Lahti pinoon ohoi!! =)

Hmm...nyt olen taas ihan pihalla. Liityin kanssa sinne, mutta lähe nyt etsimään sitä ryhmää kun ei se haulla löytynyt eli jos joku sinne päässyt viitsisi lähettää kutsun mulle.
Osoitteeni on une_maman@hotmail.com KIITOS!
 
Alkuperäinen kirjoittaja corelia:
Hmm...nyt olen taas ihan pihalla. Liityin kanssa sinne, mutta lähe nyt etsimään sitä ryhmää kun ei se haulla löytynyt eli jos joku sinne päässyt viitsisi lähettää kutsun mulle.
Osoitteeni on une_maman@hotmail.com KIITOS!

nyt pitäis olla kaikki halukkaat kutsuttuna! huutakaa heppiä jos näin ei ole tai yv sähköpostiosote!!
:wave:
 
Heippa!

Täällä olisi 20 vuotias 2 vuotiaan pojan äiti.
Asumme kartanon alueella lahdessa.
Perheeseen kuuluu avokki,pari akvaariota,koira ja kissa.
Olisi kiva löytää täältä lahdestakin ystäviä,kun niitä täällä ei tahdo olla yhtään :whistle:
YV:llä voisi aluksi ottaa yhteyttä.
Kovasti kaipailisin ystävää.
 
lisätkää mutki meseen kaikki jokka kaipaa lahden suunnalta kamuja. täällä johanna 22v ja Eemeli vajaa 8vkoa :) jossu.alakruuvi@hotmail.com huomenna ollaan menossa lahteen :babybioon :)onko muita menijöitä? asun siis lahden lähistöllä mutta olisi kiva tavata muitakin äitejä täältä päin. :heart: :wave:
 
nti
Alkuperäinen kirjoittaja nti:
Täällä ois esikoistaa odottava jolla laskettu maaliskuun lopulla. Saksalassa asutaan. Olisi kiva saada seuraa vaikka iltakahveelle tai vaikka lenkille. Laittakaa yksäriä tai mailia heije@jippii.fi
Lainaten aikasempaa viestiäni. Eli tyttö synty 1.4. ja nyt asustellaa kärpäsen kaupunginosassa kempin vieressä. Löytyykö täältä suunnalta äitejä? Itselläni ei ole autoa päivisin joten jalkapelillä kuljetaan ja seuraa kaivataan. Mulle voi laittaa yvtä tulemaaan.
 
täälläkin yksi äiti lahdesta ! ikää kyllä vasta kohta 18vuotta, ja tyttö pian 10kk :)
Metsäkankaalla tällä hetkellä asustellaan. Olisi kiva saada mammaseuraa muista mammoista lahen alueelta :)
Sähköposti osote on : krystalli_1@hotmail.com.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna189:
Miten tota yksityisviesti juttua oikein käytetään? Mä en oo hirveesti perehtynyt tähän kaksplussaan joten ihan outo juttu mulle vielä.. :D
tossa nimimerkin alla (paitsi sun oman alla et sitä nää ) on tommonen oranssi kirjekuori. painat sitä niin pääset kirjottaan y-viestin.. omat y-viestit näät sit tuolta etsivulta kun oot kirjautunu niin siellä on se kohta y-viestit ja semmonen harmaa kuori.. joka muuttuu oranssiks kun sulle on tullu viesti :)
 
hepsansaa.. 2v tytön äitee lahden ahtialasta.. ite oon 20v.. mä en muista koskaa mitää yhteisöjä tms. selailla.. pistäkää tätä kautta yksäriä tai sitte s.postia osotteeseen rulz88@jippii.fi ni mut saa kiinni.. :) Kiva ois uusia kavereit saada sumpille/terassille tai vaik leikkipuistoon :)
 
vm-82 kolmen muksun äiti. Ilmottaudun. Saa laittaa yv. Mielelläni lähden puistoon/kaupungille/iltarientoihin ;) Muutettiin tänne viime syksynä, lapsettomia kavereita löytyy täältä, muttei perheellisiä :/ Kotiäitinä olen vielä ensi kevääseen. Nuorin on 2v.
 
Hellou!

Täältä löytyis 19-vuotias yhden enskuussa 1 vuotta täyttävän pojan äiti LAHDESTA!
Tarkemmin sanottuna asustan Soltissa mut Mukkulassa myös pyörin suhteellisen paljon.
On myös auto käytössä ja olisi IHANA löytää juttukaveri ja pojallekkin samalla seuraa... Oli sitten kahville/terassille/leikkipuistoon tai muuten vaan ulkoilemaan.. Voi lisäillä meseen jos tarve vaatii; olen niin huono täältä katsomaan välillä näitä tekstejä ni samantien saa sit kiinni: anni_tuomi@hotmail.com

Yhteyksiä! :)
 

Yhteistyössä