Lahtelaiset äidit

tintti86: Onnea pikkuisesta, toivottavasti on mennyt alkutaipaleet hyvin. Mulla on laskettuaika viikon pästä ja tässä alkaa jo vähän puntti tutisemaan, että koska lähtö tulee. Asun tosiaan tässä metsäkankaalla ja olisi mukava, sitten kun saan tämän oman lapsukaisen kotiutumaan, niin tosiaan käydä kahvittelemassa ja vaunuilemassa.

 
odotuksen tuskaa ja ihanuutta viikoilla 38+1 mennään ja todella malttamaton olo,jospa ensi yönä jo mentäisiin.. :D tintti86 olisi kiva tutustua..kunhan oma vauva päättää maailmaan saapua niin varmasti vaunuseura yms. olisi mukavaa :) metsäkankaan neuvola meilläkin tulee uutena neuvolana olemaan muuton jälkeen.
 
:wave:
Kiva että vieläkin löytyy uusia äitejä. Meillä tyttö nyt 3kk ja noin kuukauden päästä ollaan aloittamassa muskaria. Äippälomalla minäkiun olen. Ens keväänä ois tarkotus palata takaisin kouluun. Saa laittaa yv:tä jos kiinnostaa vaikka kahvittelu... :)
 
Heissan!Uusi ilmoittautuu mukaan! :wave: Olen 20-vuotias 1-vuotiaan neitosen äiti ja toista odotellaan syntyväksi tammikuun lopulla. :heart: Käydään launeen neuvolassa. :wave: :wave: Ois kiva tutustua muihin äiti-ihmisiin.Saa laitella yv:tä =)
 

Yhteistyössä