Lahden seudun odottajat/part2

Yritin löytää keskusteluista muita Lahden alueen odottajia, mutta viestit olivat aika vanhoja, joten päätin aloittaa uuden keskustelun! =)

Elikkäs olen itse kuudennella raskausviikolla, en ole vielä neuvolassa käynyt, että tämä on vain arvio siitä missä mennään! 8.7. pääsis neuvolaan, ja siitä sitten päksiin ultraan yms. Ensimmäinen lapsi on kysessä ja ois kiva löytää muitakin Lahden alueen odottavia äitejä, jotka saattaa löytyä päksistä samoihin aikoihin.. :)
 
Täällä olis kanssa yks, hiljattain plussannut ensimmäisen odottaja :) Nyt olis rv 8+6, LA 30.1.2012. ekassa neuvolassa jo käyty ja huomista sydänäänien kuuntelua odotellessa !!! <3
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

Täällä odottaja joka taitaa mennä aika samoissa Pettran kanssa. Laskettu on 9.2 ja ensimmäinen neuvola on huomenna 5.7 kun viikkoja taitaa olla silloin 8+5. Toka tulossa, on jo tommonen 1v 10kk tyttö :) Launeella asutaan!

Saa laittaa (pitää) yksityisviestinä tänne meiliosotetta tai nimeä,niin voi facebookissa jutella. Emilia siellä kaverina onkin jo..Pitäsköhän sinnekkin perustaa ryhmä? :)

Aika vähän on tuttuja täältä (olen muualta kotoisin) ja vielä vähemmän sellasia joilla on lapsia/on raskaana.
 
Vastailempa tänne vaikka poju on jo kohta 6 kk;)Oon käyny alkuraskauden ultrassa ja 4dSsä HEMOSSA ja en voi kun suositella Tiina Posaa.Hän on enemmän kuin LÄÄKÄRI, aivan ihana ihminen.Sai minut rauhoitettua" monta kertaa.Maksaa se toki,mutta mielenrauhasta maksaa mielellään.
 
Joo,joku tapaaminen ois kiva!
Mulla on huomenna np-ultra, jännittää..

En ole käyny varhaisraskausultrassa, mutta 4D-ultrassa käytiin edellisen raskauden aikaan Yksityisellä äitiysneuvolalla ja..edullisinhan se tais olla,mutta en voi suositella! Kuva oli todella epätarkka eikä mitään selvää saanut kyllä.. Harmitti.
 
Heissulivei :) Kylläpä meitä odottajia on siunattu ihanilla keleillä :D
Täällä 25v täyttävä äippä lahdesta kans. 6 ja 3vuotiaat pojat ja masu asukilla lasketttu aika marraskuussa. olis tosi mukava tutustua täälläpäin odottaviin äiteihin ja niihin joilla jo lapsia on :)
Yksityisellä en oo raaskinut mennä käymään masua kurkkimaan missään raskaudessa. Nykyään on jo hyvin kun täällä pääsee ainakin kahteen ultraan. Meillä lääkärineuvolat on paavolassa ja siellä aina ultrataan samalla. Kun odotin poikiani niin pääsi vaan siihen alkuraskauden np-ultraan jos kaikki oli muuten hyvin. Tää on ihan juhlaa kun pääsee useasti kurkkimaan :D Ja todellakin joku joka osaa niin käypi meille tekemässä sinne facebookkiin sen ryhmän. Tutustutaan sitten paremmin kun mulle ei hyvin jää noi nimimerkit muistiin. Ja sen ryhmän myötä kahvittelua :) Mites teillä, onkos kauheeta pahoinvointia? Mulla oli ihan mahdotonta, mutta loppui sitten kun seinään rv 14- 15 Täällä jo potkuja tuntuu ja maha pomppii :) Nyt siis raskausviikkoja 24+ jotain :D Kela paperit on jo viety ja äitiyspakkausta odotellaan. Ne laput ja raskaustodistuksen saa neuvolasta rv 22 jälkeen. Harmittaa ku täällä lahdessa ei pahemmin näitä vauvatarvikeliikkeitä ole. Launeella on lastentarvike liike siinä (valo kauppakeksuksen tiloissa) ja sitten yksi jota lämpimästi suosittelen on vaunupuoti (vuorikadulla) Hämeenkadullakin tais olla yksi. Kovasti tekis mieli mennä johki toisielle paikkakunnalle kurkkimaan mitäs sieltä löytyy. Ja sitten yksi kurkistamisen arvoinen kirpputori lastentori viikari (rauhankatu 6) jossa myydään pääasiassa pelkästään pienten lasten tarvikkeita ja vaatteita.
 
Heips! Tääl 31v äippä Nastolasta, LA 1.2 ja esikoinen 8kk. Face ryhmässä oon jo mut en oo saanu aikaseks kirjoteltuu sinne, ei muka aikaa istuu koneella sen aikaa..... Jos jotain treffejä suunnitteilla ni kiinnostusta ois!
 
Hei, täällä äiti jolla la 9.12. Vaivana on ollut selkä- ja rintakivut ja fysioterapeutti suositteli kokeilemaan MammaPilatesta. Ryhmään tarvittaisiin vielä yksi osallistuja, jotta ryhmä toteutuisi. Järjestäjänä Auron ja hinta 108€/10 krt. Jos kiinnostuitte, ilmoittautukaa Auronin (Fysteam) ajanvaraukseen puh. 010 2921 250. Ryhmässä voi jatkaa myös synnytyksen jälkeen. Liikkeissä on huomioitu kasvava vatsa.
 

Yhteistyössä