Lahti pinoon ohoi!! =)

täällä nastolasta 28v. äippä ja kohta 7kk tyttö, seuraa kaipailtaisiin!
äippälomaa vielää jonku verran jäljellä ja en tunne täältäpäin oikeen ketään!!!ollaan just muutettu tänne!
 
Heips! Täällä äippä 30 vuotta, poika 4 vuotta (kesällä täyttää viisi) ja tyttö 5 kk. Muutettu viime syksynä Lahteen. Ystäviä olen löytänyt itselle ja pojalle, hakusessa olisi kuitenkin saman ikäistä poikaa leikkikaveriksi esikoiselle. Ja kyllä sitä itsekin mielellään tutustuu uusiin äitiystäviin. Lähinnä etsitään alueelta Kilpiäinen/Mukkula, mutta ei suljeta muitakaan alueita pois.

Tuntuu olevan aika tyttövoittoista täällä Lahdessa. ;) Kerhossakin suurin osa tyttöjä. Hyvin sujuu leikit tyttöjenkin kanssa, mutta välillä kaipaisi vähän rajumpaa menoa ja poikien leikkejä.

Kirjoittele osoitteeseen katjaturunen@hotmail.com
 
Lahdesta olen minäkin (24v.), tarkemmin Launeelta. Yksi 2-vuotias tyttö ja toinen lapsi tuloillaan, LA 26.10.08. Olisi kiva, jos tästä Launeelta tai läheltä löytyisi joku kaveriksi ulkoiluun ja vaikka kahvitteluun. Tytöllekin olisi kiva saada leikkikaveria. Laita yksityisviestiä, jos yhtään kiinnostaa tutustua.
 
hollolasta löytyypi yksi äiti lisää... =) kaksi poikaa (9.12.2004 ja 8.10.2006), kissa, mies (vm-80) ja minä (vm-86)...
s.postia voipi laittaa osoitteeseen typy_86@hotmail.com (myös meseen voipi lisätä)...
 
Nonii!! Ei o nyt tapaamisen järkkääminen muuten onnistunu, ni tehdäänkö näin...

meillä,

Jalavakatu 3 Lahdessa treffit 14.10. tiistaina klo 17 eteenpäin? =)

Ilmotelkaa tänne, taikka s.postiin t.taskinen@gmail.com jos olette tulossa viim siihen ti mennessä, niin osaan varautua kahvin ym kanssa...=) sovitaanko että ruokapuoli hoidetaan nyyttäri meinigillä, jos minä hoidan kahvit, teet ja mehut? Pistäkää siihen ilmotukseen että oletteko tulossa myös, että mitä toisitte...=)

Miltäs kuulostaa? Meillä on kaksio, eli ei ihan hurjasti tilaa, mutta kyllä tänne jonkunlainen joukko mahtuu...=)

terkuin, Tiina
 
täällä myös yksi äippä joka kaipailee juttuseuraa ja miksei joskus viihteellekkin :attn: tuntuu vaan että Lahden äidit on jossain piilossa :/ nyt "mammarinkiä" pystyyn!!! :wave: :D laitelkaahan yytä...
 
Ilmottaudutaan pojan kanssa mukaan! Minä olen 25v. ja poika 4kk, asutaan Sopenkorvessa ja ainakin lenkkiseuraa kaivataan. Tulisi ehkä lähdettyä ulos useammin, pakko tunnustaa olevani hieman laiska. Varsinkin lenkkeilyn suhteen;)
Kirjoitella voi osoitteeseen une_maman@hotmail.com
 
:attn: täällä myös, Mukkula edustettuna. Äiti ihan just kohta melkein 26v :D Isi 32v, Esikoispoika 2/02, keskimmäinen prinsessan alku 5v ja kuopustyllerö 1½v.

Laittakaa s-postia/lisätkää meseen tai yv:lläkin tavottaa!

viivi1 @ windowslive.com :wave:
 
neitiperho
Hello!!! Tännekin muutama ilmoittautunu, mutta hiljasta siltikin.
Nyt itsellä tosiaan tytteli 2,5kk ja tosiaan mammaseuraa kaivataan aina. Eihän kavereita koskaan liikaa ole.
Mites tosiaan porukkatapaaminen?! Lenkkiseuraa? Kaupungille viihteelle tai muuten vaan pyörimään esim. lasten kanssa?! Jotain?!
 
Moips!

Tässä 2 vuotiaan riiviöpojan äiti. Asumme Riihelässä rivitaloalueella. Olis kiva saada uusia tuttavuuksia, olen vaan laiska aloittamaan tuttavuuksia, voi voi minua.

Olen muuten viittomakielinen kuuro, siis jos joku ei osaa viittoa joten paperilla kirjoittaminen onnistuu kyllä, jos toinen vaan jaksaa kirjoitella. =)

Olen työtön, edelleen etsiskelen töitä. Poikani käy päiväkotia puolipäivähoidossa, vaihtuu kokopäiväksi sitten kun löydän töitä.

