Laihdutus asiaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moikka! olen 21 vuotias nuori nainen joka on aina kamppaillut painon kanssa. Mitat tällä hetkellä 160/95 eli yli-painoa löytyy reilusti. Olen kuitenkin erittäin motivoitunut laihduttamaan ja haluaisin laihtua noin 30kg. Te jotka olette onnistuneet, miten? missä ajassa? kuinka usein söitte? kuinka monta tuntia yössä nukuitte? tms. Aloitus on ittelleni hankala sillä en tiedä mistä aloittaisin...
 
r0s
Mä en varsinaisesti ole yrittänyt laihtua mutta jos aineenvaihdunta on persiillään, mitä noilla kiloilla taatusti on, niin suosittelisin Haylie Pomroyn 2:2:3-dieetti/"treeni"ohjelmaa. Löytyy kirjana kirjastosta tai ryhmänä facebookista. Toimii eikä tule nälkä eikä tarvitse juostaläähättää henkihieverissä.
 
Sisko pudotti 30kg puolen vuoden aikana, kun alkoi noudattamaan Siekkisen ohjelmaa. Vaatii kyllä tarkan ruokavalion ja salilla käynnin.
 
vierailija
Ei se auta kuin tehdä. 2-3 kuukautta jos pystyy laihduttamaan, niin sitten se alkaa edetä omalla painolla. Mutta se alku on saatava jotenkin läpi ilman retkahduksia.
 

Yhteistyössä