Lastenvaatekirppikset (Vantaa,Järvenpää,Kerava,Tuusula...)? ?????

Heippa

Lapseltani jäänyt kasapäin vaatteita, joita pitäisi päästä myymään kirppikselle. Olen vain ikäväkseni huomannut, että Uudenmaan (Vantaa,Järvenpää,Kerava,Tuusula...) lastenvaatekirppiksien määrä on todella pieni. Osaakohan kukaan kertoa, miksi näitä lastenvaatteisiin/tarvikkeisiin erikoistuneita kirppareita on tällä seudulla niin vähän? Luulisi, että täälläpäin on kuitenkin sen verran asukkaita, että meille olisi varaa mistä valita...
Itseäni kyllästyttää suuret "jokatavara" kirppikset, kun ei siellä jaksa penkoa lastenvaatteita kaiken muun roinan ja aikuisten vaateröykkiöiden keskeltä...;P
Onko joillakin hyviä kokemuksia näistä lastenvaatekirppiksistä Uudenmaan alueella, että minnehän sitä kannattaisi noita lapsen pieneksi jääneitä vaatteita viedä?
Vai meneekö jossain "jokatavara-kirpparilla" lastenvaatteita huomattavasti paremmin?

Kiitos ;)
 
Moi!

Vantaan Kaivokselassa hyvä ja siisti lastentarvikekirppis Jane, itse olen ollut ostopuolella mutta aina sieltä jotain myös mukaan tarttuu. Siellä pöytää pitäneet kaverit ovat sanoneet kaupan käyvän.
Myyrmäki-hallissa nyt myös viikonloppuisin iso kirppis, josta mahdollista vuokrata pöytä päiväksi tai kahdeksi...
 
Hei! Voin suositella Vantaalla Rekolassa sijaitsevaa Villa Lyhtyä ja Helsingin Kumpulassa sijaitsevaa Vekarakirppistä. Molemmista voi vuokrata pöydän, hinnat ymv löydät kirpparien kotisivuilta. Lisäksi Keravalla on Pikku Piipero ja Järvenpäässä Helmi-kirppiksellä käsittääkseni runsaasti lastentarvikkeita. Ja ainahan voit etsiä MLL:n alueellisen "jaoston", MLL:n sivujen kautta näet, milloin niillä on kirppareita. Onhan näitä!
 
moi! Ala-Malmilla avataan lastentarvike kirppis 1.11.2012. Pikku Puoti Nina.
Siellä on viikkovuokra systeemi mutta ei pöytiä vaan myyjä laittaa vatteet henkareilla
tankoihin. Nyt on avajaistarjous 20 ensimmäistä saa ekan viikon vuokran puoleen hintaan.
Kun ilmottautuu ennen avajaispäivää!
Käy katsomassa lisää tietoa PIKKU PUOTI NINA
 

Yhteistyössä