Lapsuuden jätski

Muistaako kukaan sellaisen tikkujätskin nimeä, missä oli kirsikanpaloja vaniljassa ja päällä suklaakuorrutus? Oli aivan mahdottoman hyvää! Valmistus on varmaan lopetettu jo aikoja sitten kun en ole missään nähnyt. Mutta nimi olisi kiva saada tietoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:24 Vieras kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaisen tikkujätskin nimeä, missä oli kirsikanpaloja vaniljassa ja päällä suklaakuorrutus? Oli aivan mahdottoman hyvää! Valmistus on varmaan lopetettu jo aikoja sitten kun en ole missään nähnyt. Mutta nimi olisi kiva saada tietoon.

Oliko se Midi ?
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:25 Vakkari harmaana kirjoitti:
En kyllä muista, mutta muistaako joku sellaisen jätskin joka oli niinkuin auto.
Ihan kun siinä ois ollut muovinen autokuorikin.
Muistan!!!! Mulla oli kasa niitä muovi autoja, vaikka itse jäätelö ei edes ollut järin hyvää!!!!!!

Muistaako kukaan jäätelöä missä oli "naama" ja nenänä oli purkka! oli muka äly hyvää... :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:26 Chayenne kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:24 Vieras kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaisen tikkujätskin nimeä, missä oli kirsikanpaloja vaniljassa ja päällä suklaakuorrutus? Oli aivan mahdottoman hyvää! Valmistus on varmaan lopetettu jo aikoja sitten kun en ole missään nähnyt. Mutta nimi olisi kiva saada tietoon.

Oliko se Midi ?
minä muistan, ja sit oli tiku ja taku jäätelö muuten samanlainen mut siinä oli puolix suklaakuorrutus. sit oli semmonen sormijäätelö jossa pikkurilli ja peukalo oli muistaakseen pystyssä ja loput oli alhaalla,muistaako kukaan! oli muuten hyvää :p
 
Vakkari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:31 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:25 Vakkari harmaana kirjoitti:
En kyllä muista, mutta muistaako joku sellaisen jätskin joka oli niinkuin auto.
Ihan kun siinä ois ollut muovinen autokuorikin.
Muistan!!!! Mulla oli kasa niitä muovi autoja, vaikka itse jäätelö ei edes ollut järin hyvää!!!!!!

Muistaako kukaan jäätelöä missä oli "naama" ja nenänä oli purkka! oli muka äly hyvää... :x

Ai! Jee! Kivaa!! Mä kyl muistin et se jäde oli hyvää, mut kai se aika kultaa muistot. Ja muistan kyllä sen purkkapellen, sekin oli hyvää.
Me ollaan sit varmaan aika samaa ikäluokkaa :D
90-luvulla oli Mustafa ja Donna, nekin hyviä.
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:33 Vakkari harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:31 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:25 Vakkari harmaana kirjoitti:
En kyllä muista, mutta muistaako joku sellaisen jätskin joka oli niinkuin auto.
Ihan kun siinä ois ollut muovinen autokuorikin.
Muistan!!!! Mulla oli kasa niitä muovi autoja, vaikka itse jäätelö ei edes ollut järin hyvää!!!!!!

Muistaako kukaan jäätelöä missä oli "naama" ja nenänä oli purkka! oli muka äly hyvää... :x

Ai! Jee! Kivaa!! Mä kyl muistin et se jäde oli hyvää, mut kai se aika kultaa muistot. Ja muistan kyllä sen purkkapellen, sekin oli hyvää.
Me ollaan sit varmaan aika samaa ikäluokkaa :D
90-luvulla oli Mustafa ja Donna, nekin hyviä.

voi eiiiiiiii... mun alko tehä mieli mustafaa...... :p :p :p :p En ole muistanu tätä herkkua aikoihin!!!!!!!!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:24 Vieras kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaisen tikkujätskin nimeä, missä oli kirsikanpaloja vaniljassa ja päällä suklaakuorrutus? Oli aivan mahdottoman hyvää! Valmistus on varmaan lopetettu jo aikoja sitten kun en ole missään nähnyt. Mutta nimi olisi kiva saada tietoon.
Jätski oli Midi, mut mä muistasin, et se ois ollu suklaajäätelöä ja siinä seassa kirsikanpaloja. Sanokaa jos olen väärässä!
 
