Lastenhoitaja tarjolla, Tampere

Heippa!

Olen 18 -vuotta muutaman kuukauden kuluttua täyttävä runsaasti lastenhoitokokemusta omaava nuori nainen. Olen hoitanut lapsia heidän kotonaan jo lähes viiden vuoden ajan satunnaisesti opiskelujeni ohella, ja hoitoperheitä onkin ehtinyt olla noin kymmenen. Nyt olen muuttanut uudelle paikkakunnalle, ja uudet hoitoperheet olisivat tervetulleita, sillä nautin hommasta ja lasten kanssa olosta niin kovasti. :)
Opiskelen lastenhoitajaksi ammattikoulussa Tampereella.

Luonteeltani olen erittäin luotetava, rehellinen ja maalaisjärkeä sekä huumorintajua omaava ihminen - ja olen havainnut nämä myös hyviksi ominaisuuksiksi lasten kanssa toimiessa. Luotan omaan harkintakykyyni ja olen myös omatoiminen, eli pienet kodnhoitotyöt hoituvat kyllä sujuvasti lastenhoidon lomassa.

Olen käynyt MLL:n lastenhoitokurssin syksyllä 2010 ja toimin MLL:n hoitajana satunnaisesti. Olen myös suorittanut EA1 -kurssin.
Kuten sanottu, kokemusta on useista perheistä ja hyvinkin erilaisista lapsista - ja monet vaikeudetkin on tullut matkan varrella selvitettyä. Nuorin hoitamani lapsi oli aloittaessani 4kk ikäinen, ja vanhin on ollut yli parikymppinen henkilö, jolla on Downin syndrooma. Kaikki vaipanvaihdoista ja uhmaikäisen raivareista kooltaan aikuisen henkilön käsittelyyn on siis tuttua.
Enimmillään olen vahtinut neljää saman perheen lasta samaan aikaan. Olen ollut myös useasti ollut öitä lastenvahtina, joten ilta- & - yöhommatkin ovat tervetulleita. :)

Palkkaus on keskusteltavissa, mutta minulle tärkeintä työssä on oikeastikin lasten kanssa oleminen, enkä tee tätä millään muotoa rahankuvat silmissä kiiluen.

Jos siis hoitajalle on vaika vain satunnaisestikin tarvetta, olettehan pikimmiten yhteydessä minuun!
Annan tietenkin lisää yhteystietojani seuraavissa yhteydenotoissa. Myös suosittelijoita löytyy.

Yhteydenottoa odotellen & ystävällisin terveisin ,
Laura

onneli1@wippies.fi
 

Yhteistyössä