nuoria naisia, jotka ihastuvat reilusti vanhempiin miehiin. Kun olin eronnut 32 vuotiaana, minuun ihastui 21 v kaunis neitokainen. Seukattiin pari vuotta, luonteet kuitenkin liian erilaisia. Kyllähän kaverit kieltämättä olivat kateellisia :)
 
vierailija
Mikä muu syy heillä olis hymyillä?
Juuri niin. Ja jos nyt niinkin varttuneelle miehelle tarjoutuisi mahdollisuus päästä nauttimaan nuoresta kiinteästä lihasta, niin vain impotentti jättäisi tilaisuuden käyttämättä. Turha täällä miesten on muuta valehdella, kun kerran kotona ei saa piparia.

Elä, niinkuin tämä olisi elämäsi viimeinen päivä. Ja nai aina, kun tarjoutuu mahdollisuus :)

Epekkipellekin tuolla aiemmin antoi luvan jollekin :D
 

Yhteistyössä