Läski ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Ylipainoinen
  • Ensimmäinen viesti
Aviovaimo
Mä olen reilusti ylipainoinen ja ihan olen naimisissa miehen kanssa. Olin ylipainoinen jo silloin kun tavattiin. Eikä ole miehellä mitään fetissiä, aiemmat kumppaninsa ovat olleet normaalipainoisia. Että ihan on kyse siitä, että mies osaa katsoa muutakin kuin ulkonäköä.

Tiedän monia ylipainoisia naisia joilla on mies joten ei se pelkkä paino sitä kerro saako miehen ja seksiä. Jospa susta ap paistaa kilometrien päähän itsesääli ja epätoivo ja sellainen on luotaantyöntävää. Oma asenne kuntoon ja iloisempi asenne elämään niin eiköhän ala tapahtua.
 
vierailija
Mä olen reilusti ylipainoinen ja ihan olen naimisissa miehen kanssa. Olin ylipainoinen jo silloin kun tavattiin. Eikä ole miehellä mitään fetissiä, aiemmat kumppaninsa ovat olleet normaalipainoisia. Että ihan on kyse siitä, että mies osaa katsoa muutakin kuin ulkonäköä.

Tiedän monia ylipainoisia naisia joilla on mies joten ei se pelkkä paino sitä kerro saako miehen ja seksiä. Jospa susta ap paistaa kilometrien päähän itsesääli ja epätoivo ja sellainen on luotaantyöntävää. Oma asenne kuntoon ja iloisempi asenne elämään niin eiköhän ala tapahtua.
(y)
 
vierailija
Kyllä ylipainoinenkin saa haluta seksiä, tottakai! Ja onneksi jokaiselle on oma ottajansa eli yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Toki ylipainosta voi olla haittaa itse aktin aikana mutta siihenkin on ratkaisu - mikäli paino on esteenä seksin harrastamiseen, niin laihduttaa. Ja muutoinkin jos elämä on ylipainon takia esteellistä, vaikuttaa omaan mielialaan (mikä näkyy kauas!), niin muutamankin kilon laihduttaminen on hyvästä.

Mutta, kurjaa on se, että liiaksi tuijotetaan ulkonäköä, mistä tulee myös ylisuorituspaineita ja epävarmuutta petihommiin, niin miehille kuin naisillekin. Kun kaikki nyt ei vain voi olla mallin mitoissa, mitä ihannoidaan. Eihän tässä sitten juuri kukaan voisi eikä saisi nauttia seksistä muuta kuin omakivan kautta:unsure:, kyllä se toisen ihmisen ihokontakti ja läheisyys vain ovat tärkeitä tarpeita.
 
Aqela
Mä luulen että jotkut ovat ymmärtäneet ap. viestin väärin. Onko lihavalla sama oikeus saada seksiä niin kuin hoikalla. Ei ole puhe että jonkun on pakko antaa seksiä.
 

Yhteistyössä