lasten huoneen tapetti

  • Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti
auttakee
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
 
näin
tulee minusta liian raskas jos 3 seinää tapetoitu.
Laita 1-2 seinään se tapetti - kuviollinen ja ne kaksi seinää maalaat

Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
No me remontoimme juuri vauvan huoneen ja koululaisen huoneen.
1 seinä kuviollista tapettia ja 3 maalia. Jos laitat 3 kuviollista ja vain yhden neutraalin, voi lopputuloksena olla melkoinen sekametelisoppa.
Tässä meidän koululaisen huone :D.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5152964.jpg
 
koukero
ehkä sinun ei kannata neuvoa - meinasin pyörtyä..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
No me remontoimme juuri vauvan huoneen ja koululaisen huoneen.
1 seinä kuviollista tapettia ja 3 maalia. Jos laitat 3 kuviollista ja vain yhden neutraalin, voi lopputuloksena olla melkoinen sekametelisoppa.
Tässä meidän koululaisen huone :D.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5152964.jpg
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
Toisinpäin. 1 seinä kuviotapettia ja 3 yksväriseks
 
vieras
eikö nykyisin saa laittaa kaikiin seiniin samaa tapettia? Niinkuin ennen? Ei meillä ole yhdessäkään huoneessa montaa lajia seinää, vaan se on yks huone ja yksi tapetti. Eikä oo levotonta, koska en ole valinnut mitään räikeää norsunkokoista kuviota...
 
neutraalit seinät
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikö nykyisin saa laittaa kaikiin seiniin samaa tapettia? Niinkuin ennen? Ei meillä ole yhdessäkään huoneessa montaa lajia seinää, vaan se on yks huone ja yksi tapetti. Eikä oo levotonta, koska en ole valinnut mitään räikeää norsunkokoista kuviota...
Toki voi laittaa. Meilläkin oli edellisessä asunnossa. Mut siihen jos laittaa vielä kuviolliset verhot ja maton niin on kyllä melkoinen sekametelisoppa.

Mielummin hillityt seinät niin on valinnanvaraa matoissa ja verhoissa joita voi vaihdella mielen mukaan.
 
x
Laita mieluummin aika neutraalit ja vaaleat seinät. Tekstiileillä pystyy tekemään halutun tunnelman, ja niitä on lasten kasvaessa helpompi muutella ikään sopiviksi kuin tapetoida tai maalata joka 3 vuoden välein. Jos välttämättä haluat tapettia seinään, niin laita vain 1 seinä, tai sitten kaikki 4 seinää tapetille. Maalatut seinät on tapetoituja helpompi huoltomaalata myöhemmin, jos sattuu tulemaan esim. piirustusta tms. sotkua seinille.
 
Mäkin laittaisin ( ja laitoinkin :D ) yhdelle seinälle kuviollista ja muille yksiväristä..

Tässä kuva meidän esikoisen huoneen nurkasta.. ( pahoittelen päiväpeiton puuttumista.. jos joku tietää, mistä saa limenvihreän päiväpeiton niin voi vapaasti vinkata.. :saint: )
http://www.aijaa.com/v.php?i=5312396.jpg
 
juup
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mäkin laittaisin ( ja laitoinkin :D ) yhdelle seinälle kuviollista ja muille yksiväristä..

Tässä kuva meidän esikoisen huoneen nurkasta.. ( pahoittelen päiväpeiton puuttumista.. jos joku tietää, mistä saa limenvihreän päiväpeiton niin voi vapaasti vinkata.. :saint: )
http://www.aijaa.com/v.php?i=5312396.jpg
Ellokselta! Stina-päiväpeite, on vielä alennuksessakin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja juup:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mäkin laittaisin ( ja laitoinkin :D ) yhdelle seinälle kuviollista ja muille yksiväristä..

Tässä kuva meidän esikoisen huoneen nurkasta.. ( pahoittelen päiväpeiton puuttumista.. jos joku tietää, mistä saa limenvihreän päiväpeiton niin voi vapaasti vinkata.. :saint: )
http://www.aijaa.com/v.php?i=5312396.jpg
Ellokselta! Stina-päiväpeite, on vielä alennuksessakin!
Kiitos!!! :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä