Lahden parhaimmat kirpputorit???

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja jj, 13.07.2010.

1. jj

jj Vieras

2. Timangi-

Timangi- Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Cetori oli tosi hyvä.(muutettiin sieltä just pois) Ja launeella frida.

3. ap

ap Vieras

entä suurkirppis? femmatori?kajo, onko hyviä?

4. Pinki

Pinki Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    9
    Minä en tykkää keskustan kirppareista, mutta Lanttila on kiva ja Hollolassa Tiinu-Liinu :)

5. Timangi-

Timangi- Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.10.2008
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kajo on ihan peestä :attn:
    Femmatorilta voi tuurilla tehdä muutaman löydön. Suurkirppiksellä hinnoteltu pilviin.

6. Kismett

Kismett Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2010
    Saadut tykkäykset:
    1
  7. ap

ap Vieras

Eli lanttilaa suopsittelee kaikki, oisko osoitetta? oisko mitään muuta kirpparia, lanttilan veroista?

8. Kismett

Kismett Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2010
    Saadut tykkäykset:
    1
  9. ap

ap Vieras

kumpaa femmatoria tarkoitat, veskun vai rautatienkadun?

10. ap

ap Vieras

kts!

11. vieras

vieras Vieras

Just eilen kiertelin kirppareita koko päivän ja Lanttila on mustakin paras. Ihan hyviä löytöjä tein myös Launeella olevasta Fidan kirkkis-kirpparilta.

12. vieras

vieras Vieras

Veskulla ei ole enää Femmatoria, se on rautatienkadulla.

13. ap

ap Vieras

14. g

g Vieras

Lanttila ja Fida parhaat, Cetori oli ihan surkea ja sotkuinen. Lastentori Viikari ok, mutta siellä vaan lastentavaraa.

15. kiertelijä

kiertelijä Vieras

kiersin kaikki mahdolliset Lahden kirpparit ja tein hyviä löytöjä mm.Holman kirpparilta.Se oli kiva kirppis,siisti ja siellä oli kotiinkin paljon ostettavaa.mm. kivoja huonekaluja.Oletteko käyneet?

16. d

d Vieras

Missä se Holman kirppis on? En ole onnistunut löytämään.

17. Yllättynyt

Yllättynyt Vieras

Olen ikäni asunut Lahdessa ja kävin ekaa kertaa tossa cetorilla. yllätyin miten siisti ja valoisa ei ole näihin juttuihin täällä uskomista. käykää itse katsomassa. itse ostin 120 cm pojan vaatteita paljon järkihinnoin meen toistekin.

18. "Myyjä"

"Myyjä" Vieras

Joo samaa mieltä näistä kirjoituksista tällä, Olen aktiivi käviä Lahden toreilla ja näen kyllä jos joku kirpiksen omistaja nostaa itseään ja molaa muitten torien siisteydestä jotain paskaa. käykää itse katsomassa missä on siisteintä.

19. Fortune

Fortune Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.11.2009
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tänään kävin Lanttilassa, Cetorissa, Holmassa ja Fidassa/Kirkkiksellä.

Ihan ehdottomasti Lanttila (Keijupuisto) vie noista voiton; iso, paljon myyjiä, mahtuu kiertelemään, valikoimaa (huonekaluja, kirjoja, lastenvaatteita, aikuisten vaatteita jne. runsaasti ainakin verrattuna muihin). Hinnat vaihtelevat todella paljon. Kahvila.

Fida/Kirkkis (Laune Cittarin ja Prisman välissä) todellinen kirpputori; tavarat valmiita kaatopaikalle (en ole ennen käynyt). No okei pehmolelut ok ja jottain löytöjä sieltä voi paljouden keskeltä tehdä. Hinnat on melko pieniä. Itse ostin muumimammapehmon tytölle 2 €. Valikoimaa on todella paljon ja hienosti lajiteltu (kengät, takit, isot koot, miehet, lapset, huonekalut jne.), mutta se taso tosiaan. :(

Cetori (Paavola, lähellä Hong Kongia, Cittaria ynnä muita): voi tehdä hyviä löytöjä. Tännään tarttui mukaan todella hyväkuntoinen pitkä villakangastakki. Aijon tuunailla sen itselleni sopivammaksi, vaikka koko olikin 36, niin oli melkoisen iso ja tylsä. :) Lapselle ostin villatakin 1,5 €. Aiemmin olen löytänyt kivan laukun. (Käyn melko harvoin siis kirppiksillä, ajattelin kattoa mitä täällä suosittellaan, kun niitä kumminkin on kiva kierrellä.) Cetorissa on myös paljon myyjiä; toisilla ihan järkyt hinnat (kamat joutaisi kaatopaikalle ja hinnat on huipussaan), mutta toisilla loistavia tuotteita sopivaan hintaan - ehkä sijaintikin vaikuttaa hinnoitteluun. Huonekalut on todella ahtaasti ängetty takanurkkaan, ei mahdu oikein millään sekaan. Niistä ainakin voi tehdä kivoja löytöjä.

Holma (Prisman lähellä, oliko nyt Soilin tehdasmyymälän kanssa samassa rakennuksessa): Aiemmin pidin sitä hyvänä löytöpaikkana, tällä kertaa mukaan ei tarttunut mitään. Siellä on etenkin vanhoja tavaroita/huonekaluja. Kauniita, ehostettavia ja samalla melko hintavia. Kirppis on melko pieni.

Muissa en nyt muista olenko käynyt. Tuolla lastenkirppiksellä pittää kyllä käydä seuraavalla kerralla. Missä se on? Keskustassa (oisko nyt sitten Femmatori) olen joskus käynyt, mutta taso silloin aika huono.

Niin mitä muita täältä löytyy?

20. "ejh"

"ejh" Vieras

Siinä Launeella Fida/Kirkkis viereisessä rakennuksessa on Launeen Suurkirppis. Yläkerrassa,sen kuntosalipaikan vieressä.
    Siellä joskus löytöjä tehnyt.

21. Kävin ekaa kertaa cetorissa tossa paavolassa, ja yllätyin siistiä oli ja ei haissut yhtään kirpparille vaatteita löysin todella paljon, kiva vanhempi rouvas henkilö neuvo kassalla myös pesuohjeita.
    meen toistekin.

22. minä,

minä, Vieras

Taukotuulen lähellä, toisella puolen vanhaa tietä

23. "sanni"

"sanni" Vieras

Nostetaanpas tätä!! Onko tuoreempia kokemuksia?
    Ja onko kellään kokemusta myyjänä Kirkkiksellä launeella?Itse tykkään asioida siellä, mutta en tiedä ketään kuka siellä myisi...

24. "saara"

"saara" Vieras

ajattelin tänään vie omat kamat femmatorin kirppikselle,oisko se hyvä idea?
    Mutta ei mulla olis pilven hinnat, erittäi hyvää tavara, ja hyvät hinnat, tulkaa ostoksille,myös saa tinkia, anna kassalla luvan,kun vaan pääsen eroon.

25. Torix.fi

Torix.fi Vieras

Uusi Kirppis Lahdessa, Holmassa. Aivan Holman Prisman vieressä.

Lapsille leikkipaikka, omat ilmaiset parkkipaikat!

www.torix.fi

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari