Lastenkoti vai psykiatrinen osasto

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Adhd tytön äiti
hei.

Kannattaa miettiä tarkoin onko kumpikaan tarkoituksenmukainen paikka koska tytöllä saattaa vain olla paha murrosikä. Ehkä kannattaa nyt panostaa jonkun aikaa kouluun ja kotiläksyihin jne ja palkita tyttö sitten sen mukaan kun koulu lähtee sujumaan. Tekisin selväksi tytölle että huonosta käytöksestä seuraa rangaistus ja hyvästä palkinto. Kokeilkaa nyt muutama kk tätä ja miettikää vasta sitten tuota muuta vaihtoehtoa.
 
vierailija
hei.

Kannattaa miettiä tarkoin onko kumpikaan tarkoituksenmukainen paikka koska tytöllä saattaa vain olla paha murrosikä. Ehkä kannattaa nyt panostaa jonkun aikaa kouluun ja kotiläksyihin jne ja palkita tyttö sitten sen mukaan kun koulu lähtee sujumaan. Tekisin selväksi tytölle että huonosta käytöksestä seuraa rangaistus ja hyvästä palkinto. Kokeilkaa nyt muutama kk tätä ja miettikää vasta sitten tuota muuta vaihtoehtoa.

Mutta kun tää tilanne on kaikkien mielestä nyt pysäytettävä ja tutkittava koska mikään ei auta mitä ollaan kokeiltu.
 
vierailija
Ei mitään tollasia. Kait sä välität siitä??? Jos sä välität niin sä puolustat sitä ihan joka kerta. Sitte kotona sä puhut sen totuuden et sä tiedät mis mennään koko ajna ja mitä on tapahtunu ja se alkaa luottaa suhun. Sitte kun omaan äitiin voi luottaa nii se autaa sitä tosi paljon ja helpottaa sen elämää. Vaan sillon pystyt auttaa kun sä tiedät ja sitä varten sä oot olemassa.
 
vierailija
Mulat sä voit kysyä jos sä haluut tietää mitä se puuhaa?? Mulla on oma historia ja sit mulla on tyttöjä et mä tiedän tasan mistä ne yrittää ja on totta et on ne onnistunut mua huijaa mut on jääny kiini kans.
 
vierailija
Pari tärketä juttua vielä. Jos ä laitat sen hulluks nii sitä tullaan kiusaa hulluna. Jos sä pistät sen laitokseen nii sen elmä on lopullisesti pialttu.
Nin minustakin tuntuu, varsinkin kun luen tuota kirjaa:
http://www.sitruunakustannus.fi/tappava-psykiatria-ja-laumlaumlkinnaumln-harha.html

Suosittelen, ettei tarvitse samoja virheitä tehdä, mitä siinä lukee. Se on selkeästi kirjoitettu ja johdonmukaista asiaa ja hyvää suomenkieltä(y)
 
vierailija
Ehdottomasti kunnon tutkimusjaksolle sairaalaan. Kauanko olette käyneet perheneuvolassa? Mikä heidän suosituksensa on? Lastenkodissa tutustuu vain vielä pahempiin tapauksiin ja kierre vain syvenee. Sairaalassa selvitetään tilanne laaja-alaisilla tutkimuksilla ja muutenkin saadaan monenlaista tietoa jatkon suunnitteluun, joten ehdottomasti sinne
 
vierailija
Ei mitään tollasia. Kait sä välität siitä??? Jos sä välität niin sä puolustat sitä ihan joka kerta. Sitte kotona sä puhut sen totuuden et sä tiedät mis mennään koko ajna ja mitä on tapahtunu ja se alkaa luottaa suhun. Sitte kun omaan äitiin voi luottaa nii se autaa sitä tosi paljon ja helpottaa sen elämää. Vaan sillon pystyt auttaa kun sä tiedät ja sitä varten sä oot olemassa.

Mä en nyt saa sun pointtia tästä kiinni?
Tottakai mä välitän ja rakastan tytärtäni.
 
vierailija
Ehdottomasti kunnon tutkimusjaksolle sairaalaan. Kauanko olette käyneet perheneuvolassa? Mikä heidän suosituksensa on? Lastenkodissa tutustuu vain vielä pahempiin tapauksiin ja kierre vain syvenee. Sairaalassa selvitetään tilanne laaja-alaisilla tutkimuksilla ja muutenkin saadaan monenlaista tietoa jatkon suunnitteluun, joten ehdottomasti sinne
2 vuotta, sekä perheneuvola, sossu, koulu yms on sitä mieltä et jompi kumpi on ainut vaihtoehto eli sairaala tai lastenkoti. Meidän päätös.
 
vierailija
Kokemuksia saa edelleen kertoa mutta olemme päättäneet että tytölle pyydetään eka lähete tutkimusjaksolle sairaalaan ja tarvittaessa sitten lastenkotiin.
Mitään lääkitystähän me ei aloiteta ellei sitä oikeasti tyttö tarvitse.
Mutta haluamme selvittää mikä tyttöä vaivaa jotta saadaan puututtua asioihin oikealla tavalla.
 
vierailija
Ootko varma, ettei siihen jaksoon kuulu lääkitys?
Etkä viitsi lukea Peterin kirjaa ennen sitä?
Ei lapsi ole itsetuhoinen ja nuorten masennusta ei hoideta lääkkeillä ensisijaisesti vaikka sellainen löytyisi.
Mitä muuta lääkitystä ne voi määrätä????

Kirjan esittelyn luin ja sehän kertoo lääkityksen vaikutuksessa ja lääkefirmoista? Ei me olla aloittamassa lääkitystä vaan tutkimassa syitä? Ja 13 v lähtien nuori saa kieltäytyä lääkityksestä ja siihen ei voida pakottaa!
 

Yhteistyössä