lapsella olkapäät vähän palanut, punoittaa hiukan,voiko

  • Viestiketjun aloittaja mai
  • Ensimmäinen viesti
..
Paita päällä koko ajan! Iho on jo palanut, siinä ei mikään aurinkorasva auta. Palanut iho pitää ehdottomasti suojata ja ainoa rasva mitä siihen nyt kannattaa laittaa, on Hydrocortisonia tms. kortisonivoidetta ennen paidan pukemista.
 
mai
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Paita päällä koko ajan! Iho on jo palanut, siinä ei mikään aurinkorasva auta. Palanut iho pitää ehdottomasti suojata ja ainoa rasva mitä siihen nyt kannattaa laittaa, on Hydrocortisonia tms. kortisonivoidetta ennen paidan pukemista.
no hitto, mä jo ehin rasvaa koko lapsen päästä varpaisiin, vaurioituuko hänen iho nyt lisää siitä? on ihan fyysikaalinen suoja vain, mä kun ajattelin että mahd paljon aurinko rasvaa ettei pala lisää. :(
 
Auringon lapsi
me laitettiin juhannuksena lapselle aurinkorasvaa kun iho jo punoitti, kotiin palattua siltä irtoaa nyt nahka selästä :( sanoo ettei siihen koske mutta kutittaa, mitä meille neuvoisitte?
 
ed
Alkuperäinen kirjoittaja mai:
no hitto, mä jo ehin rasvaa koko lapsen päästä varpaisiin, vaurioituuko hänen iho nyt lisää siitä? o(
No ei se aurinkorasva ihoa pilaa, mutta on täysin turha. Lapsella on oltava paita päällä, ettei iho vaurioidu enempää. Illalla kannattaa käydä pesulla ja laittaa puhtaalle iholle kortisonivoidetta, se helpottaa kipua ja auttaa ihoa paranemaan.
 
äiti
Voi vi....., eikö se viime rantareissu nyt opettanut mitään, kun piti lapsen iho polttaa. Ja lisää vaan pitäis mennä pientä auringolle altistamaan.

Sen palaneen ihon kanssa ei mennä aurinkoon.
 
:
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ::
nolo vanhempi kun poltattaa lapsensa ihon!!!!!tarkkana!!!
?! Ai me on itse poltettu lastemme iho? Onpa "noloa" mikä ääliö sinäkin...
joo todellakin olette noloja jos ette huolehdi lapsestanne,tiiätkö kunka inhottavalta se tuntuu kun iho palaa ja kuinka vaarallista se todellisuudessa on lapselle.
 
Auringon lapsi
Alkuperäinen kirjoittaja ::
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja ::
nolo vanhempi kun poltattaa lapsensa ihon!!!!!tarkkana!!!
?! Ai me on itse poltettu lastemme iho? Onpa "noloa" mikä ääliö sinäkin...
joo todellakin olette noloja jos ette huolehdi lapsestanne,tiiätkö kunka inhottavalta se tuntuu kun iho palaa ja kuinka vaarallista se todellisuudessa on lapselle.
Ai no jos teen sitten meistä LS ilmoituksen. Ei sillä ole ennen palanut, ensimmäinen kerta. Kun puljaa saunan ja järven väliä niin ei kai siinä rasvat pysy.
 
Auringon lapsi
Alkuperäinen kirjoittaja vf:
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
niin nolo olen etten ole antanut sen mennä nyt uimaan, kun on palanut ja luo nahkaansa. sen verran älyän, jee.
?? ai miksi et anna mennä uimaan?
Siksi kun nytkin porottaa täydeltä taivaalta, sen selästä IRTOAA nahka, paita päälläkö mä sen järveen heitän? En usko että suostuu paita päällä uimaan.
 
vl
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vf:
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
niin nolo olen etten ole antanut sen mennä nyt uimaan, kun on palanut ja luo nahkaansa. sen verran älyän, jee.
?? ai miksi et anna mennä uimaan?
Siksi kun nytkin porottaa täydeltä taivaalta, sen selästä IRTOAA nahka, paita päälläkö mä sen järveen heitän? En usko että suostuu paita päällä uimaan.
juu paita päällä tai ei tuo iho pala jos se on palanu,eikö sul oo vedenkestävää aurinkorasvaa lapselle joka on koko ajan vedessä...ihmettelen vaa
 
Auringon lapsi
Alkuperäinen kirjoittaja vl:
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
Alkuperäinen kirjoittaja vf:
Alkuperäinen kirjoittaja Auringon lapsi:
niin nolo olen etten ole antanut sen mennä nyt uimaan, kun on palanut ja luo nahkaansa. sen verran älyän, jee.
?? ai miksi et anna mennä uimaan?
Siksi kun nytkin porottaa täydeltä taivaalta, sen selästä IRTOAA nahka, paita päälläkö mä sen järveen heitän? En usko että suostuu paita päällä uimaan.
juu paita päällä tai ei tuo iho pala jos se on palanu,eikö sul oo vedenkestävää aurinkorasvaa lapselle joka on koko ajan vedessä...ihmettelen vaa
Ei ole koska olen huono äiti joka on sitä mieltä että aurinkorasvojen käyttö ei voi olla terveellistä ja turvallista:

http://kemikaalicocktail.blogspot.com/2008/05/uutta-tutkimusta-aurinkorasvojen.html
 

Yhteistyössä