Kysymys TYKSin jonoista

Sera2010, olisikin näin. Meillä vaan valitettavasti on nyt monin kerroin huonommat mahdollisuudet onnistua kuin esikoisen kanssa. Silloin kun mulla oli täysin terve kohtu ja limakalvo ja nyt se on pahasti vaurioitunut. Joten todennäköisyydet on oikeasti pienet. Siinä onkin ollut sulattelemista, että kaavintojen takia lähti hedelmällisyyskin ja mahikset toiseen lapseen ilman lääketieteen apuja. Leikkauksia ja hormonihoitoja on tosiaan takana jo reilun vuoden ajalta ja nyt vasta päästiin aloittamaan ekaa varsinaista hoitoa raskauden alkuun saattamiseksi. Mutta on kyllä hauska, että on niin saman ikäiset lapset :) Ja monesti olen itsekin miettinyt siellä aulassa istuessani, että kuinkahan monen kanssa olen netissä kirjoitellut :)

maikki1985, mun käsittääkseni saattavat yrittää ensin pelkällä lääkityksellä eli ovulaation induktiolla jos muuta ongelmaa ei ole ja ovulaatiossa häikkää. Sitten jos se ei toimi, otetaan kaveriksi inseminaatio. Mutta nämä päätökset tehdään tietty aina yksilöllisesti kunkin oman tilanteen mukaan. Kai vissiin joillakin aika piankin tehdään inseminaatio tai ihan hetikin. Meillä ainakin aloitetaan pelkällä ovulaation induktiolla ja hyvä niin, mielelläni aloitankin kevyemmästä päästä. Jaksamista odotteluun!

Manuliina, ymmärrän ton hääpukujutun niin hyvin! ;) me yritettiin myös esikoista silloin kun mentiin naimisiin ja vaikka jo vähän harmitti ettei onni ollut käynyt ja takana oli yksi rankka menetyskin, olihan se omalla tavallaan ihan kivaakin, että sai olla just sinä päivänä timmissä kunnossa ja pukeutua just siihen muotoja imartelevaan hääpukuun mihin alunperin halusikin. Enpäs muuten sen jälkeen ole ollutkaan enää niin hoikassa kunnossa, joten ihan kiva niitä hääkuvia on näin jälkikäteen katsella näin turhamaisestakin näkökulmasta :) Mutta jos nyt tärppi käy, löytyyhän niitä aivan ihania pukuja raskaana olevillekin. Tsemppiä piinailuun ja hienoa, että pakkasessa on lisää kavereita odottamassa, ettei koko rumbaa tarvitse alusta asti aloittaa.

Hyvää viikkoa kaikille!
 
Meillä ilmeisesti kävi onnellisesti, eikä TYKSiin asti tarvitse ehkä mennäkään... paitsi toivottavasti sitten syksyllä. :) Eli mulla tänään digitesti sanoi, että Raskaana, joten pakko sitä on kai selvää suomea ymmärtää ja uskoa. :)

Plussatuulia teille kaikille. :heart:
 
Ei meiltä kysytty mitään mitä me toivotaan..
Meillä oli tuo rauni lekurina, ja aika paljon se keskusteli jonkun toisen lekurin kanssa, me ei kauheesti saatu tietoa..
Mulla piti olla huomenna aukiolotutkimus, mutta yllätys mulla ovistikut hymyilee. Eli jää taas väliin. En tiedä koskakohan mahdan siihen tutkimukseen päästä.

Täytyy soitella sinne jonnekkin ja kysellä et voisko niitä ovulaaatio tutkimuksia tehdä tässä välissä.

Niin bongailen oviksen, tosin puol vuotta se oli kateissa. Olis se kiva varmistaa onko ovulointi kunnossa.. Mut soittelen sinne ja kyselen miten asiat etenee..
 

Yhteistyössä