Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

Kaksi viivaa ja Raskaana! Näin sanoi testit tänään :love::love::love: Maltoin siis odottaa ja tein tänään sekä apteekin että ClearBluen testit :LOL: Nyt vaan odottelen soittoa että kysyvät tuloksesta ja neuvovat miten lääkitys jatkossa sekä milloin saan varata varhaisultran (kai se edelleen kuuluu hoitoihin?) Mulla siis tukena Lugesteron ja Progynova. Oli kyllä hyvin vaihtelevat fiilikset ennen testiä. Tosi kuluttavaa kun koko ajan mieli seilaa toivon ja epätoivon välillä. Jospa se tästä rauhottuisi. Meillä on siis vain yksi onnistunut raskautuminen ja siitä lapsi, muut siirrot eivät ole tuottaneet kuin yhden kerran pienenpienen hcg-nousun verikokeessa. Nyt tuli tumma viiva nopeasti :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jonsku88
@Jatzi Ihanaa! Onnea :love::love::love: Meillä minun mielestä varataan nyt samalla varhaisultra (kun vaan soittavat polilta takaisin). Itse aion kyllä sen vaatia, ihan mielenterveyden vuoksi :LOL: Luulisi sen edelleen kuuluvan...:unsure: Mulla tukilääkityksenä luget ja estradot-laastarit, mitkä jatkuukin koko ensimmäisen kolmanneksen ajan kun kyseessä lääkkeellinen kierto...
 
Oi ihanaa, onnea Plussista molemmille (y)

Täällä siis vaan odotellaan, ovis oli su tai ma. Jostain syystä tuli eilen fiilis että olisi muka tärpännyt ja yöunetkin menneet kun olen miettinyt että millon tapahtuu mitäkin :ROFLMAO:
No mutta koska todennköisyys on hyvin pieni niin lopetan nämä kuvittelut ja odotan seuraavia menkkoja, sitten varmaan kokeilen ottaa myös Tk:hon yhteyttä josko ne tekisi lähetteen jonoon naistenklinikalle :sick:
 
@Ehkä sitttenkin? Toivottavasti pääsette hoitojonoon tai kilpparilääkityksellä ei hoitoja tarvittaiskaan :)

Täällä on ensimmäiset tummat pilvet ilmestyneet taivaalle: vähän tuhnuvuotoa tullut yöllä ja edelleen pyyhkiessä :(:cry: Saa nähdä pitääkö soitella polille jo ennen varhaisultraa jonka pitäisi olla torstaina 31.10. Raskausoireita ei ole oikein ollut, vähän rintojen arkuutta mutten tiedä johtuuko lääkkeistä. Toivottavasti tästä nyt ei tartteis huolestuu (vaikka tietysti huolestun :()
 
@Ehkä sitttenkin? Toivottavasti pääsette hoitojonoon tai kilpparilääkityksellä ei hoitoja tarvittaiskaan :)

Täällä on ensimmäiset tummat pilvet ilmestyneet taivaalle: vähän tuhnuvuotoa tullut yöllä ja edelleen pyyhkiessä :(:cry: Saa nähdä pitääkö soitella polille jo ennen varhaisultraa jonka pitäisi olla torstaina 31.10. Raskausoireita ei ole oikein ollut, vähän rintojen arkuutta mutten tiedä johtuuko lääkkeistä. Toivottavasti tästä nyt ei tartteis huolestuu (vaikka tietysti huolestun :()

Toiv on vaan jtn muuta älä vielä heitä kirvestä kaivoon <3
 
@Jatzi Toivottavasti on vain harmitonta tuhruttelua! Ja varmasti onkin jos pysyy tuhnuna! inhottavaa kyllä, "turhaa" huolta tuo (n)

Esikoisen kohdalla mulla tuli rv 6 sekä rv 9 samanlaista tuhnuvuotoa... Tai tuo eka tuhnuttelu taisi tulla ihan jopa pöksyyn asti:confused: Ekalla kerralla kesti viikon ja tokalla kerralla pari päivää. Muistan kuinka se kyllä toi kauhean huolen ja pelon...:unsure: Nyt toivon että tällä kertaa ei tätä tulisi, mutta saa nähdä. o_O
 
@Jatzi miltä tilanne vaikuttaa?

