Lahden alueen äidit? HOI!

Lahden ensi- ja turvakoti ry

Toi ensi ja turvakoti ei sitten liity tohon perhetupaan, eli tuolla käy ihan tavalliset äidit lapsineen :D Kaikenikäisiä äitejä on nähty.. Ja välillä tietysti isätkin tulee.. Sinne voi ihan vaan kävellä sisään. Vilkkain päivä taitaa olla perjantai, mutta aina siellä jonkin verran porukkaa on. Ja kaikki kävijät eivät tunne toisiaan eli rohkeesti vaan juttelemaan :)

Mä tykkään käydä siellä, kun lapselle on aina leikkiseuraa ja ite saa sitten höpistä muiden äitien kanssa, ei käy aika niin pitkäksi kun kotona..

Se jää kyllä jossain vaiheessa kesätauolle, mutta jos ois kiinnostusta niin voitais sopia joku päivä että mennään samaan aikaan. :)

Eli se on auki ti, ke ja pe klo 9.00-14.00
Ja osoite on Loviisankatu 14.
 
Viimeksi muokattu:
innostuin hakemaan tosta launeen valo kauppakeskusesta sen salikortin ku siel on se lumon kuntoilupaikka.. nii siinä sain sit samaan syssyyn käydä sil kortil kaikis vauvajumpissa ja muissa ryhmäjutuis, zumbaa yms kaikkkea mahollista liikuntajuttuu.
Käyttekö muut missään tommosissa? ois kiva jos joku innostuis mukaan:)
 
heippa !
Täällä oli lahtelainen 22v tuleva äiti. Elokuussa pitäisi ihmeen syntyä..
Kavereilla ei ole pieniä lapsia täällä lahessa joten olisi mukava tutustua muihin äiteihin.
Itse olen perhetuvasta kuullut ja minua varmaan näkee tulevaisuudessa siellä..
 
Heips kaikille!

Täällä olis 22-vuotias 4 vuotiaan pojan äiti. (haaveissa kakkonen)
Ja ikinä ei äitiystäviä oo tarpeeksi. tuntuu että saa olla omissa oloissaan liikaa ja kivahan se olis päästä jutustelemaan arjesta ja elämästä lapsien kanssa yms. tai vaikka mistä tahansa. :)
 
Hei! Täällä 28-vuotias kohta 2 kk ikäisen tytön äiti kaipailee myös seuraa Lahden seudulta. Olemme vasta muuttaneet Lahteen, joten olisi mukava tutustua muihin äiteihin ja saada seuraa kahville, lenkille yms. Asumme Kasakkamäessä.
 
Täällä äiti ja pojat 4v5kk ja 1v kaipailevat uusia tuttavuuksia. Vasta ollaan tänne lahteen muutettu eikä vielä tunneta ketään. Varsinkin tuo 4v kaipailee kovasti ikäistään seuraa. Asutaan patoniityssä.
 

Yhteistyössä