Lapsen itsetyydytys

Onko teillä kokemusta lapsen itsetyydytyksestä? Minulla 5 v tyttö joka löytänyt sen salan:)

Mutta hirveen vaihtelevat on omat tunteeni, miten suhtaudun yms...

Aiemmin oli että telkkua katsoessa ja muulloinkin tuli tarve tyydytykseen. Nyt oikeastaan vain iltaisin.

Kommentteja?
 
HMM
nimetön nyt, vaikka sinänsä normaali asia.

meidän tyttö hoksas ton 3v. se oli kauheeta... minä toruin häntä, vaikka eihän niin sais tehdä. mutta se oli koko ajan sormet pimpassa... aina, ja sitte kun se "tuli" siinä mun nähden... :eek:

sitä kesti todella kauan!!!! nyt en tiedä harrastaako enää, mutta esim 1.5v sitten vielä....... :\|
 
Juu näin olen tehnyt, että hellävaroen ohjannut muualle päin, tai en hirveesti kiinnittäny huomiota. Ollaan juteltu siitä kyllä. Että henk koht asia, ei muiden ollessa tehdä yms.

Toisaalta tää on varmaan vain pahinta itselle. Että itse kokee sen seksuaalisena, ja joku hävetys tms. Mutta lapsellehan se ei seksuaalista ole, se vain tuo hyvän olon niinkuin joku muu:)

Mutta on vain tottunut elämässä siihen että kaikki menee vaikeimmain kautta niin heti herää pelko, että tästäkin tulee joku soppa:) Toisaalta pitäis jo oppia ajattelee, että elämä voi olla "normaaliakin" eikä vain sairastunutta.

Sekavaa tekstiä, kun ei taustoje esillä:)

Kiitos ku vastasitte:)
 
Yhden kaverin kanssa juttelin joka on jo vanhempi. Tai siis että hänen tyttö on jo täysiikäinen. Niin tämä tyttö on joskus pienempänä tyydyttänyt itseään hoidossa ja kotona, ja nyt isompana pystyy sanomaan, että se oli hänelle valtakeino. Sillä sai vanhemmat ja hoitotäditkin sekaisin. Toisaalta huomaan oman tytön kohdalla, että jos kiinnitän kovasti huomiota siihen, se yltyy. Ja isäänsä tuntuu kovasti sillä "säikyttelevän"....
 
Olen törmännyt myös tähän (tosin en omien lasteni kanssa). On totta, että asiaan ei kannattaisi kai liikaa puuttua ja että on normaalia tutustua itseensä, MUTTA: jos lapsi tekee sitä "koko ajan" ja se alkaa häiritä jo muita päivän touhuja, niin kannattaa miettiä syitä ja mitä lapsi sillä viestii. Esim. saattaa olla jotain tunne-elämän tms. ongelmia. Nää on vaikeita asioita joskus.
 
Itse muistan lapsuudestani että olin kova itsetyydyttäjä :whistle: , mulla oli ihan oikeesti tylsää.Olin energinen lapsi ja mulle ois pitäny ilmeisesti olla muuta tekemistä suoraan sanottuna, näin olen itse asiaa pähkäillyt. Tietysti asiaan voi olla muitakin syitä ja onhan se ihan normaalia omaan kehoon tutustumista ja laantuu varmasti vähän ajan myötä
 
Meillä 5-vuotias poika kanssa nytkyttää vähän väliä jalkoväliään.. onneksi on omissa oloissaan yleensä kun sitä tekee mutta silti se homma alkaa joskus ärsyttämään. Mummokin ihmetteli miksi poika vetäytyy omaan huoneeseen ja raivostuu jos joku tulee häiritsemään.. Ja joskus sänky oikein nitisee ja huohotus kuuluu oven läpi.. :snotty:
Itse muistan poteneeni syvää syyllisyyttä lapsena tyydyttelystä, mielessäni vannoin "tämä on viimeinen kerta!" Muistaakseni mummuni oli vihainen ja varoitteli kuulon menettämisestä yms. kauheuksista asian tiimoilta! Pojan suhteen pyrin olemaan aika lempeä, en kiellä tai moiti. Joskus yritän ohjata muuhun puuhaan jos huomaan että on jo päivän toinen tai kolmas unnutusjuttu alkamassa!
 
harmailen
Tyydytin itseäni pienenä ja isä kantoi lapiolla housuihin lunta... elikkä kannattaa todella miettiä miten lapsensa puuhailuun suhtautuu, koska aloitellessani seksi elämään sitten nuorena muistot tulivat mieleen ja nauttiminen oli vaikeaa, koska tunsin tekeväni jotain väärää. Muistan, että tyydytyksellä hain hyvää oloa ja ehkä oli tekemisen puutettakin.
 
Aivan. Juuri sitä olenkin pyrkinyt välttämään etten tee siitä hävettävää asiaa. JOhtuen jo siitäkin, että oma seksuaalisuus yms ovat hiukan hukassa. Nauttiminen vaikeaa yms. Huomaan että omalla tytöllä tyydytys nivoutuu siihen kun pitäisi alkaa rauhoittumaan. Muuten tyttöni kun on vilkas.
 

Yhteistyössä