Lahjoitetaan koira

Se on pieni, suloinen ja tosi kiltin näköinen...



...mutta pinnan alla piilee paha koira. Oikea hirviö. Sellainen torahampainen!



Se pikkuapina ei tajua, ettei sen paikka ole sohvalla.



Se ei myöskään ymmärrä sitä, ettei sellainen "mä en oo tehny mitään!"-ilme auta enää siinä vaiheessa, kun pöydältä on kadonnut leipä ja koira kokee suunnatonta tarvetta nuoleskella suupislistään ylimääräisiä murusia pois.



Vahtikoiraksikaan siitä ei ole, sillä mulla meni vartti, kunnes sain sen tajuamaan, ettei palloa tarvitse pelätä, se ei syö ketään.



Tai ehkä mä nyt vaan vähän aliarvioin tuota koiraa?! Onhan siitä mulle oikeasti hirmuisesti apua ja meillä on moni asia, mikä meitä yhdistää.

Me molemmat tykätään remontoida kämppää.



Mä olen myös viimeaikoina innostunut ompelemaan kankaista kaikkea ihanaa ja koira on auttanut mua siinä...



...tosin se homma jäänee nyt tauolle, kiitos koiran. Mutta osoittaahan tää nyt melko suurta lahjakkuutta sähkötöiden parissa, eikö?



Me molemmat tykätään myös tehdä puusta. Toinen vaan käyttää käsiä ja toinen hampaita.



Ja yhdessä asiassa koira on mua taitavampi. Se osaa muotoilla myös muovia. mä en.



Koira on myös oiva apuri puutarhatöissä.



Ja se pitää huolta siitä, että kotia tulee siivottua riittävän usein.



Joten ehkä mä sittenkään lahjoita tuota koiraa kenellekään. On se aika kiva, eikö? Tosin voi olla, etä se on pakko sittenkin myydä. En tiedä millä mä mä muuten katan sen laskun mikä mulle tulee, kun se sisusti kaverin Volvonperän uuteen malliin :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Aijaijai.. :D

Mä olen kovin onnellinen et mulle osu koira joka ei tee tuhojaan... :saint:
Toistaiseksi meillä on vain tuollaista pikkusisustusta saatu aikaan, mutta odotettavissa saattaa olla vielä vähän suurempaakin remppaa :LOL:

Tän siitä sitten saa, kun on pakko saada aktiivinen koira. Vaikka me kuinka treenataa kolmesti viikossa, ei tuolta apinalta lopu virta koskaan. Mutta jospa se vaikka joskus kasvaisi aikuiseksi ja rauhottuisi edes vähän? Ihan vaikka vaan pikkiriikkisen :D
 
jhg
Apua! Huomaan nyt, että olen päässyt suht helpolla meidän kohta 10 kk vanhan lapinkoirauroksen kanssa...:D Meillä ei tuhoutunut kuin pari räsymattoa ja sukkia, sekä erinäinen määrä trikoovaatteita silloin, kun koira vielä yritti käytellä naskaleitaan meihin ihmisiinkin (luojan kiitos se on nyt ohi). Meillä on tällä hetkellä menossa sellainen vaihe, että kaikki havaitut koirat pitää haukkua - myös hihnassa ollessa...:kieh: Mutta, siitäkin ongelmasta aion vielä päästä eroon. :D
 
Apua! Huomaan nyt, että olen päässyt suht helpolla meidän kohta 10 kk vanhan lapinkoirauroksen kanssa...:D Meillä ei tuhoutunut kuin pari räsymattoa ja sukkia, sekä erinäinen määrä trikoovaatteita silloin, kun koira vielä yritti käytellä naskaleitaan meihin ihmisiinkin (luojan kiitos se on nyt ohi). Meillä on tällä hetkellä menossa sellainen vaihe, että kaikki havaitut koirat pitää haukkua - myös hihnassa ollessa...:kieh: Mutta, siitäkin ongelmasta aion vielä päästä eroon. :D
Vanhaan verrattuna mä koen tämän kyllä totta puhuakseni hyvin pieneksi. Entinen koira söi 2 sähkyä, 3 sohvaa, useamman kengän (ja siis aina vaan sen toisen, miksei voinut saakeli syödä ennemmin yksiä pareja, kuin napsia eri kenkien pareja?) listat, reijän seinään ja sitärataa :D
 
