Lapsen isä vai aviomies mukaan synnytykseen?

  • Viestiketjun aloittaja "sivi"
  • Ensimmäinen viesti
"just"
NOOOOOh...jos nyt tuommoiseen tilanteeseen olet itsesi saattanut niin.... jos aviomies tietää tilanteen niin sitten kait ihan omien tuntemustesi mukaan... kumpi tuntuu paremmalta tuelta ja läheisemmältä sinulle. Mutta jos aviomiehesi ei tiedä että lapsi ei ole hänen...olisko aika kertoo?
 
Soo soo
Olen havaitsevani moraalista närkästystä ketjussa. Ajatelkaapa jos ap on tullut raskaaksi miehelle, joka on jättänyt hänet heti raskausuutisen kuultuaan tai lapsi on saanut alkunsa yhden yön suhteesta. Tämän jälkeen ap on tavannut elämänsä miehen, joka on halunnut naimisiin ap:n kanssa raskaudesta huolimatta. Ihan vaan noin ajatuksena.

:D
 
"sivi"
Olen havaitsevani moraalista närkästystä ketjussa. Ajatelkaapa jos ap on tullut raskaaksi miehelle, joka on jättänyt hänet heti raskausuutisen kuultuaan tai lapsi on saanut alkunsa yhden yön suhteesta. Tämän jälkeen ap on tavannut elämänsä miehen, joka on halunnut naimisiin ap:n kanssa raskaudesta huolimatta. Ihan vaan noin ajatuksena.

:D
Aivan! Eikä siinäkään mitään pahaa ole, että kyseessä on talonmies, kerta kyse oli rakkaudesta.
 
"ihmettelevä"
Jos lapsen isä tulee olemaan lapsen elämässä mukana ja haluaa synnytykseen, niin kyllä minä lapsen isän sinne ottaisin, hänen lapsihan se on eikä aviomiehen. Mutta jos tilanne on syntynyt esim. yhden yön suhteesta eikä isää kiinnosta lapsi, niin silloin aviomies. Mutta mielestäni lapsen isällä on oikeus halutessaan olla mukana synnytyksessä...
 
itsestään selvää
Pyydä ikkunallinen synnytyshuone alakerroksesta. Otat aviomiehen huoneeseen mukaan ja lapsen isä taas voi tsempata sua ikkunan takaa (aina parempi, jos ikkunan saa avattua).
 
EJK
[QUOTE="pöö";23667675]tai kyllähän Porvoossa saa tulla molemmat.[/QUOTE]

Sitä en tiedä, onko juuri tämä provo vai ei, mutta muutoin tilanne ei ole kummoinenkaan. Onhan esimerkiksi näitä, että ollaankin jo uuden miehen kanssa suhteessa, vaikka edellisen suhteen vauva vielä masussa.
 
"huu"
Ja kaikki olettaa, että aloittaja on kyseisessä tilanteessa, vaikkei sitä sanonutkaan. Nää on näitä parhaita provoja joissa ihmiset alkaa tekemään omia johtopäätöksiään aloittajasta :D
 

Yhteistyössä