Vakkari harmaana
Kaikenlaisiin kysymyksiin Helsinginkirjastossakin osataan antaa vastaus :D

iGS Web Suomi (05.08.2005) Porukalla on pohdittu, jotta mikä oli sen jäätelön nimi, jota Kotisaari valmisti 70(-80?)luvu(i)lla, jossa oli suklaajäätelön seassa kirsikan paloja? Saako vastaavaa enää kenenkään tekemänä Suomesta?
Heti tuli mieleen Kotisaaren Midi-jäätelö, olisikohan se ollut se.

Valion uutuuksissa on nyt suklaa-kirsikka Pingviinituutti, kannattaa kokeilla sitä.
http://www.pingviini.fi/index.php?page=kertaa..._page=tuutit
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:25 Vakkari harmaana kirjoitti:
En kyllä muista, mutta muistaako joku sellaisen jätskin joka oli niinkuin auto.
Ihan kun siinä ois ollut muovinen autokuorikin.
Muistan, meil on noita kuoria vielä tallessakin :D

Entäs tällainen, nimee en muista. Tikku oli karkkitikku, jäätelö pyöreä ja siin oli pieni purkkapallo. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:39 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:24 Vieras kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaisen tikkujätskin nimeä, missä oli kirsikanpaloja vaniljassa ja päällä suklaakuorrutus? Oli aivan mahdottoman hyvää! Valmistus on varmaan lopetettu jo aikoja sitten kun en ole missään nähnyt. Mutta nimi olisi kiva saada tietoon.
Jätski oli Midi, mut mä muistasin, et se ois ollu suklaajäätelöä ja siinä seassa kirsikanpaloja. Sanokaa jos olen väärässä!
Saattoi muuten ollakin suklaata eikä vaniljaa, nyt kun tarkemmin muistelen. Ne kirsikanpalaset jäi vaan parhaiten mieleen =)
 
Vakkari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:40 Vakkari harmaana kirjoitti:
Kaikenlaisiin kysymyksiin Helsinginkirjastossakin osataan antaa vastaus :D

iGS Web Suomi (05.08.2005) Porukalla on pohdittu, jotta mikä oli sen jäätelön nimi, jota Kotisaari valmisti 70(-80?)luvu(i)lla, jossa oli suklaajäätelön seassa kirsikan paloja? Saako vastaavaa enää kenenkään tekemänä Suomesta?


Heti tuli mieleen Kotisaaren Midi-jäätelö, olisikohan se ollut se.

Valion uutuuksissa on nyt suklaa-kirsikka Pingviinituutti, kannattaa kokeilla sitä.
http://www.pingviini.fi/index.php?page=kertaa..._page=tuutit
http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=Suklaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:40 Vilinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:25 Vakkari harmaana kirjoitti:
En kyllä muista, mutta muistaako joku sellaisen jätskin joka oli niinkuin auto.
Ihan kun siinä ois ollut muovinen autokuorikin.
Muistan, meil on noita kuoria vielä tallessakin :D

Entäs tällainen, nimee en muista. Tikku oli karkkitikku, jäätelö pyöreä ja siin oli pieni purkkapallo. :p
muistan saman jäätelön mut nimeä en kyllä muista! roger rabbit jäätelö oli hyvää,siinä oli se kieli keskellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:40 Vilinäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:25 Vakkari harmaana kirjoitti:
En kyllä muista, mutta muistaako joku sellaisen jätskin joka oli niinkuin auto.
Ihan kun siinä ois ollut muovinen autokuorikin.
Muistan, meil on noita kuoria vielä tallessakin :D

Entäs tällainen, nimee en muista. Tikku oli karkkitikku, jäätelö pyöreä ja siin oli pieni purkkapallo. :p
muistan saman jäätelön mut nimeä en kyllä muista! roger rabbit jäätelö oli hyvää,siinä oli se kieli keskellä.
Nuo oli hyviä. Lipitettiin ensin se mehujää pois ja sit syötiin se hyytelökieli :D

Muistattekos Urheilutikkua? Sit oli Superpuikkoja, appelsiini, toffee... :p
 

Yhteistyössä