Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Kopioin toiselta palstalta mun kysymyksen tännekin jos löytyis vastauksia :)


Mietityttää et nostaakohan terolutit miten lämpöä, olisko jollain teistä kokemusta tai muuten tietoo asiasta. Mul normisti lämpö 36 ja oviksesta muutaman päivän 36.3-36.5 ja laskee taas menkkoihintakas normiin. Eilen dpo3 nousi 36.8 ja tänään lämpö tasan samaa ku eilen, johtuiskohan teroista?
Valaiskaahan viisaammat
 
Tervehdys ja onnea plussanneille! :)

Laparoskopian jälkeiset tuloksettomat 6kk luomuyritykset takana. Meillä piti alkaa hoidot marraskuussa, mutta muuton vuoksi jonotus alkoi alusta.

Tällä viikolla oli lääkärikäynti uudessa sairaalassa. Sain kouraani ivf-lääkkeet ja hoitosuunnitelman. Ennen ivf-hoitojen aloitusta kokeillaan ensimmäistä kertaa tukilääkkeitä, kun kerroin loppukierron tiputteluvuodosta. Sain siis Lugesteron-reseptin,jee (y)Edes pieni toivo onnistumisesta jonotusajaksi. Muutenkin ihan huippu lääkäri, jäi hyvä mieli käynnistä. Lääkäri myös ultrasi ja huomasin että tulen ovuloimaan tässä kierrossa molemmilla puolilla! Tuplamahis siis :)
 
Varmaan miljoona kertaan kysytty täällä, mutta koska Lugejen aloitus oviksen jälkeen? Koska olette ottaneet/laittaneet ekat? Mä en haluis nyt myöhästyä ajoituksessa... Meinaa joskus tiputtelu on alkanut jo dpo5.

Eilen tuli plussa ovistestiin ja tänään nega.
 
Moikka! Tuli hyvän aikaa sitten kirjoitettua tässä ketjussa, olen tuolla listalla vielä näköjään vaikka kontribuutio on ollut olematonta.
Jospa päivittelisin tilannetta sen verran, että 2.IVF:n ensimmäinen PAS (yhteensä seitsemäs PAS kaiken kaikkiaan) toi tähän mennessä pysyvimmän plussan, tänään pyörähti 12+0 :)

Hirmusti onnea kaikille tuleviin koitoksiin!
 
Heippa,

Meille tuli postissa vihdoin kutsu lapsettomuuspolille tutkimuksiin. Mies ohjeistettiin soittamaan aika simppatesteihin ja sitten huhtikuussa on lääkäriaika, jossa kuullaan tuloksista ja suunnitellaan tulevaa.

Luomusti ollaan tähän mennessä yritetty vuoden päivät, ja nyt on askel otettu uuteen suuntaan.
Ei olla lapsenteosta puhuttu kenellekään, joten eipä tämäkään ole aihe, josta tuntus että vois puhua tutuille. Kiitos, jos saan liittyä porukkaanne.

Toukokuinen, ya 4/2015, esikoinen toiveissa, e-pillerit lopetettu 5/2014 vulvodynian oireiden takia. Hormonit ok, kierto ok, pahat kuukautiskivut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Spukka, vuosi sitten gyne ultrasi, mutta hänen mielestään kaikki oli ok. Ei sen enempää ole tutkittu, voihan olla, että siihen palataan lapsettomuustutkimuksien yhteydessä. Itse voisin hyvin uskoa, että endoa löytyisi.

Miten Spukka sun eka inssi meni?
 
Heippa kaikki! Olipa ihana lukea täältä kuinka moni on raskautunut. Meille syntyi esikoinen n 9kk sitten ja toiveissa olisi että saisimme hänelle sisaruksen. Yritystä ensimmäisen kohdalla 2v, tärppi tapahtui 2. IUI. Synnytyksen jälkeen ehkäisyä ei ole ollut käytössä ja hoitoihin hakeudutaan tuskin tämän vuoden puolella vielä. Kuulisin mielelläni miten kauan aiemmin hoidoissa olleet ovat hakeutuneet uudelleen hoitoihin? Meillä taustalla pco ja alentunut siittiötaso.
 
Hei kaikki. Onko kellään Täälä palstalla koti-inssistä tietoo ja jos on voisitteko pliis jakaa sen minun kanssani tossa koti-inssi 2016 sivulla olisi kiva tietää teidänkin kokemus kun itselläni takana ensimmäinen koti inssi.
 

Yhteistyössä