Lahti hohoi

Olen 35-vuotias 4 lapsen äiti. Vanhin 13 ja nuorin nyt 4kk. Päiväni meneekin ihan kotosalla 4kk tytön kanssa. Kaipailis juttu seuraa sekä muutenkin ystäviä tähän ns yksinäiseen elämään vaikka aviomieskin löytyy, mutta siis päiväni ovat erittäin yksinäisii.
 
Minäkin ilmottaudun taas kerran; Kaikki uusi seura on tervetullutta oli sitten lapsia tai ei :) Itse olen 20-vuotias ja tytär täytti juuri 1v3kk. Viikonloput on aina vapaata, olis hauska mennä leffaan tms. välillä :)
 
Kaivetaampas tätä ketjua, jos löytyisi 30-v. äidille ja 3 kk tytölle seuraa muista Lahtelaisiststa äideistä. Olisi mukava tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin, saada juttu ja kahvitteluseuraa sekä lenkille ja shoppailemaan.
 
Edelleen huhuilen muiden lahtelaisten mammojen perään. Olisi kiva saada seuraa sillointällöin kahvitteluun, kaupunkiin, lenkille ja kunhan tyttö vähän kasvaa niin puistoonkin. Asutaan keskustan tuntumassa mutta auto myös käytössä päivisin.
 
Täällä 22-vuotias tuleva äiti - LA 27.4! Ottakaa yhteyttä vaikkapa yksityisviestillä, jos kaipaatte kahvittelu- tai lenkkiseuraa. Etenkin, kun olen saanut esikoiseni maailmaan, vaunulenkkiseura olisi erittäin tervetullutta. :)
 
Täällä 25-vuotias kahden lapsen äiti Lahesta. Poika on 3v9kk ja tyttö 6kk. Olisi kiva saada kavereita lapsille sekä ihan äitillekin juttuseuraa. Nyt taas kun kevät tulee niin puistoonkin olisi kiva saada seuraa.
 
26-vuotias äiti ja 7-viikkoinen poika ystäviä vailla. Vaunulenkkejä, kahvittelua kokemusten vaihtamista ja kaikkea muuta mitä keksitään! Asutaan melko lähellä keskustaa :) Olisi todella ihanaa saada lapsellisia ystäviä, tällä hetkellä olemme aika lailla ilman. minunlainen@gmail.com
 
Laittelenpa tänne itsekkin viestiä :) Eli olen 26 vuotias nainen lahdesta. Mies on, lapsia ei viellä mutta nekin haaveissa kyllä kun sopiva hetki koittaa. Etsin nimenomaan ystävää jonka kanssa voisi käydä lenkillä, ostoksilla, kahvittelemassa ja muuten viettää aikaa. Mainittakoon viellä että olen itse varsin lapsirakas, joten en ollenkaan pistä pahakseni vaikka naperot olisivat mukana menossa! Asumme lähellä keskustaa, kirjoittelemisiin! funizzas@gmail.com
 
SSL
Lukeekohan tätä enää kukaan? :) Mulla on LA 29.12, ja haluisin äitikavereita, joistain joilla ois samoihin aikoihin laskettuaika, että vois sitte yhdessä vainuilla lenkkeillä.. :) Asun Lahden keskustassa, ja oon 21 vuotias.
 
Heips, täällä olisi 26-vuotias pakanaäiti Lahdesta. Asun avioliitossa mieheni kanssa ja olisin kiinnostunut tutustumaan samanhenkisiin vanhempiin täältä läheltä. Esikoisemme syntyy marraskuun alussa. Pidän ambient- ja industrialmusiikista, mieheni soittaa bändissä. Tykkään ommella, neuloa ja virkata käsitöitä ja leikkiä kissojemme kanssa :).
Laitahan yksityisviestiä jos jokin tuntui tutulta ja haluaisit tutustua.
 

Yhteistyössä