Lähes kaikki näkevät seksiunia

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja m1es, 20.06.2019.

1. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 237
    Lähes 90% suomalaisista näkee seksiunia.

Jos olet aidosti kiinnostunut tuntemaan itsesi, sinun kannattaisi kiinnittää uniisi huomiota. Unet voivat valottaa alitajuista tietoa, joka ei vielä ole noussut tietoiseen mieleesi.

Uniin erikoistunut psykoterapeutti Anna Riihimäki:
    Unet peilaavat ihailtavalla tarkkuudella ihmisen elämää. Moni on hukannut kontaktin itseensä ja kokee, ettei tunne itseään eikä tunnista omaa tahtoaan. Tai sitten tuntee hakkaavansa jossain asiassa päätään toistuvasti seinään. Unien kautta on mahdollista tunnistaa tarpeensa ja rohkaistua elämään itselleen mielekästä ja merkityksellistä elämää.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006148408.html

Seksiunesi kertovat, mihin suuntaan elämääsi pitäisi muuttaa!

2. vierailija

vierailija Vieras

No en nää. Ja silloin harvoin kun sen suuntaista tulee niin herään poikkeuksetta ennen kuin mitään ehtii tapahtua.

3. r0s

r0s Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    3 498
    Mä näin kyllä niin hämärän unen, että tän aloituksen otsikon on pakko olla syypää. Tosin jäin pohtimaan, oisko paulan utelu isästä, pojasta ja puhästä hengestä myös jotenkin vaikuttanut unen kulkuun. Nii ja ehkä toi Päivin kirkostaeroamisjuttu kans.

Mutta.

Mä olinkin mies. Tai siis nainen (-minä!) mutta mulla oli miehinen seisokki. Varsin ponteva. Ja kaksi miestä hoitelivat sitä käsipelillä silleen, että toisen kämmenissä oli lämpöä tuottavaa öljyä ja toisella viilentävää.

Ja kun sit saavutin huippuhetken, oli tuotos noin puolimetrinen, neonvärinen, lasten lelumainen (tai vähän niinko ne pitkät ilmapallot mistä tehdään hahmoja) otus, joka lähti lentäen etsimään paikkaa minne asettua asumaan koska oli jonkinlainen uusi jumalolento.

Niih. :confused: Että. :whistle: ... :ninja:

• Hauska Hauska x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  4. vierailija

vierailija Vieras

Eihän tossa nyt mitään ihmeellistä. Sun täytyy nyt vaihtaa sukupuoli mieheksi ja ryhtyä homoksi alkaa leikkiä niillä ilmapalloilla. (Sekin on jokin juttu.) Sit sun täytyy palvoa niitä ilmapalloja ja ottaa elämäntehtäväksi löytää sille jumalalle koti. Unet on ihan terveitä silloin, kun aletaan hakea totuutta elämästä/ elämänohjeita:giggle:

5. vierailija

vierailija Vieras

:ROFLMAO: Mahtavaa! Hyvää juhannusta!

6. vierailija

vierailija Vieras

Ai. :eek: Mä kun näin viime yönä unta, että sekstasin exän kanssa. Ja vielä tosi kiihkeästi. :oops:

7. Rätti Väsynyt

Rätti Väsynyt Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    2 161
    Oletko koskaan nähnyt homo eroottisia unia?

8. vierailija

vierailija Vieras

homoeroottisia vai homo, eroottisia? :)

9. vierailija

vierailija Vieras

ei me heterot olla, se on vaan teikäläisten juttu :X3::X3:

10. vierailija

vierailija Vieras

Selittelet vaan, kun oot niin kammonen.

11. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 237
    En, en edes bi-suuntaan viittaavaa. Uneni muistuttavat usein enemmän tuota islamilaista taivaskäsitystä jihadisteille. Olen siis melko yksipuolinen unennäkijä.

12. vierailija

vierailija Vieras

Varmuuden vuoksi vinkkasin supolle. Seksiunetkin voivat laukaista radikalisaation.:geek:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri