Lapsi sanoi nukkumaan mennessään Heippa äiti heippa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis olihan se ensireaktiolta suloista. Sitten mietin että luuleeko hän että lähden vielä johonkin.
Mutta sieltä pinnasängystään 2v, tutti suussaan sanoi että heippa äiti, heippaa

Karmivaa.... en uskalla ees nukkua.
 
Karmivaa.... en uskalla ees nukkua.

Jos toinen pelkää siellä hormonihuuruissa kun lapsi sanoo heippa tai ylipäötään kirjoittaa että joku asia on karmivaa ja susta se on niin ihanaa niin en ymmärrä mikä päässäsi on vikana.
Ei siinä mitään vikaa ole. Älä turhaan pahoita mieltäsi.:LOL:

En oikein ymmärtänyt tuota karmivaa kohtaa...ihan normaaliahan tuo.

Tuli mieleen juuri nuo ajat kun lapset olivat vielä tuon ikäisiä, onhan se ihanaa!:love:Yöllä möngitään viereen Ja nukutaan ihan liki. Tuon ikäiset pallerot tuoksuu ihanalle. Toista on kun kasvavat, mulla on jo esiteinejä. Ei enää iltasatuja jne.:notworthy:
Ei mulla mikään vauvakuume varmaankaan ole!:confused:
 
vierailija
Ei siinä mitään vikaa ole. Älä turhaan pahoita mieltäsi.:LOL:

En oikein ymmärtänyt tuota karmivaa kohtaa...ihan normaaliahan tuo.

Tuli mieleen juuri nuo ajat kun lapset olivat vielä tuon ikäisiä, onhan se ihanaa!:love:Yöllä möngitään viereen Ja nukutaan ihan liki. Tuon ikäiset pallerot tuoksuu ihanalle. Toista on kun kasvavat, mulla on jo esiteinejä. Ei enää iltasatuja jne.:notworthy:
Ei mulla mikään vauvakuume varmaankaan ole!:confused:
No jos ap:stä asia on karmivaa niin älä sä naura tai vähättele asiaa.
 
vierailija
Ei siinä mitään vikaa ole. Älä turhaan pahoita mieltäsi.:LOL:

En oikein ymmärtänyt tuota karmivaa kohtaa...ihan normaaliahan tuo.

Tuli mieleen juuri nuo ajat kun lapset olivat vielä tuon ikäisiä, onhan se ihanaa!:love:Yöllä möngitään viereen Ja nukutaan ihan liki. Tuon ikäiset pallerot tuoksuu ihanalle. Toista on kun kasvavat, mulla on jo esiteinejä. Ei enää iltasatuja jne.:notworthy:
Ei mulla mikään vauvakuume varmaankaan ole!:confused:
Ennustan:Lissu saa vauvan vuoden päästä. Syntyy 11-12/2020
 
Karmivaa.... en uskalla ees nukkua.

Jos toinen pelkää siellä hormonihuuruissa kun lapsi sanoo heippa tai ylipäötään kirjoittaa että joku asia on karmivaa ja susta se on niin ihanaa niin en ymmärrä mikä päässäsi on vikana.
Silti Lispetti oli asiaton.
Enkäpäs ollu koska jos ap sai hormooneissaan meuhkata tyhjästä niin minulla saattaa olla vauvakuume ja söpöstelin sen takia.:barefoot:
 

Yhteistyössä