Lahtelaiset!

Täällä 29 vuotias äiti etsii kavereita itselleen ja 3- ja 5 -vuotiaille tytöille. Ollaan juuri muutettu kiveriöön ja tältä suunnalta olis kiva saada ulkoiluseuraa, miksei muualtakin, onhan meillä auto kuitenkin käytössä. :wave:
 
Minä täällä hei :wave: Olen 27v, mulla olis kolmen katras, ekaluokkalainen poika, eskarilainen tyttö(6v) ja sitten iltatähti 2v8kk. Asutaan mukkulassa, mutta auto vie sinne minne renkaat käännän ;) Yv:tä voi laittaa.
 
Täs olis 28-vuotias äippä lahdesta.Minulla on 4-vuotias poika,ja 6-vuotias tyttö,joka tosin asuu sijaisperheessä.Olisi mukavaa saada uusia ystäviä,joten jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com
 
Heips,

täältä riihelästä löytyis meikäläinen, 3v poika. Avomies on.
Olis kyllä kiva saada uusia ystäviä, mutta oon niin laiska aloittamaan jotain. Olen vaan saamaton?? Höh. Pitäis ryhtyä johonkin ja keksiä kivaa tekemistä.
 
Olemme muuttamassa lähiaikoina Lahteen ja todellakin uudet tuttavat sieltä on tervetulleita! Itse olen 19v, tytär kohta puoliin 5kk ja avomies. Messengeriin saa lisätä tai sähkäriä laittaa : maijujohanna@windowslive.com
 
Huhtikuussa vauvan saava 30+ odottaja kaipaa ystäviä Lahdesta. Olen vasta muuttanut Lahteen, joten lahtelaiset ystävät puuttuvat. Asun keskustan tuntumassa. Kaikki juttu-, kahvi- ja ulkoiluseura on tervetullutta. :attn:
viiviarmas@suomi24.fi
 
Mä olen tuollaisen 1,5 vuotiaan pojan äiti Lahdesta ja auto on suurimmaksi osaksi myös käytössäni että liikkumaan pääsen ja myös kaipailen ystävää seurakseni, ulkoilun tai jonkun harrastuksen pariin tai vaikkapa päiväkahviseuraksi ja juttuseuraksi. :) Se on mukava kun on ystävä jonka kanssa jakaa asioita. Eli yhteydenotot on tervetulleita. :heart:
anni_tuomi@hotmail.com
 
Nyt varmistui tosiaan,että huhtikuun alusta muutetaan Riihelään. Olin ihan ihmeissäni, että miten täällä ei ole toimivaa Lahti-palstaa? Jotenkin todella vähän aktiivisia ihmisiä vaikka iso kaupunki onkin. (Ainakin Kouvolaan verrattuna josta olen muuttamassa :) )

Mitäs sanotte Riihelästä? Itse en tunne Lahtea yhtään oikeestaan, keskustassa muutamia kertoja vain käyty. Riihelällä ei vissiin ihan paras maine ole, mutta paritaloon yksityiselle vuokranantajalle olemme muuttamassa.

:flower:
 
Tervetuloa vaan tänne Riihelään.
Joo, asun täällä erviänkadun puolella, tuntuu että täällä on ihan rauhallista. (tai mistä voin tietää, sillä olen kuuro. :LOL: ) Ainakin näkökulmani näyttää siltä että on kiva paikka, kun leikkipaikat on sisäpihalla eikä tien lähellä. Kyllä täällä löytyy paljon perheitä, öö..Taidan olla ujo, ku en oikein tunne paljon perheitä täältä. Yks tai pari perhe muutti pois isompaan asuntoon. Pitäis kyl tutustua uusiin ihmisiin, mut olen vaan laiska tai saamaton!!! :/
 
Me muutetaan sinne Uotilankadun loppupäähän, paritalorykelmään :) Onko Riihelässä omaa neuvolaa ja onko toimivaa avointa päiväkotia tms.? Vois saada itsensä ja tyttönsä sinne raahattua, josko tutustus uusiin naamoihin..

