Lapan aika saapui...

  • Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Sidney
Nyt rupee jännittämään kahta kauheammin!! Ja voi kun meijän pomo tykkää musta taas lisää :ashamed:
Mulla tuo aika on 3.12, mutta aika pitää soittaa edellisenä päivänä, että koska osastolle joutuu menemään...Mutta ehkä tästä sitten alkaa tää ns parempi vuosi sitten?! Tuon toimenpiteen jälkeen alkaa sitten heti hoidot perään, että katotaan mitä tuleman pitää...Peukut pystyssä pidetään täällä!!
Paljonkos muuten saikkua tulee tuollaisesta? Ajattelin vaan, että ku on kuitenki noin lähellä jouluakin ja sitten mulla olis tupper-esittelyjä muuta tuossa heti alkuun!! :eek:
 
Peuhu
Onnea vaan :flower: aika nopeasti saitta kuitenkin sen ajan. Mä en tarkkaan muista kunka kauan mä sain saikkua mut se oli jokunen päivä ehkä kolme tai neljä.

Toivotaan että nyt onnistaa sen vauvan suhteen sit mahdollisimman äkkiä :hug:
 
Sidney
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 09:38 äitix2 kirjoitti:
Jos kaikki menee hyvin, niin saikkua tulee n. viikon verran
muistaakseni.
Tilannehan voi sit muuttua, jos esim. " läpimenot "
tulehtuu tms.
Kaikki menee kyl hienosti!
Tsemppiä :flower:
Joo mulla on ainakin nytten kaikki paikat tulehtunut johon noi lekurit on vaan koskenut...Jopa synnytyksen jälkeen tuheltu tuo alapää ku laittoivat tikit sinne ja sen jälkeen on kaikki paikat tulehtunut... :(
Just eilen kyselin jopa lekurilta, että saanko mä antibiootit valmiiksi?! Mut ei oikeen viellä ainakaan luvannut, sitten vasta jos tulehtuu!! :/
 

Yhteistyössä