Lastensuojelu tietää jo nimeltä Suomeen tulevat al-Holin perheet

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minä äänestin häntä. Ja hänellä on edelleen minun luottamukseni. Ja uskoisin, että hänellä on edelleen myös muiden häntä äänestäneiden luottamus. Koska kaikista on pidettävä huolta eivätkä lapset ole syyllisiä vanhempiensa tekoihin.
Totta. Eritoten suomalaisilla lapsilla ei ole mitään vastuuta näiden perheiden valinnoista ja silti he ovat niitä, jotka joutuvat kärsimään tulevaisuudessa.
 
Jihadistien siirto Suomeen on tältä viikolta peruttu, koska ei haluttu Jussin olevan oikeassa.

https://yle.fi/uutiset/3-11111093
Siirto on siirretty ensi viikon torstaille.

Olen niin järkyttynyt tästä touhusta, etten tiedä mitä sanoa. Miten Haavistolla on pokkaa valehdella koko kansalle ja eduskunnalle. Miten jotakin tällaista voidaan suhmuroida kansan seläntakana.
Ovatko tietyt edustajat unohtaneet edustavansa suomalaisia?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Siirto on siirretty ensi viikon torstaille.

Olen niin järkyttynyt tästä touhusta, etten tiedä mitä sanoa. Miten Haavistolla on pokkaa valehdella koko kansalle ja eduskunnalle. Miten jotakin tällaista voidaan suhmuroida kansan seläntakana.
Ovatko tietyt edustajat unohtaneet edustavansa suomalaisia?
vihreillä idealisteilla tarkoitus pyhittää keinot eli ihan mitä vain rikkomuksia on lupa tehdä jos päämäärä on riittävän jaloa

ja jaloa on kaikki mitä vihreät kannattaa
 
vierailija
Mun mielestä on huomattavasti parempi, että heidät tuodaan kerralla Suomeen ja saadaan nimet ja naamat poliisin seurantaan.

Mä myös huomauttaisin, että Suomessa on ollut yksi terroristinen isku (Turun puukottaja), mutta sen sijaan monta koulukiusattujen tekemää joukkoampumista. Pitäisikö kaikki koulukiusatut sulkea eristyksiin varmuuden vuoksi? Koska tuolla olevat lapset ovat ihan vastaavan tason riski kuin nämä kotimaiset reppakellit...
 
vierailija
Ei tarvitsisi haaskata poliisin resursseja seurantaan jos näitä terroristeja ei tuoda
Ei tarvitsisi haaskata poliisin resursseja seurantaan jos näitä terroristeja ei tuoda Suomeen.
Tulevat ne sieltä muutenkin. Nyt jo on tullut. Suomen kansalaista kun ei voi estää tulemasta Suomeen omilla keinoillaan.

Ja kun kurdeilta loppuu kiinnostus leirien ylläpitämiseen, niin sitten leirin asukkaiden liikkuminen vapautuu.
 
vierailija
Mun mielestä on huomattavasti parempi, että heidät tuodaan kerralla Suomeen ja saadaan nimet ja naamat poliisin seurantaan.

Mä myös huomauttaisin, että Suomessa on ollut yksi terroristinen isku (Turun puukottaja), mutta sen sijaan monta koulukiusattujen tekemää joukkoampumista. Pitäisikö kaikki koulukiusatut sulkea eristyksiin varmuuden vuoksi? Koska tuolla olevat lapset ovat ihan vastaavan tason riski kuin nämä kotimaiset reppakellit...
Älä ole tyhmä. Terroristi-iskut tehdään uskonnollisen vakaumuksen takia, uskonnon jota täällä ei pitäisi edes olla. Itse olen koulukiusattu enkä ole ampunut yhtäkään ihmistä, eikä myöskään tuhannet muut.
 
vierailija
Lastensuojelu tietää jo nimeltä Suomeen tulevat al-Holin perheet

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006338164.html

Pekka Haaviston mukaan mitään operaatiota ei ole suunniteltu...
Kokoomuksen entinen sisäministeri Kai Mykkänen kertoi MTV3:n Viiden jälkeen ohjelmassa juuri että al-Holissa olevien lasten tiedot ja sijoitussuunnitelmat on mietitty jo pitkän aikaa sitten (porvarihallituskaidesta asti), jotta lasten mahdollinen Suomeen tulo ja jatkotoimet sujuisivat mahdollisimman hyvin. Mykkänenkin kertoi että al-Holin suomalaislapsia pitää auttaa. Ylen ja muun median "valmiit suunnitelmat" on aloitettu siis jo ennen Rinteen ja Marinin pääministeriksi tuloa ja Haaviston ulkoministerikautta, ja lasten mahdolliset sijoitussuunnitelmatkin ovat pidemmän ajan tuotosta. Nyt kaikki on saatu näyttämään siltä kuin Haavisto olisi nämä sijoituspaikat Suomessa itse miettinyt. Mielikuvilla myydään taas politiikkaa.
 

Yhteistyössä