lasten huoneen tapetti

  • Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti
auttakee
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
 
näin
tulee minusta liian raskas jos 3 seinää tapetoitu.
Laita 1-2 seinään se tapetti - kuviollinen ja ne kaksi seinää maalaat

Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
No me remontoimme juuri vauvan huoneen ja koululaisen huoneen.
1 seinä kuviollista tapettia ja 3 maalia. Jos laitat 3 kuviollista ja vain yhden neutraalin, voi lopputuloksena olla melkoinen sekametelisoppa.
Tässä meidän koululaisen huone :D.
http://www.aijaa.com/v.php?i=5152964.jpg
 
koukero
ehkä sinun ei kannata neuvoa - meinasin pyörtyä..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee:
tehdään taloa ja lasten huoneiden tapetointi on vaikea päättää. onko ideoita tytön ja pojan huoneen tapetointiin. poika on pian 7 ja tyttö taaperoikäinen. onko ruma jos laittaa 3 seinää kuviollista tapettia ja yhden yks väriseksi? mä olen tosi aloittelija sisustuksessa,siksi haluaisin vinkkejä!
No me remontoimme juuri vauvan huoneen ja koululaisen huoneen.