Lapsuus kummisedän armoilla

  • Viestiketjun aloittaja AripekkaR
  • Ensimmäinen viesti
AripekkaR
Minulla on myös erikoinen tilanne: Jouduin elämään lapsuuteni kumminpelossa. Vanhemmat antoivat minut yöhoitoon viikonloppuisin kummilleni. Kummi laittoi minulle vaipat vaikka olen kouluikäinen ja jonkinlainen punastelu ja virnistys kasvoillaan kummi vaihtoi vaipat aina kun niihin jotain tuli. En ymmärtänyt mistä siinä on kyse, ainut asia mitä ihmettelin oli se, kun kummi kielsi minulta vessan käytön, vaipoissa oli oltava. Kummi oli muutenkin omituinen, alasti kotonaan kuljeskeleva ja juopotteleva, rajua rokkia kuunteleva yksinäinen, syrjäytynyt mies ja minä olin nuori poika. Miehen oma lapsi oli otettu huostaan ja asui jossain laitoksessa ja kummin vaimo oli lähtenyt lätkimään. Myöhemmin lapsuuden kokemukseni kummista oirehti sillä, että parisuhteita en kyennyt solmimaan, ajatuskin seksistä muistutti minua kummista enkä halunnut kokea enää samaa.


Olin arka ja hiljainen, alistamalla kasvatettu poika vailla kykyä sanoa vastaan. Kummi oli ainoa ihminen jolta sai edes jonkinlaista huomiota. Kotona olin vain tiellä, vanhemmat halusivat päästä minusta eroon. Kummi sitten antoi "huomiota" vaihtamalla vaippoja ja silittelemällä alapäätä. Se oli ainoa huomio mitä sain, kummi kielsi kertomasta siitä vanhemmille tai kenellekään ikinä. Pelkäsin menettäväni ainoan huomiota antavan aikuisen, jos kerron tuosta. Tätä jatkui ikävuoden 6-12. Kun menin yläasteelle, kummi yllättäin lopetti tämän touhun eikä halunnut minua enää yökylään.
 
AripekkaR
Nämä tuntomerkit antavat aihetta epäillä kummin olevan seksuaalinen hyväksikäyttäjä:

1. Kummi on työtön tai syrjäytynyt

2. Kummi kuuntelee rokkia tai heviä

3. Kummi on alkoholisti

4. Kummilla on pitkät hiukset vaikka on mies.


Tuollaista älkää pyytäkö kummiksi älkääkä tuollaisen hoitoon antako lastanne, älkää minkäänlaista.
 

Yhteistyössä