Täällä ollaan taas lähtöpisteessä, viime viikolla elin jossain pilvilinnoissa ja olin varma että tärppäsi, ei ollut kovinkaan fyysisiä oireita mutta mridän esikoisella on jäätävä uhma ja olin sen takia jotenkin tosi pinna kireällä, näin unia positiivisesta testisti mitä en ole ikinä muistaakseni nähnyt jne..
Menkkojen piti alkaa tänään (kierrot kyllä vaihdelleen nyt vuoden aikana 26-33 mutta pari edellistä oppikirjan mukaisesti 28) mutta kas vain perjantaista asti jo tullut pientä vuotoa ja tänään taitaa olla sitten ensimmäinen kunnonvuoto päivä. Eli ne lääkkeet vei tätä mun mielestä nyt väärään suuntaan, toki ehdin syödä vasta 2viikkoa.
Henkisesti pe oli tosi rankka mutta ei auta.. Itsekseni olen nyt sitä mieltä että odotetaan vielä 2-3 kiertoa, eikä lääkärin ehdottamaa puolta vuotta ja heti alkuvuonna haluaisin kyllä seuraavaa steppiä.
 
Onkohan @Jatzi lla tullut huonoja uutisia? Ainakin varhaisultra olisi ollut jo..?

@Ehkä sitttenkin? Ehkä ne lääkkeet eivät vielä ehtineet vaikuttaa tuohon kiertoon! Mutta toki kuulostaa ihan fiksulta, alkuvuodesta vaan uudestaan yheys ja kyselyä että miten jatketaan jos sitä ennen ei tapahdu ihmettä :LOL: Tsemppiä!

Meillä oli tänään varhaisultra, ja kaikki hyvin tähän asti :love: Nyt viikkoja siis 7+3.
 
@jansku00 ihanaa että kaikki ok :)

Täällä ovis käsillä (testi eilen +), eli sitten vaan taas odottelua.
En vaan tajua miksi mulla on taas ollut menkoista asti lähes päivittäin pahaaoloa/kolottaa jonnekkin/väsyttää tajuttomasti, jos en tietäisi että en olisi niin väittäisin että olen raskaana.

Laskeskelin tässä kiertoja, yksi kierron aloitus osuu juuri joulun aikaan joten siihen ei hoitoja oikein pysty. Mutta ajattelin kyllä että tammikuun lopussa kun alkaa uusi kierto olisi se meidän ensimmäinen IVF?
Toivon että lääkäri suostuisi myös tähän, täytyy yrittää olla tiukkana kun pitäisi ennen joulua vielä soitella kun sovittiin että käyn otattamassa kilpparikontrollit.
Ja toki miehen kanssa en ole tästä puhunut :ROFLMAO:

Mennään nyt eka kierros ainakin yksityisellä kun en ole edes saanut aikaiseksi kunnalliselta lähetettä pyytää:rolleyes:
 
Pahoittelen hiljaiseloani. Täällä kuitenkin kaikki toistaiseksi hyvin: varhaisultrassa kaikki oli hyvin ja eka neuvolakäyntikin on jo takana. Neuvolassa kuului vaimea sykekin jo ❤ Nyt siis viikkoja 9+0 Kahden viikon päästä on seulontaultra, toivottavasti siellä kaikki ok. Siskolla vähän aikaa sitten seulontaultrassa paljastui vakava kromosomihäiriö joka johti sikiön kuolemaan Pelko ja epävarmuus ei kai hälvene koskaan, vaikka haluaisin nauttia tästä raskaudesta enemmän. Viime kerralla pelkäsin koko ajan keskenmenoa tai kohtukuolemaa. Uskon, että pelot johtui hoitojen takia koetuista lukuisista pettymyksistä. Sinänsä olis hyvä että hoitojen aikana saisi keskustella jonkun hoitajan kanssa enemmän omista fiiliksistä eikä keskityttäisi pelkästään lääkkeisiin ja hoitokiertoihin.
 
Kiva kuulla @Jatzi että kaikki on teilläkin hyvin! :love:
Meilä ensimmäinen neuvola vasta ensi viikolla (silloin 9+4).

Noista peloista ja epävarmuudesta, samaistun täysin! Ja tuo keskustelupuoli olisi kyllä hyvä... Varsinkin kunnallisella puolella ne omat fiilikset ja ajatukset jää aika paljon huomioimatta, varmastikkin resurssipulan yms. takia...
 
:poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::cry:
Loppuviikon olot lupasi hyvää ja päätinkin että teen testin vkl jotta saisin edes varmuuden että kuvittelenko vaan jälleen vaikka vuoto olisikin alkanut.. Mutta pah kierto oli vaan 26päivää ja vuoto alkoi la aamuna.

