lähihoitajan palkka päiväkodissa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja lh:
Meillä kunnan hommissa lastenhoitajan palkka (johon siis lähihoitajan tutkinnolla pääsee) n 1700e/kk ilman mitään lisiä.
joo eli en taida hakea päiväkotiin.kitos kuitenkin tiedosta =)
ei tuolla rahalla kannata töitä tehdäkkään
 
lähihoitaja
mistä aattelit saaja parempaa lähihoitajan palkkaa? kyl ne aika paljon pyörii tuossa palkassa. tai no mulla vanhainkodissa nyt 1760 euroo, mut sehäön nousee nyt kahenvuojen aikana lähes 1900..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja:
mistä aattelit saaja parempaa lähihoitajan palkkaa? kyl ne aika paljon pyörii tuossa palkassa. tai no mulla vanhainkodissa nyt 1760 euroo, mut sehäön nousee nyt kahenvuojen aikana lähes 1900..
en aatellutkaan....saan itseasiassa vähemmän palkkaa tällähetkellä kun olen töissä vaikeasti vammaisten kanssa.

kesätöitä vaan mietin että jos tekis jossain vuorotyötä niin saishan siitäkin hiukan enempi kuin tällähetkellä
 
lto ollut pitkään kotona
Alkuperäinen kirjoittaja lh:
Meillä kunnan hommissa lastenhoitajan palkka (johon siis lähihoitajan tutkinnolla pääsee) n 1700e/kk ilman mitään lisiä.
onko noin paljon? kun lto:n palkka oli viimeksi kun katoin jotain 1860?? vai onkos mulla nyt vanhentunutta tietoa?
 
lto ollut pitkään kotona
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lto:n ja lähihoitajien ja sairaanhoitajien palkoissa ei ole mielestäni huimia eroja, siis peruspalkoissa
viimeksi töissä ollessani eroa oli kuitenkin reilut 200?. onkos palkat sitten kehittyneet vähän eri tahtiin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lto ollut pitkään kotona:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lto:n ja lähihoitajien ja sairaanhoitajien palkoissa ei ole mielestäni huimia eroja, siis peruspalkoissa
viimeksi töissä ollessani eroa oli kuitenkin reilut 200?. onkos palkat sitten kehittyneet vähän eri tahtiin?
minulle 200? palkassa ei ole paljon
 
Gluteus maximus
sairaanhoitaja, ainakin täällä meillä saa n.2000 euroa + lisät, joten kyllä sairaanhoitajalla on hiukan parempi palkka, ei kuitenkaan mitään kovin kummoisia eroja.
 
eräs lastenhoitaja
Päiväkodin lastenhoitajan palkka vaihtelee jonki verran riippuen siitä minkälaisessa päiväkodissa työskentelee. Esim. joissain päiväkodeissa joissa on paljon maahanmuuttajien lapsia saa hiukan enemmän ku ns. tavallisessa pk:ssa. Sitten taas vuorohoitoyksiköt on oma lukunsa ja integroidut. Eihän tuo pahitteeksi ois vaikka palkkaa hiukkasen vielä korotettais.
 
lähihoitaja pk:lla
itellä ollu ku oon tehny keikkaa eri päiväkodeissa reilut 1800 euroo, sit olin sairaalan osastolla niin oli reilut 1900+ lisät. toisaalta onhan Päiväkodin työ kevyempää :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lähihoitaja;10522571:
mistä aattelit saaja parempaa lähihoitajan palkkaa? kyl ne aika paljon pyörii tuossa palkassa. tai no mulla vanhainkodissa nyt 1760 euroo, mut sehäön nousee nyt kahenvuojen aikana lähes 1900..
:O
Olin lh-opiskelijana (vain perusopinnot käytynä) hoitokodissa kesätöissä, kk-palkka 1800€ + vuorolisät. Onkohan näissä isoakin eroa paikkakuntakohtaisesti, tämä oli uudellamaalla, ja yksityinen paikka.
 
pikkukylässä töissä
tällä hetkellä peruspalkka (dementiaosastolla töissä) 1975e +lisät (viimeksi 516e) päälle. Pikkukylässä 200e parempi peruspalkka kuin tampereen kaupungilla samassa hommassa.
 
"annna"
Helsingissä kunnallisessa päiväkodissa palkka 1933e/kk. Ainakin kun katsoin just työpaikkoja mol.fi:stä. Kai siihen joku ikälisä tulee? en tiedä! Mut luulis. Tuoreella lähihoitajalla ainakin ton 1933e. Lisiä ei tietenkään päivätyöstä tule.
 

Yhteistyössä