Lahjavinkki!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:09 elokuu19 kirjoitti:
Täälä kaikille isille vinkki sivuille joilta löytyy hieno lahja vaimolle tai muulle naishenkilölle...osote on www.Lahjatar.net

Kommentoikaa samalla millaiset sivut ovat mielestänne! ;)
Toivottavasti ei munkaan mies koskaan tuolta osta mitään....voi hel..tti......
 
kyllä oli vaasia ja muuta kippoa ja kappoa... En toivo että mulle ainakaan mies tommosia lahjottaisi ja tiiän että hän ei IKINÄ ostaisi noita. Ei sovi todellakaan meijän tyyliin ja mun makuun vielä vähemmän.
 
Kiitos paljon mieltä piristävästä ja rehellisestä palautteesta...kiitos kun vaivauduitte vastaamaan ja käymään edes sivuilla,vaikka ne aivan #&%£$!* ovatkin.

Makuja on monia...mutta huomata saan ettei mitään kannata yrittää tai saatikaan siitä tulla tänne kertomaan..aina haukutaan lyttyyn!Teille toivon paljon erilaisia lahjoja...vaikkapa LUONNONKUKKIA,niin ei miehenkään tarvitse rahakukkaroaan avata :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta minkäs teet...tuli taas tosi kiva mieli...ja nyt sitten on kenenkään turha kirjoittaa että KRITIIKKIÄ pitää kestää,rajansa silläkin on!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 23:56 elokuu19 kirjoitti:
Kiitos paljon mieltä piristävästä ja rehellisestä palautteesta...kiitos kun vaivauduitte vastaamaan ja käymään edes sivuilla,vaikka ne aivan #&%£$!* ovatkin.

Makuja on monia...mutta huomata saan ettei mitään kannata yrittää tai saatikaan siitä tulla tänne kertomaan..aina haukutaan lyttyyn!Teille toivon paljon erilaisia lahjoja...vaikkapa LUONNONKUKKIA,niin ei miehenkään tarvitse rahakukkaroaan avata :LOL: :LOL: :LOL:

Mutta minkäs teet...tuli taas tosi kiva mieli...ja nyt sitten on kenenkään turha kirjoittaa että KRITIIKKIÄ pitää kestää,rajansa silläkin on!
No höh! Olisit sanonut, että se on sun kauppasi!!!
mutta, tosiaan, ei meille yhtään pystiä tai muuta turhaa kapistusta lisää! Ensiksi tilaa niille tavaroille!
Ihan hienojahan ne, mutta ei meille!
 
LenniLokinpoika
Jos haluan kristallia voin harkita. Mutta ei minun makuuni...
Lupaan kuitenkin pitää osoitteen mielessä?
Vilkaisin vaan kippoja, mutta kysyisin, että miten nopeesti paketin saa, jos niitä tilaa? Paljon on postimaksut?
 
vieraana
makuja on monia ja jos mielipidettä kysyy niin on oltava valmis kuulemaan kaikenlaista. toivon että asiakkaita riittää mutta uskon että ei nykyaikana...

mutta laajentakaa yritystä vähän nuorekkaampaan tai perinteisempään (=maanläheisempään) suuntaan. sen olen huomannut että aromilyhtyjä on vaikea Suomesta saada, siis yksilöllisiä ja sisustukseen sopivia. niitä kannattaisi ostaa valikoimiin. käyn joskus taas vilkaisemassa josko niitä alkaisitte myymään :heart:
 

Yhteistyössä