Kaikki vaan laittaa oman osoitteensa ja odottaa että jotain rohkeaa ihmistä joka ottaisi yhteyttä ensimmäisenä ;) Tosiaan asun vielä Kouvolassa. Täällä on hyvin aktiivinen palstaporukka, he käy yhdessä syömässä, kutsuilla, kerhoissa, puistoissa jne. Ehkä Lahteenkin voisi yrittää saada sellaisen aikaiseksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviarmas:
Huhtikuussa vauvan saava 30+ odottaja kaipaa ystäviä Lahdesta. Olen vasta muuttanut Lahteen, joten lahtelaiset ystävät puuttuvat. Asun keskustan tuntumassa. Kaikki juttu-, kahvi- ja ulkoiluseura on tervetullutta. :attn:
viiviarmas@suomi24.fi
Mä oon 35v ja asun ihan keskustan tuntumassa :wave: yv:tä saa laittaa
 
Täällä ehkä vähän ujohko kahden lapsen 10/07 (poika) ja 09/09 (tyttö ) äiti nastolasta ja autokin on, kun eihän täältä korvesta muuten pääse minnekkään. Niin ja ikää mulla 25v.
YV:llä tavoittaa :D
 
Mielikuva,
hei vaan. Mielestäni ettei Riihelässä ole neuvolaa, mutta silloin ku odotin Ottoa, kävin tuolla lähellä Kasakkamäen neuvolaa, ihan lähellä on. Äiti-vauva kerho on kyllä siellä siellä missähän se onkaan. Petsamonkadulla?? En oikein tiedä/muista miten tai milloin. Mutta neuvolasta kai saa lisätietoa?!
 
:wave:
Ollaan nyt kevään/kesän aikana muuttamassa takaisin Lahteen.
Olisi kiva saada sieltä suunnalta uusia tuttavuuksia!
Itse olen 25v ja minulla on 3 ja 2 vuotiaat tytöt.
Yv:llä tai sit saralia84@hotmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terter:
Mielikuva,
hei vaan. Mielestäni ettei Riihelässä ole neuvolaa, mutta silloin ku odotin Ottoa, kävin tuolla lähellä Kasakkamäen neuvolaa, ihan lähellä on. Äiti-vauva kerho on kyllä siellä siellä missähän se onkaan. Petsamonkadulla?? En oikein tiedä/muista miten tai milloin. Mutta neuvolasta kai saa lisätietoa?!
Juu,kiitosta :)
 
Hei,

olen 32-vee äiti ja minulla on 5-vuotias tyttö sekä 9 kk ikäinen poika. Keskustassa asutaan. Päivisin ei liikaa seuraa ole, joten uudet tuttavuudet ovat tervetulleita. Laitelkaa viestiä yv:llä tai maj_98@hotmail.com
 
Terter, me kuuluttiin vissiin samaan yhteisöön irc-galleriassa? poistin sieltä tunnukseni ja siirryin lärvikirjaan..
Voitais sopia jtn häppeninkiä, treffata vaikka porukalla ja kattoa miten sielujen sympatiat kohtaa :D YV:tä saa laittaa ja fb:ssä tulee roikuttua :whistle:
 
Platina, jep. Törmättiin aiemmin irc-galleriassa. Mun tunnus on vielä siellä, mut en käy kovin paljon siellä, kai kerran kuukaudessa. Ei siellä kukaan naputtele minulle enää. Mutta facebookissa käyn melkein joka päivä. =D
Joo, voitaisiin tehdä treffin, kunhan löytyy sopivaa aikaa ja paikkaa. =)
 
Niin...hmm järjestääkö kukaan me&i- tai jotain kutsuja, niin tulisin paikalle, jos vaan ehdin/uskallan/jaksan..
Ku tuo me&i-esittelyyn meno kiinnostais minua, mut en käyny vieläkään..olen saanu vain muutamia me&i vaatteita pojalleni äidiltäni.
 

Yhteistyössä