Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

Et kai sä Sannuliinu vaan meinaa ohittaa mua? ;) Kuulostaa kyllä siltä, että sulla on tositoimet kohta käynnissä, vähänkö jännää!! :) Tsemppiä!

Täällä ei piru vie mitään, tänään poksuu 41+0 ja mä olen jo aivan kypsä! Selkä on aivan paskana, oon ihan kömpelö tän mahan kanssa ja mahaa&kylkiä särkee kun paikat venyy ja paukkuu vaan. Kävin näytilläkin, mutta ei hällä siellä mitään hätää, joten eikun vaan ootellaan!! Mua on ruvennut vähän synnytyskin jännäämään, kun tämä pieni rakas kasvattelee itseään näköjään ihan loppuun asti täällä masussa. Kuinkakohan isoksi hän kerkeää siellä kasvaa? Menkkajomottelua silloin tällöin, mutta hyvin vähän. On välissä päiviä ettei tunnu mitään. En malttais enää odottaa päivääkään, että saan kauan odotetun pikkunyytin syliini :heart:

Tammityttö mulla kanssa sama juttu helteiden kanssa, ei tahdo yhtään jaksaa niitä! Mulla turpoaa heti jalat aivan hulluna, kun vähänkään lämpötilat nousee ja sitten niitäkin särkee :/

Mörkötys mulle neuvolasta sanottiin, että limatulppaa voi tosiaan irrota viikkojakin ennen synnytystä, mutta toisilla se voi taas olla päivän ennen.. näistä kun ei ikinä tiedä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei täällä olla vielä lähdössä mihinkään:)Yöllä supisteli puol kolmesta neljään n.5minuutin välein ja oli jo kohtalaisen tukalaa,mutta sitten loppui kuin seinään ja tilalle tuli kamala nälkä. Oli pakko syödä yöllä:)

Tänään oli tossa yhden aikaan,joku ihme kestokipu selässä ja alavatsassa,joka kesti n.20minsaa. Olo oli silloin aivan järkky ja mitenkään päin ei ollut hyvä olla ja mulla oli sellanen olo niinku ois pitänyt ponnistaa. Mutta sekin meni ohitse ja nyt ei ole ollut mitään tuon jälkeen.

Etköhän sinä Nuppuska ole seuraava. Mua vaan näköjään kiusataan kivuilla. Milloin sulla käynnistys,jos ei itsrstään ala syntymään?

Voiko käviski mulla nuin kuin Tammityttö sulla on mennyt.

Sannuliinu ja tytteli rv 40+2
 
Viimeksi muokattu:
Nuppuska, no voihan nenä :) Mut eipä se auta ajatella, kuin että kaikki viikot syntyä on yhtä normaaleja vaikka 40+ alkaakin jo tuskastuttaa. Eiköhän se yks kaks sit tapahdu ku vähitn odottaa :)

Sannuliinu. Niin, mut muista et sä olet nyt jo toissynnyttäjä eli homma saattaa alkaa sitten vielä enemmän rytinällä :) Musta noi sun oireilut kuulostaa sille ettei tyyppi todellakaan majaile enää viikkoa sun sisälläs ;) Usko pois.

Täällä ei niin mitään. Paitsi toi Sannuliinun kuvaama yönälkä :) Hehe..kaippa se elimistö yrittää vihjata että pitäs tankata koitosta varten. Viimeksi vähän unohtui kun en tajunnu ollenkaan että synnytys on aluillaan. Olin syöny viimeks vain vähä jonkunlaista päivällistä ja vähän jotai napostelua ennen nukkumaan menoa ja seuraavan kerran saikin ruokaa vasta seuraavan vuorokauden iltapäivällä. Eiiiii hyvä.

Kantsii muuten pakata synnärille vaikka energiajuomaa (siis ei mitään batterya vaan urheilujuomaa). Aika monella tulee niin paha olo ettei voi syödä ja energiattomana homma on aika kamalaa.
 
Joo niinhän se on, että varsinainen yliaikaisuus alkaa vasta 42+0 -> mutta sitä on jo 38 asti ollut valmis, et lähtö voi tulla any second, niin aika tuntuu vaan matelevan. Mutta eihän tässä pitkään enää mene, se on varmaa :) Tänään oli vaan supertuskainen aamupäivä ja turhautti, toivottavasti huomenna iloisempi mieli :)

Yliaikaiskontrolli on ens ke, jos ei synny siihen mennessä. Ei tietoa et käynnistetäänkö jo silloin vai ei, varmaan riippuu millainen tilanne kohdunsuulla ym. Olishan se luonnollinen synnytys mieluisampi kuin käynnistys! Vielä on toivoa!

Mä oon joo pakannut pillimehuja ja suklaata sairaalakassiin ja sit nappaan lähtiessä hedelmiä :)

Öitä kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä todella iski lentsu :snotty: Kummallista mistä mä nämä taudit nappaan... Karsean vatsataudin kärsin jo aiemmin ja kertaalleen flunssan, ja nyt taas. Olo on ollut aika kurja kun niin lämmintä ja sitten vielä nuha siihen päälle.

