Lasten suuri lelukirja -joulukalenteri

  • Viestiketjun aloittaja Minnäe vua
  • Ensimmäinen viesti
Jessica
nmmmmmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
Jenny 8.v
kuka on pelannu uno 3? mä oon pelannu sit se on sika lälly! jos löydätte sellatteen ison auton mis on joissain kohtaa puhdasta ja joissan kohdin likaista nii tiedätte et siihe on kirjotettu joitain sanoja nii ne on tehnyt Ronia-Lotta liutun tie 3. Ja mä asun Liutun Tie 2c21. Moikka!
 
Jenny
mä sa noin et en oo ollut ihmeen aapelissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
"niina"
mikä on oikee homman nimi mä en ymmärrä mitään teiän puheista mä oon niina mua sanotaan hgjfkkdbhhvtnrdftedrygtdgyifvytgrygnregniyrefhynhtrngbithrygtiydyidrkdiddirwoilnäjöä'äjmääöjäjnhöjlhbkjgvfhcgftffewsrzttdfggcgdgfbvybfvyf
 

Yhteistyössä