"hehkulamppu"
Auts. Meilläkin sisusti auton uusiks. Tosin otuksen mielestä vaan turvavyöt oli onneks liikaa. Nyt matkustaa sitten omassa boksissaan autossa ettei pääse enää sisustuspuuhiin, kun mun mielestä meidän koiran sisustusmaku ei ole ihan parhaasta päästä.
 
Meillä tuhottiin mun kaikki kengät järestään, silmälasit, sohvan kulmaa, ruokaa varasteltiin yms. Mutta kyllä se kun kunnolla koulutti niin oppi, vuoden ikäsenä se vasta alko oppimaan, pitää vaan olla sinnikäs ! Nyt koira 3vuotias ja nukkuu vaan päivät, ei haluis ees ulos lähtee :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
jhg
Vanhaan verrattuna mä koen tämän kyllä totta puhuakseni hyvin pieneksi. Entinen koira söi 2 sähkyä, 3 sohvaa, useamman kengän (ja siis aina vaan sen toisen, miksei voinut saakeli syödä ennemmin yksiä pareja, kuin napsia eri kenkien pareja?) listat, reijän seinään ja sitärataa :D
:LOL:

No juu. Minkä rotuinen koiruli on (mä oon tooosi huono tunnistamaan useimpia rotuja)? Mulle tulee kuvan perusteella äkkiseltään mieleen australiankelpie tai porokoira. :D
 
Toistaiseksi meillä on vain tuollaista pikkusisustusta saatu aikaan, mutta odotettavissa saattaa olla vielä vähän suurempaakin remppaa :LOL:

Tän siitä sitten saa, kun on pakko saada aktiivinen koira. Vaikka me kuinka treenataa kolmesti viikossa, ei tuolta apinalta lopu virta koskaan. Mutta jospa se vaikka joskus kasvaisi aikuiseksi ja rauhottuisi edes vähän? Ihan vaikka vaan pikkiriikkisen :D
No johan tuossa jää viikossa neljä päivää aikaa palautua treeneistä :D Mie suosittelen lisää reeniä, eiköhän sillä pikku kelpukkakin vähän rauhoitu... tai sitten ei:whistle:
 
[QUOTE="hehkulamppu";24821996]Auts. Meilläkin sisusti auton uusiks. Tosin otuksen mielestä vaan turvavyöt oli onneks liikaa. Nyt matkustaa sitten omassa boksissaan autossa ettei pääse enää sisustuspuuhiin, kun mun mielestä meidän koiran sisustusmaku ei ole ihan parhaasta päästä.[/QUOTE]

omassa autossa meillä onkin häkki, mutta kaverilla ei ollut. Jatkossa kuljetaan sattuneesta syystä vain omalla autolla :D :D
 
No johan tuossa jää viikossa neljä päivää aikaa palautua treeneistä :D Mie suosittelen lisää reeniä, eiköhän sillä pikku kelpukkakin vähän rauhoitu... tai sitten ei:whistle:
En mä enempää viitti sen kanssa ottaa, kun se on kuitenkin vasta niin pieni ja lajit on raskauta, joita se treenaa. Tosin ei sitten vissiin kuitenkaan riittävän raskauta :D Kun kää tulee vähän lisää, treenataan vähän useammin :)
 
[QUOTE="eeeee";24822024]Aika ärsyttävän näköinen koira. Sorry...[/QUOTE]

No ei ihme jos se näyttää ärsyttävältä, koska se ON ärsyttävä. Johan mä rustasin pitkän listan oikein kuvien kera, josta on se ärsyttävyys todettavissa :LOL:
 
koirat >
Meidän koira oli sitä mieltä, että ruokailuryhmämme oli hiton ruma, joten päätti sitten tuunata sitä järsimällä tuolit sekä pöydän jalat. Joo-o, oli viikko sitten ostettu :D Jätti sen jälkeen ne rauhaan ja siirtyi mattoexpertiksi, koitti myös kenkäsuutarin hommia, mutta tuo mattoala oli kiinnostavampi.

