Lapsesi/Lapsiesi nimet?


Oikaisen jokun käsitystä väestörekisteristerin nimihausta,että näkyy kaikki nimet..Mutta juuri kävin tarkastamassa erään lapsen 3 nimen Jerentytär niin eipä löytynyt 2005v nimeksi annetuista .. Elikkä siinä näkyy vain ja ainoastaan etunimi/väliviivalla olevat,mutta ei muita nimiä. ;) (Ainakin minun kummitodistuksessa lukee Ronja Alexsandra Jerentytär)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 19:14 minä vain kirjoitti:
Oikaisen jokun käsitystä väestörekisteristerin nimihausta,että näkyy kaikki nimet..Mutta juuri kävin tarkastamassa erään lapsen 3 nimen Jerentytär niin eipä löytynyt 2005v nimeksi annetuista .. Elikkä siinä näkyy vain ja ainoastaan etunimi/väliviivalla olevat,mutta ei muita nimiä. ;) (Ainakin minun kummitodistuksessa lukee Ronja Alexsandra Jerentytär)
Oikaisu oikaisun perään ;)
"Etunimien lukumäärissä ovat mukana kaikki väestötietojärjestelmään merkityt, myös kuolleiden henkilöiden, nimet. Tilastoissa ovat mukana ensimmäisten etunimien lisäksi muut annetut etunimet." Suorakopio väestörekiterikeskukselta.. :)
 
Nimipoliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 19:14 minä vain kirjoitti:
Oikaisen jokun käsitystä väestörekisteristerin nimihausta,että näkyy kaikki nimet..Mutta juuri kävin tarkastamassa erään lapsen 3 nimen Jerentytär niin eipä löytynyt 2005v nimeksi annetuista .. Elikkä siinä näkyy vain ja ainoastaan etunimi/väliviivalla olevat,mutta ei muita nimiä. ;) (Ainakin minun kummitodistuksessa lukee Ronja Alexsandra Jerentytär)

Jos kasteesta on vasta vähän aikaa, ei nimi ole välttämättä vielä Väestörekisteriin ehtinyt. Eivät niitä varmaankaan ehdi salamannopeudella päivittämään, paperit voivat olla jonossa tms. Katsopa parin kuukauden päästä uudelleen, luulisi jo löytyvän.
 
hölmö
Miten saan mesen toimimaan?? osoite oon ja mese ladattu koneelle... mutta aina kun pitäs sisäänkirjautua ja kirjoittaa salanan... aukee ikkuna jossa lukee jotain että sisäänkirjaantuminen ei onnistu juuri nyt yritä myöhemmin uudelleen.
Ja tätä on tapahtunu jo kauan...kiitos :xmas:
 
Nimipoliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 10:40 Vieras kirjoitti:
Siis pitäiskö siellä löyttyy KOKO nimi? jos nimi olisi Anna Martta, sen pitäisi näkyä, niinkö? EI nyt vaan näy. Ei ainakaan minun nimi.

Tarkoitatko Väestörekisterikeskuksen sivuja?
Ei näy koko nimi, eli esimerkiksi tuo mainitsemasi Anna Martta. Jos nimi olisi väliviivalla kirjoitettu, eli Anna-Martta, se näkyisi. Väestörekisterikeskuksen nimipalvelu kertoo siis jokaisen nimen kantajan lukumäärän, oli se nimi jollakin ihmisellä sitten ensimmäisenä, toisena tai kolmantena nimenä, mutta ei erittele väliviivattomia nimikokonaisuuksia, kuten Anna Martta.

 
Nimipoliisi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 17:33 Vieras kirjoitti:
Mikä sen väestörekisterin nimihaku-palvelun osote on, kun laitan www.vaestorekisteri.fi/com/net, niin ei sitä löydy.

Löytyy osoitteesta www.vaestorekisterikeskus.fi . Sieltä klikkaat "Nimipalvelu" ja sitten "Etunimet".
 

Yhteistyössä