Hmm...mitä muuta höpöttäisin itsestäni...en nyt keksi mitään..

Saapi laittaa yv-viestiä tai tähän ketjuun! =)
 
nti
Täällä ois esikoistaa odottava jolla laskettu maaliskuun lopulla. Saksalassa asutaan. Olisi kiva saada seuraa vaikka iltakahveelle tai vaikka lenkille. Laittakaa yksäriä tai mailia heije@jippii.fi
 
:attn: Nyt ois perustettuna yhteisö Lahtelaisille äideille (miksei hollolastakin ym)... http://login.live.com/login.srf?lc=1035&id=24002&ru=http%3A%2F%2Fgroups%2Emsn%2Ecom%2FHulivilit%2F%5Fhomepage%2Emsnw%3F%26pps%3Dk&tw=43200&kv=9&ct=1225133775&cb=wscontext%3Dmembership%26wscommname%3DHulivilit%26wsredir%3Dhttp%253A%252F%252Fgroups%252Emsn%252Ecom%252FHulivilit%252F%255Fhomepage%252Emsnw%253F&kpp=3&ver=2.1.6000.1&rn=dT0fK*Ov&tpf=0298562925b15df72eac6c6e75b11386 eli toivottavasti pääsette tän linkin kautta lähettämään jäsenhakemuksen... Ollut "pieniä" vaikeuksia liittymisessä ja yhteisöt vissiin lopetetaan kokonaan helmikuussa :| mutta sitten vois halukkaitten kanssa jatkaa / siirtyä johonkin muualle...multiply?
 
^Onks se yhteisö nimellä Päijät-Hämeen äidit? :/

Ku mä oon vähän blondi näissä kuvioissa...Tuon linkin kautta päädyn etusivulle ja jostain pitäis kaivaa sen yhteisön nimi johon olen liittymässä. =)
 
Se on Hulivilit =) sinne vaan liittymään!


Alkuperäinen kirjoittaja MaiLou:
^Onks se yhteisö nimellä Päijät-Hämeen äidit? :/

Ku mä oon vähän blondi näissä kuvioissa...Tuon linkin kautta päädyn etusivulle ja jostain pitäis kaivaa sen yhteisön nimi johon olen liittymässä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja seahh:
Se on Hulivilit =) sinne vaan liittymään!


Alkuperäinen kirjoittaja MaiLou:
^Onks se yhteisö nimellä Päijät-Hämeen äidit? :/

Ku mä oon vähän blondi näissä kuvioissa...Tuon linkin kautta päädyn etusivulle ja jostain pitäis kaivaa sen yhteisön nimi johon olen liittymässä. =)


Tässä onkin uusi osoite! http://hulivili.multiply.com/ nyt pitäis toimia paremmin =) :wave:
 
Moi!
Täällä olisi myös yksi tuore äiti Hollolasta, tarkemmin sanottuna Herralasta. Meidän neidillä on ikää vasta kaksi viikkoa, mutta äidillä on jo kova halu saada seuraa muista Lahden alueen mammoista. Kaikki uudet ystävät olivat erittäin tervetulleita. Kahvitteluun, lenkkeilyn, shoppailuun ym. olisi tosi kiva saada seuraa. Ystäväpiiri täällä Lahden alueella on meillä vielä kovin pieni, koska ollaan miehen kanssa asusteltu täälläpäin vasta vajaa puoli vuotta, joten ilmoitelkaahan ihmeessä äipät itsestänne. =) Mailia voi laittaa osoitteeseen hanna_kauhanen@hotmail.com.

Liityin myös tuohon multiply palveluunkin ja yritin etsiä Hulivilejä, mut eipä löytynyt... en näköjään siis osaa käyttää palvelua oikein, eli neuvoja otetaan tuonkin suhteen vastaan. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni-1978:
Siis miten toi hulivili jutska toimii? Pyörin siellä, mut en tiiä mitä siel pitäs tehdä!? Neuvokaa joku viisaampi! :headwall:
Kutsuin sut nyt sinne.... toivottavasti tuli perille... :)
Joten laitelkaa vaikka tähän sähköpostiosoitteita niin kutsun sitten, koska en itekkään vielä tiedä miten / mistä sinne pääsee liittymään :ashamed: mutta ainakin näin kutsujen kautta se onnistuu =)
 
mamskeli, minut kutsuttiin mukaan ja mietin, että voinkohan/osaankohan kutsua sinut nyt vuorostaan mukaan. Uskoisin, että se voisi onnistua, mutta tarttisin sun maili-osoitteen. Saat sitten sinne sen kutsun, siis jos vaan osaan käyttää tuota multiplya oikein. ;)
 

Yhteistyössä