Laittakaa naamakuvia

  • Viestiketjun aloittaja kiia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Jäi huvittamaan se kommentti, että olen pelottavan näköinen. :D
Tuo kuva on pari vuotta vanha. Löysin uudemman kuvan kuukauden takaa, josta yritin poistaa vierustoverin. :D

ja mistä kohtaa sä olet pelottavan näköinen ?

olet nätti ja näytät myös ystävälliseltä ja iloiselta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no laitanpa kumminkin sen meikittömän kuvan itsestäni...tällä kertaa hiukan armollisempana seepian värisenä

Tähän se kommentti minkä laitoin naamakirjassa siihen yhteen siun statukseen...
Turvallinen :heart: :hug:
Suloinen toimii edelleen
kiitos :)
vaikka en kyllä itse näe itsessäni mitään kovin suloista... B)
 
oi
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
tuossa http://www.aijaa.com/v.php?i=6414620.jpg
Voi luoja kun upeet hiukset, kateeksi käy. Muutenkin kaunis nainen... ja kateeksi käy yhä ;) Ite olen tällanen harmaavapunen, etten kuvaa kehtaa laittaa. Voi mistähän itsellenikin löytyisi tuollaista hehkua?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
tuossa http://www.aijaa.com/v.php?i=6414620.jpg
Voi luoja kun upeet hiukset, kateeksi käy. Muutenkin kaunis nainen... ja kateeksi käy yhä ;) Ite olen tällanen harmaavapunen, etten kuvaa kehtaa laittaa. Voi mistähän itsellenikin löytyisi tuollaista hehkua?
Ja peitäpä kasvot silmistä alaspäin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja niminerkkiä e näin pitkään ketjuun muista mutta olkoon vaikka perfektionisti nyt:
Empuu, olet todella kaunis ja tusakin pariin vuoteen noin nuorena rupsahtanut. Turkilmaksen veroinen kaunotar olet.
Kiitos. :)
Turkilmasta en kyllä käsitä. Paksu nainen ja ikävä muutenkin.

 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja niminerkkiä e näin pitkään ketjuun muista mutta olkoon vaikka perfektionisti nyt:
Empuu, olet todella kaunis ja tusakin pariin vuoteen noin nuorena rupsahtanut. Turkilmaksen veroinen kaunotar olet.
Kiitos. :)
Turkilmasta en kyllä käsitä. Paksu nainen ja ikävä muutenkin.
Isokin nanen voi olla kaunis kun kantaa kilonsa, Turkilmas on. Itse olen pieni ja siro, ettei mitään kottinpäin vetämistä. Ilkeä hän ei ainakaan ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja niminerkkiä e näin pitkään ketjuun muista mutta olkoon vaikka perfektionisti nyt:
Empuu, olet todella kaunis ja tusakin pariin vuoteen noin nuorena rupsahtanut. Turkilmaksen veroinen kaunotar olet.
Kiitos. :)
Turkilmasta en kyllä käsitä. Paksu nainen ja ikävä muutenkin.
Isokin nanen voi olla kaunis kun kantaa kilonsa, Turkilmas on. Itse olen pieni ja siro, ettei mitään kottinpäin vetämistä. Ilkeä hän ei ainakaan ole.
Turkilmas ei edes ole mitenkään erityisen iso nainen.
Pyöreähkö kyllä, ja kaunis ja naisellinen myös. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Tässä sit hymykuva, tiiä sit siitä edustavammasta :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=6421373.jpg
sie oot Vartoojan sisko ??
en kyllä olisi tajunnut, mutta tosiaan sullakin on sellainen jännä läpikuultava väri silmissä, mutta sävy on eri
Juu, miun isosisko :heart:
siis en olisi arvannut, vaikka silmät ovatkin samanlaiset jännät.
Sä näytät jotenkin semmoiselta ujommalta ja herkemmältä, siskosi taas taas reippaalta ja iloiselta, ihmiseltä joka nauraa paljon...

ja sitten olen nyt tietysti ihan väärässä, sie oletkin se räväkämpi, ja siskosi hiljaisempi
:)
 

Yhteistyössä