Lahdessa tulevia äitejä?

Moikka,

Oon meinannu jo jonkun aikaa perustaa itse tänne vastaavan keskustelun, kun ei löytynyt vielä tälläistä lahtelaisille :) Täällä kans esikoista odottava 25 vuotta täyttänyt kaipailee odottavia/tuoreita äitejä seuraksi jakamaan ajatuksia. Mulla on laskettuaika 28.1.2014, milloin sulla?
 
Moikka!

Ihanaa joku löytyi! :) Joo en kans ollu aikasemmin löytäny tällästä niin päätin sitten laittaa tälläsen tänne, ei hirveesti vielä oo vastauksia tullut, mutta kai tässä kohta niitä tulee.
Joo mulla on la 19.2.2014.

Olisi kiva jakaa mietteitä ja sen semmoisia! :)
 
Heips :)

okeii, ei meillä sitten paljoa ole tota väliä kun ollaan synnärillä :) Facebookissa on sellainen yhteisö, kun lahden seudun äidit treffaa, mut sielläki hiljasta pitelee.. onkoha se vauva-arki sitte niin hektistä ettei kerkee ketää näkee ? :D vaikee mennä sanoo, kun ei oo vielä kokemusta.. täällä vissii pystyy laittaa jotain yksityisviestiä nii mä laitan sulle sellaisen :)

Toivottavasti muutkin Lahden alueelta aktivoituu nyt ja vastaa tähän ketjuun : ))
 
  • Tykkää
Reactions: Taanja
Moikka!
Olen 18v ja saanut pienen tytön lokakuussa eli ikää pikkuisella reilu 3kk.
Ollaan just tos joulukuussa muutettu mieheni kanssa tähän kiveriön alueelle ja en oikein tunne ketään täältä lahdesta muuta kuin serkkuni ja hänen tyttöystävänsä :/
että täälläkin kaipailtas seuraa :)
 
Moikka! Vähän tietoa meistä näin alkuunsa. Asustellaan kolmestaan Lahden Liipolassa, minä -97, mieheni -92 ja tietenkin rakas koiramme.
Täällä pelätään tän aamuisen negan takia että kaikki oireet johtuvat lopetetuista masennuslääkkeistä... toivoisin että joku voisi edes pienellä varmuudella kumota meidän pelot. Muutaman viikon oireita ovat olleet mm.
-kuvotukset vahvoista tuoksuista
-etova olo (oksettaa muttei oksenna)
-väsymys
-jatkuva nälän tunne (yölläkin pakollinen tarve saada suolaista syötävää mitä ihmeellisimpinä kellonaikoina)
-lisääntynyt vessassa ravaaminen
-palelu ja hikoilu vuoron perään (en kuitenkaan usko että olisi vaihdevuodetkaan iskemässä :D)
-alavatsakivut ja vihlaisut, ihan kuin puukolla viillettäisiin
-vatsan omituinen turpoilu
-herkistely tv-ohjelmille (mikä ei todellakaan ole tapaistani)
-ärtyneisyys ja hermostuminen mitä pienemmistä asioista
-sekä itkuherkkyys muutenkin.

Siinä muutamia, ei varmaankaan kaikki mutta suuntaa antavia kuitenkin. menkkojen alkamiseen on kuitenkin vajaa arkiviikko vielä, mutta malttamattomina menimme jo aamulla tekemään testin huonoin tuloksin. uutta testiä siis alkuviikosta..
Koirakin yrittää minulle jatkuvasti viestiä jostakin, roikkuu kuin takiainen minussa kiinni ja suojelee kamalasti kaikelta.. murisee ulkona rapinoille yms vaikkei normaalisti sitä tee vaan antaa minun huolehtia moisista. Aika-ajoin on myös pakottava tarve kömpiä sohvalle viereeni pötköttelemään, vaikkei ole saanu enää moneen kuukauteen tulla sohvalle ja tietää sen itsekin, ei ole ennen edes yrittänyt kun kerran on kielletty. Myöskin miehen veljen koira viestii samalla tavoin asiasta.
Raskaus olisi siis enemmän kuin toivottu mutta väkisinkin pelottaa tuo nega....:/
 

Yhteistyössä