#&%£$!* lapsien äitejä??

  • Viestiketjun aloittaja ä-78
  • Ensimmäinen viesti
ä-78
:attn: Näitä varmaan vähän suomessa ja vielä vähemmän tällä palstalla, mutta voihan yrittää........ =)
Odottelee....... ;)
Eli siis "PERÄAUKOTTOMANA SYNTYNEITÄ-LAPSIEN ÄITEJÄ.... :hug

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 12:58 ä-78 kirjoitti:
:attn: Näitä varmaan vähän suomessa ja vielä vähemmän tällä palstalla, mutta voihan yrittää........ =)
Odottelee....... ;)
Eli siis "PERÄAUKOTTOMANA SYNTYNEITÄ-LAPSIEN ÄITEJÄ.... :hug

<div class="small">[ä-78 muokkasi tätä viestiä 14.10.2005 klo 15:00]</div>
:attn: :attn: Jos vielä olet palstalla niin täältä löytyy kokemusta, olis hieno homma vaihtaa kulumisia :wave:
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 14:08 Josuta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 12:58 ä-78 kirjoitti:
:attn: Näitä varmaan vähän suomessa ja vielä vähemmän tällä palstalla, mutta voihan yrittää........ =)
Odottelee....... ;)
Eli siis "PERÄAUKOTTOMANA SYNTYNEITÄ-LAPSIEN ÄITEJÄ.... :hug

<div class="small">[ä-78 muokkasi tätä viestiä 14.10.2005 klo 15:00]</div>
:attn: :attn: Jos vielä olet palstalla niin täältä löytyy kokemusta, olis hieno homma vaihtaa kulumisia :wave:

siis hei!
Olen kyllä täällä..... :wave:
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 16:03 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 14:08 Josuta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 12:58 ä-78 kirjoitti:
:attn: Näitä varmaan vähän suomessa ja vielä vähemmän tällä palstalla, mutta voihan yrittää........ =)
Odottelee....... ;)
Eli siis "PERÄAUKOTTOMANA SYNTYNEITÄ-LAPSIEN ÄITEJÄ.... :hug

<div class="small">[ä-78 muokkasi tätä viestiä 14.10.2005 klo 15:00]</div>
:attn: :attn: Jos vielä olet palstalla niin täältä löytyy kokemusta, olis hieno homma vaihtaa kulumisia :wave:

siis hei!
Olen kyllä täällä..... :wave:
olen siis vaihtanut sittemin nikiä, kun samalla nikillä oli usee muukin ja tuolla sextailu puolella oli aika hurjiakin juttuja tuolla nikillä niin katsoin paremmaksi vaihtaa........ :whistle:
 
Oon yrittäny sieltä täältä" huhuilla" saman kokeneita mutta eipä oo kohdalle muita osunu ja sutkin löysin vahingossa
=)

Meidän nuorimmaisella -05 on kyseinen vaiva/sairaus en oikein tiedä mikskä sitä sanoa.Oli se tieto aikamoinen shokki, en ollu koskaan kuullut kyseisestä asiasta enkä avanteesta mikä jouduttiin tekemään vuorokauden ikäisenä.

Ensimmäinen puoli vuotta meni "sumussa" leikkauksin ja sairaala käyntien siivittämänä.Nyt alkaa helpottamaan,TAYS:ssa käydään kontrollissa jokusen kerran vuodessa.

Tässä näin lyhykäisyydessään.

Mites teillä?

Jos sulla on sähköposti jonka viittit laittaa julkisesti niin olis mukava vaihtaa sitä kautta kuulumisia ja kokemuksia =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 18:19 Josuta kirjoitti:
Oon yrittäny sieltä täältä" huhuilla" saman kokeneita mutta eipä oo kohdalle muita osunu ja sutkin löysin vahingossa
=)

Meidän nuorimmaisella -05 on kyseinen vaiva/sairaus en oikein tiedä mikskä sitä sanoa.Oli se tieto aikamoinen shokki, en ollu koskaan kuullut kyseisestä asiasta enkä avanteesta mikä jouduttiin tekemään vuorokauden ikäisenä.

