laihduttajan herkut?

  • Viestiketjun aloittaja Psyko
  • Ensimmäinen viesti
iltasyöppö
Entäs kun on tottunut illat mässyttää aina jotain kun kattoo töllöä. Karkkia, sipsiä, leipää jne. Mitä tilalle? Millä saan itteni olemaan syömättä?! Eka jos sais syötyä jotain terveellistä illat ja sit vasta kokonaan pois...vai kerta laakista pois?
 
anna
Alkuperäinen kirjoittaja iltasyöppö:
Entäs kun on tottunut illat mässyttää aina jotain kun kattoo töllöä. Karkkia, sipsiä, leipää jne. Mitä tilalle? Millä saan itteni olemaan syömättä?! Eka jos sais syötyä jotain terveellistä illat ja sit vasta kokonaan pois...vai kerta laakista pois?
Isoon kulhoon hedelmä- ja kasvispaloja :)
 
Safiiri
Dippaa kasvissuikaleita. Itse paahdan uunissa bataatin siivuja, samoin porkkanan siivuja. Tulee vähän sokerinen maku, ovat hyviä.

Kirsikkatomaatit ovat kanssa ihan hyvä vaihtoehto.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja "Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto:
Miksi sun pitäs saada herkutella? MIKSI?
Kyllä sitä laihtuu vaikka syö kerran viikossa herkkuja. Itse laihduin 7 kk aikana 28 kg, söin kerran viikossa yhtenä päivänä ihan mitä vaan.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Illalla proteiinia, ni ei tee mieli herkkuja. Voit huoletta syödä kerran viikossa vaikka sipsipussin, saa aineenvaihdunta kyytiä.
oikeesti?koko pussin?miten niin aineenvaihduntaa kiihdyttää?
Se saa välillä lisää kaloreita, välillä ei. Mutta mun puolesta syö vaikka herkkupäivänä porkkanapussi.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja "Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto:
Miksi sun pitäs saada herkutella? MIKSI?
elämässä pitää olla nautintojakin!
Ja mitään muuta ei ole kuin herkut? ja herkut käsittää nimenomaan karkkia, sipsii jne. ? sit on muutettava vähän ajattelumaailmaa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja "Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto:
Miksi sun pitäs saada herkutella? MIKSI?
Kyllä sitä laihtuu vaikka syö kerran viikossa herkkuja. Itse laihduin 7 kk aikana 28 kg, söin kerran viikossa yhtenä päivänä ihan mitä vaan.
ja muuloin noudatit mitä ruokavaliota?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja "Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto:
Miksi sun pitäs saada herkutella? MIKSI?
elämässä pitää olla nautintojakin!
Ja mitään muuta ei ole kuin herkut? ja herkut käsittää nimenomaan karkkia, sipsii jne. ? sit on muutettava vähän ajattelumaailmaa
kai nyt kukin osaa itse määrittää itselleen sopivat herkut?mun suuhu nuo mainitsemani tuotteet on herkkuja.jollekkin se on ruisleipä,herkku juusto tai vaikka viinilasi.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja "Koska se on hyvää" ei ole vastausvaihtoehto:
Miksi sun pitäs saada herkutella? MIKSI?
Kyllä sitä laihtuu vaikka syö kerran viikossa herkkuja. Itse laihduin 7 kk aikana 28 kg, söin kerran viikossa yhtenä päivänä ihan mitä vaan.
ja muuloin noudatit mitä ruokavaliota?
Ihan normi ruokaa. Lue netistä
 

Yhteistyössä