Laihtua pitäisi, mutta vauva vie voimat! Mitä tekisin?

No niin ylipainoa noin 20 kiloa ja olo on tukala ja uupunut. Vauvakin tuntuu vievän ihan kaikki voimat.

Ennen raskautta ylipainoa oli jo yli 10 kiloa ja ja nyt toinen kymppi lisää.

Miten ihmeessä painon saisi kääntymään lasku suhdanteeseen?

Vaikka kilo kuussa kunhan lähtisi. Enkä kaipaa kommenteja tyyliin syö vähemmän ja mene salille.

Tässä kun on kahden murkun ja yhden vauvan äiti niin asiat eivät ole niin helppoja järjestää. Mutta vinkkejä kuinka saada paino kotioloissa laskuun, niitä kaipaan.

Paino nyt siis 90 kiloa. Ei ole noussut raskauden jälkeen, mutta ei myöskään laskenut.
 
  • Tykkää
Reactions: jjasminasd
Sama homma mulla. Ennen raskautta painoin n75kg ja nyt 95... olrn ollut joskus kolme vuotta sitten 105kiloinen mutta sain tiputettua :D jotenkin multa vaan lähti toi 30kg. Entiiä oliko jokapäiväiset koulumatkat 2km syynä vaiko ei. Mutta kyllä ärsyttää että paino tullut taas takaisin kun olin niin tyytyväinen itseeni tuolloin kun painoin vähemmän..
en mä omasta mielestäni mitenkään epäterveellisesti syö ja lenkillä melkein joka pv(paitsi nyt kun on pakkasta).
Oon nyt tehny ja teen jatkossa että syön aina vain sellaiselta pieneltä syvältä lautaselta ruuan. (1kert pv) ja muuten juon smoothien. Sit kahvii ja vettä. Katotaako toimisko. En oikeen ole liikunnallinen ihminen :/

mites sinä? Sun liikunta syöminen koska kyl ne vaikuttaa vaik ei sitä aina ajattele.
 
mä alotin just vhh-dieetin. hh:ta ei voi kokonaan vähentää kun auttaa maidon herumisessa, vauva on nyt 4 kk. pari vuotta sitten laihduin 7 kg normaalipainon sisällä samalla tekniikalla. en oo myöskään kovin liikunnallinen. suosittelen.
 
^Mä laihduin sen 7 kg ilman suurempaa liikkumista. ;) Joten voi laihtua ilman liikuntaa, mutta sitten mulla ei ollutkaan yhtään lihasta. ;) En oo mikään liikuntaihminen, lähinnä hyötyliikuntaa (sitäkin tosi vähän) ja lasten kanssa touhuumista (pakkasilla ei voi vauvan kans mennä kyllä uloskaan, tai en oo ainakaan uskaltanut...)
 

Yhteistyössä