Laittakaa naamakuvia

  • Viestiketjun aloittaja kiia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Jäi huvittamaan se kommentti, että olen pelottavan näköinen. :D
Tuo kuva on pari vuotta vanha. Löysin uudemman kuvan kuukauden takaa, josta yritin poistaa vierustoverin. :D

ja mistä kohtaa sä olet pelottavan näköinen ?

olet nätti ja näytät myös ystävälliseltä ja iloiselta
Näin on! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D

Mutta jos mä saisin rupsahtaa yhtä tyylillä kuin sinä :D
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D

Älä höpötä, et sä rupashtanu ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D

Joo, no et ole rupsahtanut. :)
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D

Älä höpötä, et sä rupashtanu ole.
peesi. Kerrankin olen Herra Majurin kanssa jostain samaa mieltä, taitaa olla peräti toinen kerta palstailuhistoriani ( 2 v. ) aikana. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Viime vuoden sauna-ajoista. :D Pitääs jo vähitellen miettiä tämän vuoden asua.
Oletko laihtunut tästä? Näytät paljon hoikemmalta siinä uudemmassa kuvassa (siis oikein hyvällä sanon). Tässä hyvää, ettei kampaus ole ihan lituska ja sopii, kun menee ohimoilta "taaksepäin" tuolleen. Onko panta vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D
omituista.
mä en vaan huomaa :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D
omituista.
mä en vaan huomaa :eek:
no ethän sä voikaan, sähän olet päätön, ja päässähän ne silmät... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Viime vuoden sauna-ajoista. :D Pitääs jo vähitellen miettiä tämän vuoden asua.
Oletko laihtunut tästä? Näytät paljon hoikemmalta siinä uudemmassa kuvassa (siis oikein hyvällä sanon). Tässä hyvää, ettei kampaus ole ihan lituska ja sopii, kun menee ohimoilta "taaksepäin" tuolleen. Onko panta vai?
Paino on suurinpiirtein sama.

Joo mulla on panta päässä. Hiuksiin laitoon yöksi sykeröitä, että saa kiharat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Jäi huvittamaan se kommentti, että olen pelottavan näköinen. :D
Tuo kuva on pari vuotta vanha. Löysin uudemman kuvan kuukauden takaa, josta yritin poistaa vierustoverin. :D

ja mistä kohtaa sä olet pelottavan näköinen ?

olet nätti ja näytät myös ystävälliseltä ja iloiselta
Näin on! :flower:
Kiitos! =) Oon positiivisesti yllättynyt, kuinka kohteliaita kommentteja tässä ketjussa on ollut moniin kuviin. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
tänään oli sitten se suuri päivä kun sai meikata, ja hitto vieköön oli vaikeata kun piti katsoa kauempaa...ja karu totuus valkeni, harmaat ovat oikeassa, olen jo rupsahtanut...mutta se on edessä kaikilla muillakin :D

Et todellakaan ole rupsahtanu. Kaukana siitä! Ja niinku aiemmassa kommentissa sanoin, että luulin sua paljon nuoremmaksi. :)
 

Yhteistyössä