Veristä vuotoa on tullut nyt miltei kokoajan, ei kovin runsasta mutta jotenkin varpaillaan olen silti kun ei tiedä mistä moinen johtuu. Onneksi pikkuinen liikkuu hyvin niin voi ajatella että hänellä ei siellä hätää ole mun taudista ja verenvuodoista huolimatta... Pikku potkut ovat tällä hetkellä parasta maailmassa:heart:

Nuutunut Mörkötys ja pikku kölliäinen 36+0 poks:)
 
Pikainen omanapainen päivitys. Meille syntyi tänään käynnistyksellä potra tyttö. Rv40+3 painoa komrat 4024g, pituutts 51 cm ja päänympärys 34,5cm. Pisti koon puolesta meökein isoveljelleen kampoihin:).Mitään poikkeavaa ei ainakaan tähän mennessä ole löytynyt,eikä viitteitä downista. Hyvin rauhallinen jakova sylmään tisssiä. Kerron myöhemmin synnytyskertomuksen,mutta sen verran,että yöllä tulin runsaan verenvuofon takia ambulanssilla synnärille ja kalvot uskallettiin puhkaista aamulla. Synnytys oli kova rytinä ja kivulias,kesto about 3tuntia.

Jos joku jaksaa/osaa voi päivittää mun tiedot listalle.

Sannuliinu ja ihana tytteli n. 4 tuntia vanha
 
Onnea Sannuliinu! :heart: Kuulostaa dramaattiselta, hienoa että kaikki päätyi onnellisesti.

Jaksamista ja pitkää pinnaa viimeisillä viikoilla kärvisteleville. Ei liene helppoa kesäkuumalla sinnitellä.

On: naputtelen tätä sohvalla, tyttö tissillä. Se on mahdoton syömään ja posket on jo melkoisen pulleat :) Ei kuitenkaan ylletä ihan tytyn pojun mittoihin vielä :) Vauva on ihanan kiltti ja imetys sujuu hyvin. Tänään yllätin beibin kyljellään leikkimatolla ja kovasti koitti pungeta mahalleen päin. Mihin mun pieni vastasyntynyt jo meni?!

Jeanna ja tyttö 2,5kk
 
Sannuliinu, onnea miljoonasti! Voi miten upeita kuulumsia vaikka aika dramaattinen alku tais olla synnytykselle? Mut mitäs mä sanoin, ei siellä enää viikkoa majailtu ;)

Apua. Mä alan kohta olla seuravana vuorossa!? vaiks sitä odottaakin niin meinaa myös iskeä jo oikeesti ramppikuume ja jännitys. Tyyppi on alkanu nyt lähipäivinä ryskätä ihan urakalla alakertaan. Painaa välillä niin että tuntuu, et kalvot poksahtaa yks kaks.
 
Kukkuluuruu, onpa täällä ollut hiljaista kun ketjumme oli piiloutunut toka sivulle jo...

Täällä edelleen köhän kourissa:snotty: Ei onneksi kauhean pahana mutta ihan tarpeeksi inhottavaa. Yskiminen saa vatsan piukeaksi ja kurkkukivun takia ruokahalut hävinnyt tyystin, väkisin olen tunkenut ruokaa suuhun.

Ultra käynti oli aika "turha", nuori tyttö oli ultraamassa ja ilmoitti heti että on todella vähän ultrannut. Paino arvioksi sai 2700g.

Huomenna paukkuu täyteen 37 viikkoa, wiihii:)

Miten Gabriela jakselee ?

Entä nuppuska, onko pieni ilmoitellut tulostaan vielä ?

M+M 36+6
 
Heippa kaikille, täällä ilouutisten kera :) Meidän poitsu syntyi kiireellisellä sektiolla viime keskiviikkona 31.7 (rv 41+4) 3888g 52cm ja hän on kerrassaan ihana :heart:

Me voimme molemmat hyvin ja kotiuduttiin lauantaina :) Tuun kertomaan myöhemmin lisää!
 
  • Tykkää
Reactions: Terhi-76
Sannuliinulle ja nuppuskalle hurjasti onnea pienistä ihmeistä! :flower:
:heart: :heart:

Mikäs Tammitytöllä on tilanne?

( . )
Meillä on sellainen että viime torstaina oltiin jo pari senttiä auki, kohdunsuu on pehmeä ja sitä oli jäljellä noin sentti. Lähtö voi siis koittaa minä hetkenä hyvänsä mutta jos ei, niin ensi viikolla käynnistetään. A-P-U-V-A! :O

Pienokaisten painoarviot oli siinä 2600g tietämillä, joten koon puolesta kaikki ihan mallillaan. A on hyvin laskeutunut, joten alatiesynnytys on yhä vaan lähempänä.

Nuppu ja SuperPähkinäT 35+5 :heart: :heart:
 
Nuppuskalle onnea!!

Ja Nupulle peukkuja! Hurjaa että kohta vauvat sylkyssä :)!

Tänne ei uutta. Olo on normaali. Niin normaali ku olla voi. Vauva vähän "hiljentynyt". Oon puuhaillu vaikka ja mitä, mihinkää ei koske eikä missään tunnu :) Vähän punkeamista ja painetta ajoittain mutta ei muuta. Ja nythän jo poksuu 40+0. Kääks
 

Yhteistyössä