Lahjatiedustelu

Viestiketju alueella 'Isät' , aloittaja Yasmin, 30.10.2004.

1. Yasmin

Yasmin Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mitäs te iskät toivoisitte isänpäivälahjaksi? Minkälaisen toivoisitte päivän olevan? Onko se kakkukahvit sänkyyn ihan yes-juttu? Kyselen sillä kun omasta miehestä ei saa mitään irti, en haluaisi mitään "sukkia" viedä lahjaksi...

2. Kirsikka

Kirsikka Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Isät haluaa vaan kädenvääntöä :LOL: :kieh: :LOL: :kieh: :LOL:

3. Antibiootti

Antibiootti Vieras

Itse en ainakaan lahjan perään ole. Riittää kun toivotetaan hyvää isänpäivää.

4. Ei kai vaimon tehtävä ole huolehtia isänpäivästä? Kunhan nyt tuo vaikka vauvelin siihen viereen. Sitten myöhemmin alkaa tulee niitä kerhossa tehtyjä kortteja yms. Kyllä miehet osaavat odottaa siihen asti. ;) Naiset kai odottavat sitten äitenpäivältä enemmän...

5. mamma 78

mamma 78 Vieras

ihan samalla tavalla ne iskät ootaa jotain kivaa lahjaa........... :p

6. Dädä

Dädä Vieras

Ai niinkun esim. isä-mukia... Ei tarvitse vaivautua :kieh:

7. Äiskäpäiskä

Rekisteröitynyt:
    17.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    no onpas hyvä asenne. sinä olet varmasti kovin ylpeä isyydestäsi....

8. NeitiNasu

NeitiNasu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.04.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Jos lapsi valitsee isä-mukin se ei kelpaa? (Tosin meillä en anna sitä ostaa, koska miehen anoppi, siis minun äitini toi sen vauvalahjaksi miehelle sairaalaan) Mutta siis pointti on se, että jos kaksi vuotiaan kanssa yhdessä ostetaan isänpäivä lahja, se ei kelpaa koska lapsi on liian pieni sitä yksikseen ostamaan? (ko?) :/

9. Yasmin

Yasmin Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niin, mun ajatus oli että, olisi ollut kiva kuulla mitä isät itse toivoisi lahjaksi? Minähän sen tietty ostan kun lapset ovat niin pieniä. Viime vuonna meidän isukki sai kirjan, kun tykkää lukea.

10. Dädä

Dädä Vieras

Jotain muuta kuin isä-mukit, please.
    Toivoisin äidiltä enemmän 'ajatusta' lahjaan (äitihän sen päättää, tuskin 2-vuotias) kuin iänikuinen kaikilta löytyvä isämuki. PERSOONATON!!! \|O

11. NeitiNasu

Rekisteröitynyt:
    01.04.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Mä taas ajattelin, että isukki ois onnellinen nimenomaan siitä että tyttö saa itse lahjan päättää. Oli se sitten hiekkakakku muotti tai karkkia. Tai ehkä molempia vauvasukkien kera? Mutta jokatapauksessa että se on nimeomaan lahja (vielä tuossa iässä tietysti hieman ymmärtämättömältä) kaksi vuotiaalta tytöltä ainoalle isälleen nyt kun jo tietää kuitenkin että lahjat kaupasta ostetaan ja sitten ne paketoidaan ja annetaan vastaanottajalle.

12. Manowar

Manowar Vieras

Seksiä isän päivän lahjaksi, rehellinen vastaus!

13. Dädä

Dädä Vieras

Aivan! Jos lapsi itse tekee jotain, se on parasta, oli se mitä vain. Kysehän on Isänpäivästä. Itse asiassa mitään lahjoja ei tarvita niin kauan kun lapsi ei niistä ymmärrä mitään, riittää, että tulee aamulla syliin tms.
    Vaimolta en kuitenkaan haluaisi isä-mukia.

14. NeitiNasu

Rekisteröitynyt:
    01.04.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Meillä saa kyllä seksiä muutenkin, tarjolla on itseasiassa enemmän kun on kysyntää. Ettei se ole mikään erikoispäivien/ tilanteiden juttu. :D

15. NeitiNasu

Rekisteröitynyt:
    01.04.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    \
    Jes, no tämän mä halusin kuulla. Ja on se isämuki kieltämättä vähän klisee... onneksi äiti hoiti sen puolen, joten mun ei tarvinnut. Mutta mä sain kyllä äiti-mukin mieheltäni.. tosin silloin olin siitä hurjan ylpeä. Kun synnärille toi. Oli se sillon vähän eriasia. :heart:

16. isukki

isukki Vieras

Mulle kelpais vaikka tytön piirrustus :heart: ! Jos ei tuu mitään, ei haittaa. Toisaalta tyttö kyllä jo kolmivuotiaana tajuaa lahjaidean, ja ois ihan kiva jos tyttö ois osoittanut jotain tilpehööriä, "isätekstillä".
    Olen tyytyväinen siis kaikkeen, tai kuten meillä äitienpäivänä kun ei oo yhtään minkäännäköistä lahjarahaa, niin keitätään kahvit äidille ja haetaan niitä kukkia metsästä.

Tärkeintähän on mielestäni muistaa toista AINA. Vaikka 3. maaliskuuta tai milloin tahansa. Siitä tulee ehdottomasti paras mieli!!!

17. taustalla

taustalla Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2004
    Saadut tykkäykset:
    1
    Isälleni ajattelin leipoa jotain. Oma mies saa isänpäiväaamuna nukkua niin pitkään ku nukuttaa ja päivälliseksi isännän lempiruokaa.

18. siiristina

siiristina Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Meillä lapset hoitaa ton lahjonta-puolen,siis pusuja,haleja ja omia askartelujaan.Mun mies sano kerran,että kerran isää sinä päivänä juhlitaan niin haluais lapsiltaan sen juhla-tunnelman.Mulla kun on isä jo ihan omasta takaa...Eli eihän se mikään miesten päivä ole vaan ISÄNpäivä.Toki miestäni onnittelen isyydestään,mutta lahjat kyllä kannan omalle isälleni:0)

19. Just noin

Just noin Vieras

Jes Siiristina!!! :flower:
    Sinä sanoit sen!!! ;)
    Juuri noin, ISÄNpäivä. Eli jokainen huolehtikoon omasta isästään.

20. Onhan se tietty niinkin et vain omalle isälle lahjan antaa. Minusta on kuitenkin kiva ostaa/tehdä miehelle lahja. Arvostan häntä meidän perheen isänä/miehenä ja myös siksi haluan häntä muistaa. Hän muistaa myös minua äitienpäivänä. Mutta kukin tyylillään.

21. -peukku-

-peukku- Vieras

\
    Kerropas mr. "jokapalstan niksisampo" mitä ihanaa ja PRERSOONALLISTA, AJATUKSELLA valittua sinä hankit vaimollesi äitienpäivänä?

*Odottaa kädet hioten jotakin maailmoja syleilevää...* :LOL:

22. Dädä

Dädä Vieras

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri