LAHTI (ja lähialue) oisko mahdollista järjestää tapaaminen? Meille voisi ainakin matkaa 50km lahdesta , mutta olisi ihana kahvitel

:heart: :heart: :heart: elikkäs jokku "iltamat" lapset mukaan myös ja voitaisiin suunnitella vaikka ihan naisten iltaa siellä tai jotain reissua ja tutustuttais ihan naamatusten porukalla :D olis ihanaa!! pistäköö viestiä tänne tai yv:nä <3 kuullaan :)
 
Hei. Muakin kiinnostaisi tapailla muita äitejä. Mut mä vaan aina saamaton tai laiska tai enkä osaa tehdä aloitteen. Muuten itse olen viittomakielinen kuuro, joten paperilla ja kynä ainakin kommunikoidaan jos kukaan ei osaa viittoa.

Jadie, mut mikä kerho? Mistä löytyy lahtelaiset-kerho? Hmm..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Terter:
Hei. Muakin kiinnostaisi tapailla muita äitejä. Mut mä vaan aina saamaton tai laiska tai enkä osaa tehdä aloitteen. Muuten itse olen viittomakielinen kuuro, joten paperilla ja kynä ainakin kommunikoidaan jos kukaan ei osaa viittoa.

Jadie, mut mikä kerho? Mistä löytyy lahtelaiset-kerho? Hmm..
Reippaana opetat mulle viittomia? :D

 
Kiinnostaisiko ihmisiä järjestää tapaaminen Lahden perhetuvalle!? Lapset mukaan! :) Jos halukkaita löytyy ja löytyy sopiva päivä mikä käy mahd. monelle, niin voisin soitella sinne perhetuvalle ja järkätä meille sieltä kokoontumistilan :)
 

Yhteistyössä