Lapsensa surmannut

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei liikene minulta myötåätuntoa tuolle äijälle. KUKAAN ei pakottanut tappamaan lapsiaan, itse valintansa teki ja sen kanssa saa elää.
Ihan uskomatonta, että pokkana valittelee kun ex-vaimo ei tahdo tavata...
 
Itse ihmettelen lähinnä sitä, miten elinkautinen voi olla alke 15 vuotta. Miksi edes puhutaan elinkautisesta, kun käytännössä ei ikinä sitä ole.

Ja joo, kuvottavaa, eikä tuollaista voi ymmärtää. Ymmärrän sen, että kostoajatuksia tulee, mutta että ne kohdistuvat omiin lapsiin, on käsittämätöntä.
Ja ihme kyllä, että kukaan noista ammattilaisistakaan ei ole puheisiin reagoinut. Todella ammattitaidotonta ja hölmöä.
 
vierailija
Itse ihmettelen lähinnä sitä, miten elinkautinen voi olla alke 15 vuotta. Miksi edes puhutaan elinkautisesta, kun käytännössä ei ikinä sitä ole.

Ja joo, kuvottavaa, eikä tuollaista voi ymmärtää. Ymmärrän sen, että kostoajatuksia tulee, mutta että ne kohdistuvat omiin lapsiin, on käsittämätöntä.
Ja ihme kyllä, että kukaan noista ammattilaisistakaan ei ole puheisiin reagoinut. Todella ammattitaidotonta ja hölmöä.
Joo on naurettava tuomio :mad: Ja ajatella, että on pohtinut tekoa ja sitten taas tullut toisiin ajatuksiin, ja sitten syyttää muita siitä, ettei häntä otettu tosissaan. Ei myötätuntoa heru ei ja käsittämätöntä, että joku nainenkin haluaa olla hänen kanssaan teosta huolimatta. En voi käsittää.
 

Yhteistyössä