Lapsen masturbointi!

  • Viestiketjun aloittaja Narppelia
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä oon sanonut molemmille lapsille, että omia "pissivehkeitä" saa kyllä tutkia, mutta sitä saa tehdä vain yksin ollessa. Mitenkään negatiivinen ei tuollaisessa tilanteessa saa olla!
 
ap
Olen jutellut lapseni kanssa asiasta ja kertonut sen olevan aivan normaalia. Lapsi ei tee sitä julkisilla paikoilla. Lähinnnä olisin kiinnostunut kuinka muut äidit tälläiseen reagoi!
 
ihansama
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja unnuttelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsi ei masturboi:
vaan unnuttaa ja siinä on vissi ero!!!
ja missähän iässä se unnuttaminen kääntyy masturbaatioksi, kun kyse on kuitenkin samasta asiasta - hyvän olon hakemisesta?
Se muakin kiinnostaisi, koska mä olen tehnyt sitä samalla tavalla niin aikuisena kuin taaperonakin.
Niin, mutta jos sulla se onkin onanointia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihansama:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja unnuttelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsi ei masturboi:
vaan unnuttaa ja siinä on vissi ero!!!
ja missähän iässä se unnuttaminen kääntyy masturbaatioksi, kun kyse on kuitenkin samasta asiasta - hyvän olon hakemisesta?
Se muakin kiinnostaisi, koska mä olen tehnyt sitä samalla tavalla niin aikuisena kuin taaperonakin.
Niin, mutta jos sulla se onkin onanointia :D
Ahaa... Hmm...
 
vieras
En tiiä muuta mutta mun 9v lapsi ei unnuta ja ei myöskään serkkutyttö kun aika paljon vietän aikaa hänen kanssaan. Myös yötä monesti joko meillä tai heillä. En kovin tykkäisi jos silleen tekis, mutta onneksi ei ole löytänyt itseään vielä siten. Itekään en pienempänä koskenut sinne, et eka kerta 17-vuotiaana seksiä poikakaverin kanssa. Ei vaan tullut mieleen, enkä oikeestaan edes tiennyt miltä tuntuu, et jos oisin tiennyt et hyvältä niin ehkä sitten.
 
Näin
Lapsen seksuaalisuus voi häiriintyä, jos vanhemmat kieltävät koskemasta omia värkkejään tai suhtautuvat asiaan negatiivisesti ja kauhistellen.

Paljon helpompaa varsinkin tytöillä siinä iässä, kun seksiä aletaan harrastaa, että tuntee valmiiksi oman kehonsa ja mikä tuntuu hyvältä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:
Lapsen seksuaalisuus voi häiriintyä, jos vanhemmat kieltävät koskemasta omia värkkejään tai suhtautuvat asiaan negatiivisesti ja kauhistellen.

Paljon helpompaa varsinkin tytöillä siinä iässä, kun seksiä aletaan harrastaa, että tuntee valmiiksi oman kehonsa ja mikä tuntuu hyvältä.
Näin on. Esim. naisilla tavalliset orgasmivaikeudet ja kielteinen kuva omasta kehosta saattavat johtua lapsuudessa saadusta arvostelusta ja negatiivisista kommenteista.
 

Yhteistyössä