Lahti pinoon ohoi!! =)

Elikkäs tänne nyt kaikki lahtelaiset äitylit, jotka kaipailee lenkkeily/leikki/jutustelu/kahvittelu tai ihan mitä vaan seuraa!! =)

Itse olen 26v mamma, 1v5kk aktiivisen pikkumiehen kanssa...joka päivä ulkoillaan ahkerasti, valitettavasti kuitenkin leikkipuistossakin pääasiassa leikitään kahestaan... :/ Eli pojalle leikkiseuraa, ja äitille turinakaveria kaipaillaan... :saint:

Saa laittaa yv:tä, taikka s.postia tuittu@hotmail.com

kuulumisiin ja toivottavasti myös näkemisiin!! :wave:
 
neitiperho
Aatulille tervetuloa lahteen =) Itse tässä vasta jännitän ensimmäistä lääkärikäyntiä. Odotan siis tällä hetkellä esikoistani, tosin hyyyyyvin alkuvaiheessa vielä, joten pienen varauksen kanssa edelleen elellään.
 
täällä myös yksi äiti (29v) Lahdesta. Lapset 10v ja vajaa 9kk :heart:
En laita sähköpostiosoitettani koska se on kokon imelläni, mutta yv:tä voi laittaa niin annan sitten sen =)

Treffata olisi mukava muita Lahtelaisia äitejä =)
 
neitiperho
Mä taidan olla ainokainen joka odottaa vasta esikoistaan :D Nyt alkaa täällä olemaan ensimmäinen kolmannes takana, joten voidaan alkaa huokailemaan helpotuksesta. Tänään tosin iski sitten ihan perus vatsatauti ja sängyn pohjalla makaamista :/
 
Käykö Hollolalainen? =)

Esikoista odottelen niinkuin neitiperhokin. Viikkoja nyt kasassa reilu 37 eli lähdön hetki lähenee. Seuraa tulen kaipailemaan varmasti viimeistään syksyllä, kun nyytti hiukan kasvaa.
 
Eli onhan tää kestäny (eiks se niin oo et parempi myöhään kun ei millonkaan...
:p) mut nyt on mailia menny ainakin suurimmalle osalle tältä listalta... :D Jos joku ei oo saanu, ni pistäkää viestiä, ni liitetään mukaan listaan... ;)
 
:wave: Yritän tässä kirjoitella viestiä neidin roikkuessa hihassa, joten katsotaan mitä tulee......

Elikkäs: Äiti vm -80 ja 8,5kk vanha tyttönen kaipaavat seuraa, etenkin tänä aamuna on jotenkin sellainen olo, että TODELLA kaipaa seuraa:headwall: . Ollaan kanssa muutettu tänne Lahteen muutama kuukausi sitten. Olen kyllä täällä aiemmin opiskellut ja miehen perhe on täältä kotoisin, joten jonkin sortin paluumuuttajia kai ollaan kun Helsingistä tänne takaisin hilauduttiin ihan pian tytön syntymän jälkeen. Olisi hirmu kiva tavata samassa jamassa olevia mammoja, omassa kaveripiirissä kun ei oikein noita lapsiperheitä vielä ole.

Kirjoitella saa sähköpostiin. nyt on mentävä. Sanoo tytär;)
 
Mä olen 18- vuotias esikoistani odottava tuleva äiti Lahdesta. Viikoilla 26+4 tällä hetkellä ja olis kyllä tosi ihana tutustua muihin lahtelaisiin äiteihin tai tuleviin sellaisiin. :heart:

Et yv:tä vain laittamaan ja sähköpostia. :) Odottelen innolla!!
 
neitiperho
Toiseen lahti pinoon ilmoittelinkin jo, että yhteyttä tosiaan saa ottaa jos kiinnostaa lenkki/kahvittelu/kaveri seura. Koiria löytyy kaksi ja masusta yksi asukki (ensimmäinen sellainen, ylempänä siitä jo kerroinkin) :D
 
Moi! Täällä on äiti 24v. ja poika 7kk. Olis kyl mukava tapailla muitankin äitejä. Ongelmana vaan on se, että miehellä on auto päivisin joten on hankala lähtee liikenteeseen. Bussilla tietty pääsis, mutta kun se maksaa niin älyttömästi :headwall: Me asustellaan Metsämaalla, löytyykö tältä asuinalueelta ketään...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tansuli:
Käykö Hollolalainen? =)

Esikoista odottelen niinkuin neitiperhokin. Viikkoja nyt kasassa reilu 37 eli lähdön hetki lähenee. Seuraa tulen kaipailemaan varmasti viimeistään syksyllä, kun nyytti hiukan kasvaa.



täälläkin hollolalainen.. 21v ja poika 1v 3kk seuraa kaivataan myökin.. lahtelaiset ja hollolalaiset pistäkää yytä
 
Moi kaikki! Mä olen täällä palstalla ihka ekaa kertaa vaikka on jo lapsikin pian nelivuotias. Olen Lahdesta, Metsäpellossa asustan. Oon ihan sosiaalinen tyyppi, mutta en mitenkään "tyrkky". Esikoisen kanssa en käynyt missään mammatouhuissa, mutta nyt kun vauvakuume vaivaa ja toinen lapsi jo siintää mielessä niin olisi kiva olla vähän enemmän sosiaalinen. Juurikaan kellään Lahdessa asuvalla kaverilla ei ole lapsia ja muutenkin mun kaverit on sen verran nuorempia kuin minä, ettei heillä ole vielä lapset ajankohtaisia...

mulle saa laittaa postia osoitteeseen tanjak79@hotmail.com. Etenkin sellaiset, joilla on mielessä tulevan kesän jälkeen aloittaa lisääntyminen, ja sellaiset joilla on noin neljän vanhoja lapsia kuten minulla poika. Kaikki yhteydenotot otan ilolla vastaan!
 
joulupipari
Hiiohoi! Asustelen Lahti-Hollola rajamailla. Aloitin juuri viime viikolla äippäloman ja esikoista odottelen juu. Olen vuosimallia -80. Vaikka äitiyslomaa on ehtinyt kulua vasta muutama päivä niin nyt jo on vähän semmonen "mitähänsitäsittetekis"- meininki. Eli etsiskelen mukavaa kaveriseuraa päivän hitaisiin tunteihin ja mammakeskusteluihin..
sp: heiditahtoopullaa@hotmail.com :wave:
 

Yhteistyössä