Ensimmäinen puoli vuotta meni "sumussa" leikkauksin ja sairaala käyntien siivittämänä.Nyt alkaa helpottamaan,TAYS:ssa käydään kontrollissa jokusen kerran vuodessa.

Tässä näin lyhykäisyydessään.

Mites teillä?

Jos sulla on sähköposti jonka viittit laittaa julkisesti niin olis mukava vaihtaa sitä kautta kuulumisia ja kokemuksia =)
Oon vähän ulkona näistä teknisistä jutuista mutta onko Y-viesti niinkuin yksityinen?Jos et halua antaa sähköpostia niin eikös kirjottelu onnistu ton Y-viestien kautta,enkä muuten saanu viestiä muokattua joten jatkan tän tällein. :headwall:
 
Katiaana
Ja minäkin aloin huhuilla heti kun bongasin kaksplussan, mutta eihän täällä ketää ollu. Paitsi yhden monen lapsen äidin joka ei ehdi kirjoitella...
Nytkin olin silmäni pudottaa päästä kun näin että joku oli nostanut yli 6kk vanhan viestin esille. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 19:12 Katiaana kirjoitti:
Ja minäkin aloin huhuilla heti kun bongasin kaksplussan, mutta eihän täällä ketää ollu. Paitsi yhden monen lapsen äidin joka ei ehdi kirjoitella...
Nytkin olin silmäni pudottaa päästä kun näin että joku oli nostanut yli 6kk vanhan viestin esille. :D
Otan suhun huomenna jotain kautta yhteyttä, nyt ei pysy ajatus koossa kun muksut pyörii ympärillä :)


Mutta huomiseen :wave:
 
Katiaana
hei, jos et ole kirjautunt, voidaan sopia aika milloin molemmat on koneella niin käytän tässä mun sähköpostiositetta ja nappat sen taltteen niin voin poistaa sen samantien... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 12:00 Katiaana kirjoitti:
hei, jos et ole kirjautunt, voidaan sopia aika milloin molemmat on koneella niin käytän tässä mun sähköpostiositetta ja nappat sen taltteen niin voin poistaa sen samantien... :/
Oon kirjautunut ja laitan sulle kohta YV:tä jos vaan poika nukkuis...
 
ä77
Moi! Myös täältä löytyy äiti, jonka pojalla on sama sairaus. Vaihdan kernaasti myös kokemuksia. Spostia voi lähettää osoitteeseen t.tuure(a)phpoint.fi. Välissä oleva merkki on tietty sama merkki, joka spostiosoitteissa on. Koitan vain välttää roskapostia.
 
MaLi
Halloo täälläkin anusatresia-pojan äiti! Poikani syntyi kuukausi sitten ja viime viikolla hänelle rakennettiin peräaukko. Nyt jännitämme, miten tästä lähtee eteenpäin..

Maria
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 19:47 MaLi kirjoitti:
Halloo täälläkin anusatresia-pojan äiti! Poikani syntyi kuukausi sitten ja viime viikolla hänelle rakennettiin peräaukko. Nyt jännitämme, miten tästä lähtee eteenpäin..

Maria

Mikäs ryntäsy se tuli... :D
Kun olen puoli vuotta huhuillut... laitappa yv:tä jos tahdot porista, mulla jo poika 5v!
 
ä77
Tai laita ihmeessä sähköpostia ja liity keskustelurinkiin, joka meille hiljalleen näkyy muodostuvan. Osoite löytyy ed. sivulta. Meidän vesselin peppu rakennettiin alkuvuodesta ja nyt sitä on laajenneltu hiljalleen. Avanne on edelleen. Ihan hyvin pikkukaverin elämä liikkeelle lähtee...usko pois :).
 
En viitti laitta henk.koht. sähköpostiosotetta ruutuun mutta jos haluat kirjoitella niin laita yv:tä, jatketaan sitä kautta yhteydenpitoa =)

Alku tuntuu varmaan vaikeelta ja pelottaa mutta muista olla aktiivinen ja kysellä hoitohenkilökunnalta "missä mennään" ja pidä pienen lapsesi puolia :hug:
 

Yhteistyössä