Nykyään on oloneuvoksena sohvalla, eikä siitä asiasta enää edes neuvotella... :LOL:
 
"huoh"
Meillä koiran uusimpana tempauksena oli eilen oman kaulapannan syönti neljään osaan ja siis se panta oli sen kaulassa!! Mä en vieläkään pysty käsittämään, että millä v*tulla se sen teki... ei se ollutkaan kuin 50€:n juuri ostettu panta, hiukan pisti v*tuttaan. Sen lisäksi se on syönyt poikki uuden nahkahihnan, ostin sitten metallivaijerin, niin ei prkl tarvi enempää syödä!
Käytiin myös koiran kanssa ulkona ja kun tultiin sisään se helvetin karvakasa kusi pitkin taloa (joo, se ihan oikeesti käveli talon päästä päähän kusten koko matkan ja ulkoa oltiin tultu n. puoli minuuttia aiemmin) se on myös syönyt useamman parin kenkiä, monta takkia, sohvan, sohvapöydän, repinyt verhot alas ikkunoista, syönyt lukemattoman määrän lasten leluja, astioita keittiöstä jnejne. Ja ihan oikeasti ja tosissaan mun on kovin vaikea pitää siitä elukasta, ei vaan hermot vittu kestä kun heti kun rakki on hetken aikaa nätisti se vetää maton jalkojen alta ollakseen taas täysi kusipää.

Mua noi jutut ei naurata, kun joutuu kotonaan täystuhoa katsomaan, lähinnä oon vaan todennut, että on vika koira mitä ikinä edes harkitsen ottavani, koirasta ei todellakaan ole niin paljoa iloa, että se korvaisi sen aiheuttaman mielipahan + taloudelliset menetykset. Ton rakin mä nyt pidän, mutta ei enää IKINÄ. Harmi et tuo on vasta vuotias, joutuu sitä kattoon vielä monen monta vuotta :( tosin toivossa on hyvä elää, et se idiootti joskus kasvattaisi aivot.
 
En mä enempää viitti sen kanssa ottaa, kun se on kuitenkin vasta niin pieni ja lajit on raskauta, joita se treenaa. Tosin ei sitten vissiin kuitenkaan riittävän raskauta :D Kun kää tulee vähän lisää, treenataan vähän useammin :)
No varsinaisten treenien lisäksi tekisin kotona pari kertaa päivässä ihan vaan 5 minuttia kestäviä treenejä. Esim. tokoiluun tuo aika riittää hyvin ja sillä saa natiaista vähän väsytettyä.
 
:D
Eiiiii tämmösiä kuvia kun meille on tulossa koira :D Oikeesti mä kyllä repeilin noille koiran ilmeille, oot kyllä osannu olla kameran kanssa paikalla oikealla hetkellä! Kiitos nauruista!
 
Meidän koira oli sitä mieltä, että ruokailuryhmämme oli hiton ruma, joten päätti sitten tuunata sitä järsimällä tuolit sekä pöydän jalat. Joo-o, oli viikko sitten ostettu :D Jätti sen jälkeen ne rauhaan ja siirtyi mattoexpertiksi, koitti myös kenkäsuutarin hommia, mutta tuo mattoala oli kiinnostavampi.

Nykyään on oloneuvoksena sohvalla, eikä siitä asiasta enää edes neuvotella... :LOL:
Me on harkittu uutta sohvaa...mutta sattuneesta syystä ajoitetaan sen hankinta hamaan tulevaisuuteen :D
 

Yhteistyössä