Viikonloppu meni aika synkissä tunnelmissa ja kaiken kruunasi jopa 2 odotus uutista ystäväpiirissä:censored:

Maksaisin aika paljon että saisin pääni nollattua niin ettei tämä asia pyörisi mielessä kokoajan
 
Täällä jatkan yksinpuheluani. Olin ehkä varmempi kuin koskaan että plussa tulee, menkat piti alkaa vasta vkl mutta näinpä pyyhittäessä vuotoa tuli eikä rinnat ole enää samanlailla arat kun edellisen viikon :poop:

Kilppariarvot saatiin lääkkeillä kuntoon eli nyt ei ole mitään syytä enää miksei tärppää, yhden kierron suostun odottamaan ja sitten on pakko saada jotain edistystä asiaan, lääkärin mielestä odotellaan edelleen kevääseen, :poop::poop::poop::devil:
 
@Jonsku88 Toivottavasti hyvä merkki sulla :)
Itsellä oli todella kipeät (ei arat) ja muitakin oireita, joten tulin kyllä todella korkealta alas kun menkat alkoi noin aikaisin ilman edes normi ennakko tuntemuksia.

Lääkärin mielestä meillä on hyvät saumat tärpätä luomusti ni siksi pitäisi odotella, mutta jos suoraan sanotaan niin usko on täysin loppu eikä kyllä tuo yrittäminen ole enää edes hauskaa :mad::poop:
Yksityisellä kun ollaan niin luulisi että kyllä aloittavat hoidot kun laittaa rahaa tiskiin, täytyy yrittää olla tiukka kun ensi kierron alusta soittelen sinne.

Mukavaa joulun aikaa kaikesta huolimatta :)
 
Testasin maanantaina iltapäivällä niinhän sieltä plussa pärähti testiin että saatiin huikea joululahja :love:
Laskurin mukaan laskettu olis mun oma syntymäpäivä :)
Toivotaan että joululahjasta tulee synttärilahja <3 meillä suvussa on paljon Elokuisia
 
Mites täällä porukalla menee? :)
Kävin keskiviikkona menkkojen mukaan oli RV 8+0 Ultrassa kun oli tuhruvuotoa kaikki oli hyvin pieni Papunen ja Sydän sykki vastasi 6+4 viikkoja :)
Laskettu vaihtui mun syntymäpäivästä meidän vuosipäivään :love:
 
Kirjoitanpas tännekin. Esikoinen sai alkunsa alkionsiirrosta. Pakkaseen jäi alkioita.
Sain esikon imetyksen lopetettua vajaa kuukausi sitten. Esikoinen on pian 2v. Mitenhän pian tästä pääsisi siirtämään niitä pakastettuja? Hoidonsuunnittelu on varattu parin viikon päähän... Siellähän sitä viimeistään kuulee. On vain pitkä aika odottaa :D
 
vierailija
@Hilkku81 meillä päästiin heti alkionsiirtoon kun oli suunnittelukäynnillä käyty. Eli heti seuraavaan kiertoon siirrettiin (y) Tai oikeastaan meillä ei varsinaista suunnittelukäyntiä edes ollut, vaan puhelimessa juteltiin ja määrättiin lääkkeet ja käytiin läpi niiden aloitukset yms.. Lääkäri kuitenkin halusi tehdä gynetutkimuksen nykytilanteesta ennen siirtoa, joten varattiinkin tämä aika polille ja tämän takia sitten "siirtyi" yhdellä kuukaudella. :p

Tänään täällä ollaan viikolla 21+2, rakenneultra oli viikko sitten ja kaikki hyvin :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jonsku88
@Hilkku81 meillä päästiin heti alkionsiirtoon kun oli suunnittelukäynnillä käyty. Eli heti seuraavaan kiertoon siirrettiin (y) Tai oikeastaan meillä ei varsinaista suunnittelukäyntiä edes ollut, vaan puhelimessa juteltiin ja määrättiin lääkkeet ja käytiin läpi niiden aloitukset yms.. Lääkäri kuitenkin halusi tehdä gynetutkimuksen nykytilanteesta ennen siirtoa, joten varattiinkin tämä aika polille ja tämän takia sitten "siirtyi" yhdellä kuukaudella. :p

Tänään täällä ollaan viikolla 21+2, rakenneultra oli viikko sitten ja kaikki hyvin :love:
Ja unohdin näköjään kirjautua :LOL: Mutta siis minun viestini tämä edellinen :)
 

Yhteistyössä