Laitoin tänään spostia opettajalle joka opetti 10v sitten minua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli vaan pakko, jos saisin ajatuksen tähän eteenpäin kun olen sen tehnyt. Kiittänyt häntä. Ikävä häntä vieläkin vaikka 9,5 vuoteen ei ole nähty (nähtiin 2 kertaa sen jälkeen ku mulla koulu loppui). En tule ikinä varmaan pääsemään näiden tunteideni yli, aina käyn uudelleen kaikkia läpi. Aina se sama ikävä. Enää ei ole kaipuutta että hänet näkisin, mutta se valtava ikävä!
 
vierailija
Oli meillä jotain, en nyt tiedä säpinää ihmeemmin, mutta sanottaisiinko, että paljon enempi kuin perus opettaja-oppilas suhde. Elämääni olen jatkanut eteenpäin, mutta tälle ololle ei vaan voi mitään vaikka kuinka yrittää. Oon niin hirvittävästi yrittänyt. Vuosia työstänyt ja ajatellut että yritän unohtaa koko ihmisen. Mutta aina vaan näen unia hänestä, aina vaan itku tulee. Tää on niin hullua.. Ap
 
vierailija
No nuorena sitä osaa kaikesta aatella, että tää on jotain erilaista, erityistä. Että kun se teki noin, niin juuri MINÄ siis merkitsen hälle jotain enemmän, enemmän kuin muut. Ja ne ajatukset paisuu ku yksin unelmoi ja hakee kaikesta jotain merkitystä.

Mullakin ois näin ollen varmaan kakskymmentä nuoruudessa kohdattua opettajaa, taksikuskia, linkkukuskia, esiintyjää, luennoitsijaa, myyjää, portsaria ym joille laittaa s.postia...

Anna kuule olla. Sinä et ole ollut hälle sen kummempi kuin muutkaan. Rankkaa mutta veikkaisin että arvioni on sataprosenttiesti oikein.

Elämä kulkee kulkuaan, kulje sinäkin ja nauti nykyhetkestä! Tsempit!
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
Oli meillä jotain, en nyt tiedä säpinää ihmeemmin, mutta sanottaisiinko, että paljon enempi kuin perus opettaja-oppilas suhde. Elämääni olen jatkanut eteenpäin, mutta tälle ololle ei vaan voi mitään vaikka kuinka yrittää. Oon niin hirvittävästi yrittänyt. Vuosia työstänyt ja ajatellut että yritän unohtaa koko ihmisen. Mutta aina vaan näen unia hänestä, aina vaan itku tulee. Tää on niin hullua.. Ap
Oliko opettaja mies vai nainen? Miksi et jo aiemmin ole ottanut häneen yhteyttä? Käyttikö hän sinua jotenkin hyväkseen? Kaipaatko hänestä seurustelukumppania?
 
vierailija
Mies. Ei käyttänyt hyväksi enkä kaipaa häntä seurustelu kumppanikseni. Pitkään kaipasin ystäväksi, enää en sitäkään niinkään. Meidän "suhde" oli alusta asti erilainen kuin opettaja-oppilas. Jo ensimmäisenä päivänä hän tuli minun kanssa jutteleen niitä näitä moneen kertaan, ja pitkin koko kouluaikaa oli paljon sellasia tilanteita. Käytiin yhdessä autolla jossakin kesken päivän yms. Ja kyllä sen muut tiedosti(esim. Saman luokan oppilaat ja omat kaverit vaikka heille en mitään kertonut ku yhdelle) ja kysyivätkin että mikä teidän välillä on jotenkin niin erilaista ku hän on muille erilainen. Ollaan nähty koulun loppumisen jälkeen 2 kertaa ja viimesen kerran 5 vuotta sitten pariin kertaan pidetty yhteyttä ja hän sillon sano että tulla käymään hänen luona, en mennyt kuitenkaan. En tiedä miksi nyt otin yhteyttä ja miksi hän nyt taas niin vahvasti ollut mielessä. Ap
 

Yhteistyössä